Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Jižní Morava: pobyt ve 4* hotelu s polopenzí, wellness a vstupem do muzea
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín si zamluvte na mailu hotel@hotel-savannah.com
- Kapacitu vybraného termínu si můžete ověřit na telefonu 515 284 084.
- Online termíny: Změna rezervace je možná nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e‑mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
- První dítě:
- do 4,99 let se stravou bez nároku na lůžko zdarma (pokoj Komfort)
- až 2 děti do 15,99 let se stravou zdarma (rodinný pokoj)
- Za další dítě na pokoji se platí vždy za přistýlku a stravu:
- další dítě do 4,99 let se stravou a přistýlkou 400 Kč/noc
- další dítě 5–11,99 let se stravou a přistýlkou 650 Kč/noc
- Děti nad 16 let jsou brané jako dospělé osoby, tj. platí se 1000 Kč/noc (přistýlka + strava).
- Dětské vybavení (přebalovací pult, dětské židličky, dětské postýlky a přistýlky) je k dispozici.
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, mám dotaz zdali máte volný termín 5–7.4.2019 pro dvě
osoby s dvěmi pejsky ( vychované fenky, střední plemeno).
Děkuji
Šuláková
Dobrý den, Pavlíno, ubytování s domácím mazlíčkem je možné za příplatek: 250 Kč/noc. O dostupnosti termínů se můžete informovat na telefonu 515 284 084, při zjišťování termínu prosím nahlašte partnerovi i variantu se dvěma pejsky. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den,
měli bychom zájem o pobyt pro 3 dospělé osoby (pokoj komfort +
přistýlka). Jaká by byla cena a je termín volný? Je možná bezlepková
strava?
Mockrát děkuji,
Kleisová
dodávám termín 5.-7.4. Děkuji:-)
Dobrý den, dospělé osoby platí 1000 Kč/noc (přistýlka + strava). Termín jste nejspíš zapomněla uvést, tudíž Vás poprosím o kontaktování partnera na telefonu 515 284 084, kde obdržíte také informace o bezlepkové stravě. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den.
Zajímala by mě celková cena pro 2dospělé a dvě děti 2roky a 5let v dubnu
nebo květnu na dvě noci. O víkendu nebo i přes týden.Děkuji
Gazdíková
Dobrý den, informace o příplatcích za děti se dozvíte při rozkliknutí Vámi vybrané varianty v kategorii Děti. Kapacitu vybraného termínu si můžete ověřit na telefonu 515 284 084. Pěkný den, Honza
Dobrý den, na kolik by vyšel pobyt v termínu 8–12.5.2019, jsme 4 členná rodina (2 dospělí a 2 děti 5 a 8 let). Děkuji Vám za odpověď, pěkný den Daniela Šimoníková
Dobrý den, Danielo, kapacitu vybraného termínu si můžete ověřit na telefonu 515 284 084. Příplatky za děti můžete najít po rozkliknutí Vámi vybrané varianty v kategorii Děti. Pěkný den, Honza
Kolik by nás stal pobyt pro 3 dospělé +2 děti (13a3roky) od 19.8 až 25.8.
Dobrý den, Andreo, nabídky na srpen zatím nejsou k dispozici. Můžete si však nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, tak vám případná další akce neunikne. Hezký den :)
Dobrý den. Kolik by stál pobyt na 3 dny dva dospělí a jedno dítě
6let?
A druhý pobyt 3 dospělí a jedno dítě 6 let?Děkuji za odpověď.
Dobry den, je mozne vyuzit pokoj Komfort kdyz jedu jedna dospela a dve deti (8 a 12 let)? Dekuji Nikol
Dobrý den, bylo by nutné použit větší pokoje Executive.
Za druhé dítě by bylo dopláceno za přistýlku + stravu za
650,–Kč/noc.
Příplatek za pokoj Executive 200,–Kč/noc/pokoj.
Dobrý den, prosím o informaci, zda je možné zahájení pobytu kterýkoliv den v týdnu, např. od soboty do pondělí. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Evo, termín je možné si rezervovat kdykoliv v období 10. 2. – 31. 5. 2019 podle dostupných kapacit. Balíček není možné využít během Velikonoc 2019. Pěkný den, Honza
Dobrý den, prosím Vás dala by se přikoupit jedna noc pro rodinný apartmán(2 dospělí a 2 děti 14+11let)? Děkuji Augusta
Dobrý den, Augusto, ano noc navíc se připlatit dá, záleží na
konkrétní domluvě s hotelem. hotel@hotel-savannah.com
+420 515 284 084. Hezký den, Simča :)
Dobrý den,
bylo by možné ubytovní v týdnu 11.-15.2., 2noci, 3dny? 2 dospělí a
3 děti – 13 a 8 let a 5 měsíců. Pokud ano, poprosím o cenovou
kalkulaci.
