Vyberte foto kámen dle zakoupeného voucheru a vložte ho do košíku.
V košíku vyberte způsob dopravy a platby za poštovné (platba je možná pouze převodem nebo dobírkou).
Zadejte své osobní údaje.
Kód voucheru vložte do „Zadat poznámku pro prodejce“.
Zboží objednáváte za plnou cenu, která je uhrazena voucherem. Zaplatíte již pouze poštovné.
Po dokončení objednávky vámi vybraného produktu prosím zasílejte foto/obrázek a číslo objednávky na adresu info@donkaldo.cz.
Foto by mělo být dostatečně kvalitní, aby nedocházelo k nekvalitnímu tisku. Pokud si nejste jisti kvalitou fotky, zašlete ji na info@donkaldo.cz k posouzení dříve, než zboží objednáte.
Doprava:
Zásilkovna – platba předem za 60 Kč. Zásilkovna – na dobírku za 75 Kč.
Garance dodání do Vánoc je na kompletní objednávky zaslané do 10. 12. 2018 (po zaslání všech dat a přijetí platby za poštovné).
Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Mates
Dobrý den, koupil jsem si tento voucher , ale až tedka jsem zjistil, že na
stránkách prodejce nemají kámen skladem, jak mám postupovat? případně
jak dlouho trvá naskladnění? Děkuji za odpověd:)
Don Kaldo
Dobrý den,
děkuji za dotaz. Kameny skladem prozatím jsou. Funkce objednávky je nyní
vypnutá z důvodů přetížení výrobní kapacity. Podařilo se dnes
vyřídit 90% objednávek a zítra očekávám opět spuštění funkce
objednání, aby jste byl obsloužen Vy i další zákazníci, kteří dnes
chtěli uplatnit voucher. Za komplikace se omlouvám. S pozdravem,
Pavel Kalisz
Alena Setničková
DOBRÝ DEN,
KOUPILA JSEM SI DVA WOUCHERY MOHU UPLATIT NA JEDNOU NEBO MUSÍM UDĚLAT DVĚ
OBJEDNÁVKY?fOTKA BUDE STEJNÁ.DĚKUJI ZA INFO.
Don Kaldo
Dobrý den,
přehlednější bude, když to necháte v jedné objednávce. Na zbytku se
domluvíme přes e-mail. =)
S pozdravem,
Pavel Kalisz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, koupil jsem si tento voucher , ale až tedka jsem zjistil, že na stránkách prodejce nemají kámen skladem, jak mám postupovat? případně jak dlouho trvá naskladnění? Děkuji za odpověd:)
Dobrý den,
děkuji za dotaz. Kameny skladem prozatím jsou. Funkce objednávky je nyní vypnutá z důvodů přetížení výrobní kapacity. Podařilo se dnes vyřídit 90% objednávek a zítra očekávám opět spuštění funkce objednání, aby jste byl obsloužen Vy i další zákazníci, kteří dnes chtěli uplatnit voucher. Za komplikace se omlouvám. S pozdravem, Pavel Kalisz