Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den v pondeli jsem u Vas zakoupila voucher na pobyt. Hned jsem ho
zaplatila,ale jeste mi vubec nic neprislo na email a protoze to mam jako darek
k Vanocum,tak jsem dost nervozni. Muzete mi napsat kdy dostanu voucher? Dekuji
Jelinkova
Slevomat.cz
Dobrý den, Anno, vouchery jsem Vám na email zaslala znovu, zkontrolujte
prosím i složku spam a nechtěnou poštu, občas se nám tam ty emaily
zatoulají. Najdete ho i u sebe na profilu v sekci „Mé objednávky“.
Krásný den
Martin
Dobrý den, Mám dotaz jak provest nákup voucherů jsme 5 Dospělých a
3 děti (2 ,5 a 14let ) jestli by jsme se vešli do apartmánu- kolik
voucherů nebo 2 pokoje což by bylo 1.pokoj 2.dospělí a 2.děti (5a14let) a
druhý pokoj 3. dospělí a 1.dítě (2roky) díky moc za odpověď a budeme se
těšit. Díky Martin
P.S.: tel. 605432390
Resort Hulín
Dobrý večer, v apartmánu jsou 4 pevný lůžka a 4 přistýlky. Děti
do 5let ubytování zdarma. Doporučuji koupit 3 vouchry pro 5 dospělých a
14leté dítě. Dvoulůžkový pokoj má pouze dvě lůžka, je pro dvě osoby a
maximálně dětskou postýlku. Kontaktujte mne na recepce@resorthulin.cz.
Přeji hezký večer.
Veronika Seckarova
Dobry den prosim chtela bych se zeptat kolik se diplaci za dalsi dospelou
osobu? Chteli bychom jed 3 dospele osoby a dve deti jedno 4 roky a 2 roky.
Pokud bychom vzali sva vouchary bylo by mozne uplatnit i na to 4 lete decko?
Predem dekuji Seckarova
Resort Hulín
Dobrý večer, Voucher může být i pro dítě a dospělou osobu. v tomto
počtu buďto 2 dvoulůžkové pokoje, nebo apartmán s doplatkem
200,–/os./noc. Pro více informací mě kontaktujte na emailu recepce@resorthulin.cz.
Přeji hezký večer.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den v pondeli jsem u Vas zakoupila voucher na pobyt. Hned jsem ho zaplatila,ale jeste mi vubec nic neprislo na email a protoze to mam jako darek k Vanocum,tak jsem dost nervozni. Muzete mi napsat kdy dostanu voucher? Dekuji Jelinkova
Dobrý den, Anno, vouchery jsem Vám na email zaslala znovu, zkontrolujte prosím i složku spam a nechtěnou poštu, občas se nám tam ty emaily zatoulají. Najdete ho i u sebe na profilu v sekci „Mé objednávky“. Krásný den