Děkuji Vám
Dobrý den, Blanko, tyto informace Vám rád zodpoví přímo partner na
emailu: hotel@hotel-savannah.com,
nebo tel. čísle:
+420 515 284 084. Pěkný den, Honza
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jestli se dá uplatnit voucher na 6 dní,pro
2 dospělé a 1 dítě,ubytování v rodinném apartmánu,v termínu
10.2.2019–15.2.2019.
Děkuji Jitka Korábková
Dobrý den, paní Korábková,
je možné si zakoupit více voucherů a uplatnit je společně. Pro rezervaci
termínu prosím kontaktujte přímo recepci hotelu emailem Reception.Savannah@TWHotels.eu
nebo telefonicky+420 515 284 084.
Děkuji
Dobrý den, může k Vám kabelkový pes? Děkuji
Dobrý den, Kristino, ano do hotelu pejsci můžou :) Za domácí mazlíčky se připlácí 250 Kč/noc. Pěkný den :)
Dobrý den,
je možné pobyt absolvovat i s vozíčkářem?
Děkuji
Dobrý den, ano je to možné – hotel je bezbariérový. Při rezervaci na
recepci požádejte o bezbariérový pokoj.
Děkuji
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jestli máte volné 2 dvoulůžkové pokoje v termínu
15–17.2.2019?
Děkuji,
s pozdravem,
Andrea Šipková
Dobrý den, Andreo, pro co nejpřesnější informace o dostupných kapacitách kontaktujte přímo hotel. Hezký den :)
Dobrý den chci se zeptat zda ve všech pokojích komfort je v koupelně vana 😉 díky za odpověď Martina 😉
Dobrý den, ano ve všech pokojích typu Komfort je vana. V pokojích typu
Executive je vana i sprcha.
Děkuji
Dobrý večer jen se chci zepzat jestli je volný termím první týden
v lednu
děkuji
Dobrý den, Marku, tato nabídka je bohužel jen na období 10.2.-31.5.2019. Snad si vyberete jiný termín nebo jinou nabídku na tento termín. Hezký den :)
Dobrý den,máte ještě volný termín pro dva od 27.12.-30.12.
děkuji
Kolaček
Dobrý den, v tomto termínu bohužel balíček ze Slevomatu využít nelze.
Máme ovšem bohatou nabídku balíčku na webu hotelu https://znojmo.twhotels.cz/cz/balicky/
.
Děkuji
Dobrý večer, je možné zakoupit pobyt ještě i na letošní rok? jedná se mi o podzimní termín někdy kolem 20.11, ideálně na 3 noci, 2dospělí+2děti. Nějaký rodinný pokoj o dvou místnostech – zřejmě apartmán. V nabídce vidím, že je až na 2019.
Dobrý den, přes Slevomat prodáváme balíček, který je možné využít
až od 10.2.2019. Pokud budete mít zájem na naších webových stránkách
nabízíme několik pobytových ze kterých si určitě vyberete.
https://znojmo.twhotels.cz/cz/balicky/
Děkuji
Dobrý den, chci se zeptat zda vstup do wellness je omezený a může se
pouze 1× za pobyt nebo neomezeně?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, vstup do wellness je neomezený a je k dispozici hostům každý
den do 22:00.
Děkuji
Dobrý den,kolik by stál pobyt 3 denní,2 dospělí a 2 děti 4 a 10 let,děkuji za odpověd NORA
Dobrý den, Noro, druhá varianta voucheru nabízí rodinný pokoj (apartmán)pro 2 osoby + 2 děti do 15,99 let za cenu 7 460 Kč. Hezký den, Simča :)
Dobrý den.
Je možné při koupi 2 voucheru na „Pobyt na jižní Moravě s polopenzí a
wellness " vystavit nám fakturu pouza na "ubytování“?
Děkuji .
Kopecká
Dobrý den, paní Kopecká, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy
(například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu,
částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji
vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Kde uplatnit“."
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden. hezký
den Simča
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den je volný termín 22–24.3..
Děkuji za info.
S pozdravem Čeněk
Dobrý den, Čeňku, o dostupnosti termínů se můžete informovat na telefonu 515 284 084. Pěkný den, Honza