Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Blahodárný wellness pobyt na 3–6 dní v Beskydech se snídaněmi pro 2 osoby
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu: info@golf-ostravice.cz nebo tel. 595 538 538, 724 907 913.
Děti do 4,9 let s rodiči na lůžku a bez nároku na stravu zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, lze platit v hotelové restauraci stravenkami typu SODEXO? Děkuji
Dobrý den,
v restauraci lze platit pouze hotově nebo platební kartou.
S pozdraem,
Michaela Kráčmerová recepce
Dobrý den, Můžete mi prosím poskytnout informaci, čím je pokoj vybaven? (např. fén) Nebo mám pro zjištění těchto podrobností kontaktovat přímo hotel? Chceme cestovat nalehko :) Děkuji Jakub
Dobrý den,
pokoj je vybaven minibarem, fénem a ručníky. V případě dalších dotazů
nás neváhejte kontaktovat. V koupelně je k dispozici mini kosmetika
(sprchový gel a šampón).
S pozdravem,
Petra Střížová
recepce
dobrý den,
chtěla bych se zeptat jestli máte kapacitu pro 2 dospělé a dvě děti . a
pokud ano, jestli by byl volný termín od 13.2.-17.2.2019 . Děkuji
Dobrý den,
v rámci tohoto voucheru je pokoj typu Comfor+ kde je možnost přistýlky.
Přistýlka je vhodná pro jednu dospělou osobu nebo 2 menší děti.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Kráčmerová Michaela
Dobrý den,
Hledáme pobyt pro tři osoby s welnes na 4 dny od 26/27.12.
Můžete nám nabídnout?
Děkuji
Milan Štelcl
Dobrý den,
hotel je v době od 17.-26.12.2018 uzavřen. V termínu od 27.12.2018 Vám
můžu nabídnout dvoulůžkový pokoj s přistýlkou. Pokud máte zájem,
prosím o rezervujte si pokoj co nejdříve, kapacita hotelu se rychle
plní.
Děkuji a přeji hezký den.
Iva Pavelková
recepce
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda je možné zarezervovat wellness pouze jednou či
víckrát za den? Dále pak, jak bývá wellness vytížené (zda je jistota,
že se na člověka každý den dostane)? A poslední dotaz, v případě, že
bychom jeli ve čtyřech, tudíž dva pobyty, bylo by možné zarezervovat
wellness pro oba pobyty po sobě, tedy jít společně na tři hodiny?
Předem děkuji za odpověď
Lea B.
Dobrý den,
wellness rezervujeme vždy na 90minut, využít můžete vícekrát za den. Při
potvrzení hosty vždy upozorňujeme aby rezervace dělali s dostatečným
předstihem aby se nestalo že se na někoho nedostalo. Takže pokud budete
objednávat s časovým předstihem tak je vysoká pravděpodobnost že budete
moci využít wellness ve Vámi preferované době.
S pozdravem,
Michaela Kráčmerová
Dobrý den, rád bych se zeptal, zda-li je možné zaplatit část pobytu předem pomocí cafeterie a zbytek částky doplatit na místě. Děkuji
Dobrý den,
bohužel toto není možné. Musíte si koupit voucher a zaplatit slevomatu. My
Vám můžeme vystavit pouze zálohovou fakturu a po ukončení pobytu poslat
konečnou fakturu.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem a přáním krásného dne
Michaela Fišarová, DiS.
Píšete domácí mazlíčci: dle domluvy pouze ve vybraných pokojích. Ve kterých? Jednalo by se o malého psa.
Dobrý den,
pobyt s pejsky je možný pouze na pokojích typu standard a standard
s terasou. Poplatek činí 300 Kč /noc za jednoho mazlíčka, 500 Kč /noc
za každého dalšího.
S pozdravem
Michaela Fišarová
Recepce
+420 595 538 538
+420 724 907 913
www.ostravice-golf.cz
www.facebook.com/Golf.Resort.Ostravice
Dobrý den, wellness je neomezené ? Od kolika do kolika hodin?
Hana
Dobrý den,
wellness je možné rezervovat od 11.00. V rámci balíčku máte vstup do
wellness neomezeně, ale každá návštěva max 1,5 hod.
Pokud máte zájem o rezervaci wellness, tak nás prosím kontaktujte.
S přáním příjemného dne.
Iva Pavelková
Dobrý den, jde doplatit polopeneze?
Dobrý den,
polopenze bohužel nenabízíme. Hotelová restaurace ale funguje po celý
den.
S pozdravem,
Kráčmerová
Dobrý den, v popisu pobytu je uvedeno,ze v cene je 2× snidane pro dva a pak niz,ze zahrnuta strava je polopenze. Ktera informace prosim plati?
Dobrý den, Evo, v ceně je jen snídaně. Děkujeme za upozornění. Informaci předáme kolegům k nápravě. Pěkný den
Dobrý den nejde mi balíček,ale zda máte v tomto terminu volný pokoj pro
dva.
Děkují Renner
Dobrý den, Lubomíre, v rámci této nabídky dostupné kapacity nemáme. V případě individuální poptávky můžete kontaktovat přímo hotel. Pěkný den
Dobrý den,
je v ceně zahrnuta i polopenze nebo jen snídaně? Protože v ceně
balíčku je uvedena jen snídaně a pod tím strava:polopenze.
Dobrý den, v ceně je jen snídaně. Děkujeme za upozornění. S pozdravem Kastner
Dobrý den,jak máte otevřeno přes vánoční svátky. Lze si objednat termin od 23.13.do27.12.2018
Dobrý den, bohužel ne. V termínu oid 15.12. do 2.1. není možné tyto balíčky využít. S pozdravem Kastner
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den ,prosím o informaci v době velikonoc,
děkuji
Dobrý den, Jano, voucher je platný pouze do 1.4.2019. Velikonoce letos připadají na neděli 21.4.2019 tudíž v této době již voucher nepůjde uplatnit. Pěkný den, Honza