Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je možný silvestrovský pobyt pro dvě osoby v termínu
28.12. do 1.1.2019?
Děkuji, Janderka, 731612330
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavle, bohužel voucher lze využit pouze ve dnech
29.12.2018 – 2.1.2019, 30.12.2018 – 3.1.2019 a 31.12.2018 –
4.1.2019. Pěkný den
kratochvílová ludmila
Prosila b ych o rezervaci 3 dvoulužkových pokoju v termínu
29.12.2O18– 2.1.2019
Hotel Jehla
Dobrý den, provedli jsme předběžnou rezervaci na požadovaný počet
pokojů v termínu 29.12. – 2.1.2019. Pro dokončení rezervace prosíme
o zaslání e-mailu: recepce@hoteljehla.cz.
Pěkný den, hotel Jehla.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možný silvestrovský pobyt pro dvě osoby v termínu 28.12. do 1.1.2019?
Děkuji, Janderka, 731612330
Dobrý den, Pavle, bohužel voucher lze využit pouze ve dnech 29.12.2018 – 2.1.2019, 30.12.2018 – 3.1.2019 a 31.12.2018 – 4.1.2019. Pěkný den