Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Jizerské hory s jídlem i relaxací: 3 až 6 dní v malebných Lázních Libverda
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost pokojů ve vybraném termínu. Termín si zamluvte co nejdříve po koupi voucheru na telefonu +420 605 430 543 či na e‑mailu montana.libverda@seznam.cz. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Děti do 3,9 let zdarma s rodiči na lůžku (bez dalších služeb)
- Osoby starší 4 let platí příplatek dle platného ceníku hotelu za jednu osobu
- Domácí mazlíčci: 100 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 25 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 25 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer, prosím mohu vědět jaké jsou příplatky, pokud bychom si chtěli k voucheru dokoupit více wellnes procedur? Nikde na stránkách nemůžeme najít konkrétní ceník služeb.Děkuji
Dobrý den,
vířivka 2 osoby /45 min. – 300,– kč, solná jeskyně 1 hod./osoba
100,– kč, sauna 45 min. 290,– Kč, masáž půl hod. 350,– Kč..
Hezký den
Hezký den,
je možné dopředu doplatit a rezervovat si i další wellness-např.doplatit
solnou komoru,nebo masáž…děkuji Hanka Nosková
Dobrý den, ano je možné po telefonické dohodě. Záleží v jakém termínu přijedete a jaká bude obsazenost welness služeb. S pozdravem, manažer Penzion Montána, tel. : +420 605430543
Dobrý den.. Polopenze se servíruje přímo v penzionu nebo se někam dochází?
Dobrý den, Katko, polopenze se podává v sesterském penzionu vzdáleném cca 150 m. Hezký den :)
Dobrý den, záleží v jakém datu přijedete. Zimní období jsou snídaně, polopenze a plné penze servírovány cca 150 v Penzionu Ivanka, v jarním a letním období přímo na Penzionu Montána.
Dobrý den, můžete mi prosím kalkulovat doplatek za dítě, 6 let, při pobytu 3 noci s polopenzí? Popř. ev doplatek pro všechny (2+1×6 let + 1×1rok) pro přidanou 4. noci? Děkuji.
Dobrý den, balíčky u Slevomat jsou pro 2 osoby. Ve Vašem případě, by jste dostali třílůžkový pokoj. Dětí 6+1 rok je doplatek za dítě/noc 175,– a polopenze 80,– kč pro 6-leté díte. Roční dítě je zdarma. Osoba/noc 350,– kč,, polopenze 160. kč..Hezký den.
Dobrý den,
zaplatila jsem pobyt 3 dny 2 osoby se snídaní, zaplatila jsem kartou, měla
jsem tudíž za platbu kartou MasterCard dostat 10% slevu, kterou jsem
neobdržela. Nevím proč ? Prosím o vysvětlení.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Dano, tato akce není operována námi, ale společností Mastercard, proto se prosím obraťte s vaším dotazem přímo na poskytovatele. Pěkný den, Honza
Dobrý den, je prosím v nabídce také pobyt jen pro jednu osobu? Nebo koupit pro 2 osoby, ale vše by využila jen jedna osoba? Děkuji moc
Dobrý den, v nabídce je voucher pouze pro 2 osoby.
Děkuji za rychlou odpověď. Můžete mi tedy napsat, jaká by byla výše
doplatku u pobytu na 3 noci s polopenzí pro dospělou osobu a jak a kdy se
bude doplácet?
A taky v tom případě asi řešit ubytování na konkrétní termín přes
mail, aby byl k dispozici 3-lůžkový pokoj, že?
Dobrý den, osoba/noc 350,– Kč + 15,– kč lázeňský poplatek + možnost snídaní /70,–kč/, polopenze /160,–kč/ či plné penze /260,–kč/. Hezký den
Dobrý den, máte pouze dvoulůžkové pokoje nebo by byl možný pobyt 3 dospělých osob za doplatek za třetí osobu (klidně bez nároku na wellness)?
Dobrý den, ano máme i třílůžkové pokoje za doplatek.
Dobrý den, mám zájem o 3 denní wellness pobyt ve dvoulůžkovém pokoji. Mám dotaz jestli pokoje mají samostatné sociální zařízení a dále proč mi není uplatněno l00 kreditů, které mají být použity na wellness. Děkuji Kusínová
Dobrý den, všechny pokoje jsou vybaveny sociálním zařízením. Na kredity se prosím infomujte na lince Slevomatu tel:, 222 745 342, kde Vám jistě rádi dotaz zodpoví. Děkuji. Přeji hezký den.
Dobrý den, mám dotaz k Pobytu s polopenzí a wellness.
V případě výběru 30 minutové relaxační masáže pro jednoho by druhý
masáž nedostal?
Předem děkuji.
Dobrý den, přesně tak, masáž je určena jen pro jednoho ze zakoupeného voucheru. Děkuji za dotaz.
Dobrý den, když jsem zadala filtr domácí mazlíčci vítáni objevil se
mi váš příspěvek. Raději se ještě zeptám zda může přijet malý
pejsek, je už velice starý takže nebude dělat hluk.
Děkuji
Ano bez problémů. Hezký den
Dobrý den,
máte nabídku pro jednotlivce?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Jiří, to momentálně nemáme, ale zkuste se podívat po jiných nabídkách určených pro jednotlivce :) jistě vyberete :) krásný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Mám zájem o poukaz, potřebuji platit převodem z účtu. Prosím o informaci, jak to zaplatit, děkuji
Dobrý den, Ilono, v košíku vyberete způsob platby, který Vám vyhovuje a pokračujete dále dle jednoduchých instrukcí :) krásný den