Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Deka z vlastních fotografií
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Objednávejte na sablo.
- 1. V editoru nahrajte vybrané fotografie.
- 2. Vložte zboží do košíku a vyplňte potřebné údaje.
- 3. Kód voucheru vložte do poznámky.
- 4. Dokončete objednávku.
- Ihned obdržíte potvrzující e‑mail.
- Zboží objednáváte za plnou cenu, která ale bude uhrazena voucherem. Zaplatíte pouze poštovné.
Doprava:
- Dodání službou GLS – dobírka: 120 Kč.
- Osobní odběr je zdarma: Na Vysoké II 172/7, 150 00 Praha 5
- Při zaslání více kusů v jedné zásilce je příplatek 10 Kč za každou další deku.
Garance dodání do Vánoc je na objednávky zaslané do 7. 12. 2018.
Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Dobrý den, když zadám objednávku tuto neděli, můžete mi garantovat doručení do 21.12., příp. osobní vyzvednutí?
Dobrý den, až do 11.12. stihneme doručit do Vánoc kurýrem. Objednávky s osobním odběrem stihneme až 16.12. Děkujeme
DOBRÝ DEN KDE NAJDU KOD VOUCHERU DĚKUJI
Dobrý den, kód voucheru Vám přijde po zaplacení do emailu. Ten nám pak
napíšete do poznámky k objednávce.
Děkujeme
Dobrý den, když objednávku pošlu ve středu tento týden. 5.12. je garance do Vánoc? Děkuji
Dobrý den, ano garantujeme doručení.
Děkujeme
dobrý den, chtěla bych se zeptat, když deku objednám zítra ( po Vaší emailové odpovědi), bude deka hotová nejpozději do 12.12.?Pak už v Praze do Vánoc totiž nebudu. děkuji za odpověd.
Dobrý den, bohužel určitě nebude. Nyní to máme opravdu jen tak tak
těch 14 dní.
Děkujeme
Dobrý den.Píšete garantujeme dodání do vánoc-je to 100%.Dcera dojede na vánoce a pak se vraci zpět do ciziny.Deky by byly 3.Děkuji
Dobrý den, ano do 16.12. máme garanci doručení do Vánoc.
Děkuji moc
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, platila jsem před 14ti dny a voucher mi do mailu nepřišel – můžete se podívat. kde je chyba?
Dobrý den, prosím zkontrolujte i SPAM a pokud by tam nebyl doporučujeme kontaktovat slevomat podporu.
Děkujeme