Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Krásy Krkonoš ve Vrchlabí: pobyt s polopenzí v hotelu s vlastním pivovarem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte v dostatečném předstihu na tel. +420 499 421 272, potvrzení rezervace písemně na e‑mailu bastavrchlabi@seznam.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- 16.3.-16.12.
- Děti 0–2,9 let mají ubytování zdarma bez nároku na stravu
- Děti 3–5,9 let za 400 Kč/noc, včetně polopenze
- Děti 6–11,9 let za 480 Kč/noc, včetně polopenze
- Osoba ve věku 12 let a starší 565 Kč/ osoba a noc, 220 Kč/ polopenze osoba a den
- 3.1.-16.3.
- Děti 0–2,9 let mají ubytování zdarma bez nároku na stravu
- Děti 3–5,9 let za 500 Kč/noc, včetně polopenze
- Děti 6–11,9 let za 580 Kč/noc, včetně polopenze
- Osoba ve věku 12 let a starší 750 Kč/ osoba a noc, 220 Kč/ polopenze osoba a den
- Domácí mazlíčci: 50 Kč/ noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, zaplatila jsem si u vas pres slevomat voucher od 30.6.-2.7.19pro dva, dorazila platba v pořádku a mohu tedy s termínem počítat,nebo vas mám ještě telefonicky kontaktovat?Děkuji Crková
Dobrý den
vážená paní Crková, přišlo vám automatické potvrzení rezervace na
email. Za hotel mohu potvrdit rezervaci v uvedeném termínu.
S pozdravem Devátý Jan
Dobrý den, prosím Vás máte ve Vašem hotelu volno od 13.2.do 15.2.pro 2 dospělé a 1× dítě (13 let) s polopenzi? Děkuji a přeji hezký den Porschová.
Dobrý den, bohužel tento termín máme plně obsazen.S pozdravem Dusilová Marcela
Dobrý den, prosím o prověření termínu 5.-7.7.2019, 2 noci a
potřebovali bychom 3-lůžkový pokoj. Jaká by byla v tomto případě cena
voucheru pro 3 osoby (2 noci s polopenzí a stejnou nabídkou jako voucher
pro 2 osoby).
Děkuji,
JC
Dobrý den , ve Vámi požadovaný termín máme volnou kapacitu.
Osoba ve věku 12 let a starší 565 Kč/ osoba a noc, 220 Kč/ polopenze
osoba a den.
S pozdravem Dusilová Marcela
Dobrý den, děkuji za odpověď ohledně termínu 15.-17.3. Jaká by byla prosím cena? Je to přesně na „rozhraní“ Vašich dvou nabídek termínů… Předem děkuji.
Dobrý den,
v tomto případě se jedná o levnější nabídku.
Děkuji
Dusilová Marcela
Dobrý den, byl by prosím možný termín 15.-17.3.? Předem děkuji
Dobrý den ,
ano tento termín máme volné pokoje.
Krásný den
Dusilová Marcela
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je možné si u vás půjčit lyže a běžky nebo jestli je poblíž půjčovna lyží. děkuji Laláková
Dobrý den paní Laláková, nájem lyží zajišťují lyžařská
střediska a jejich partneři. Nebojte se, je jich tu dost a vždy si
vyberete.
S pozdravem Devátý Jan
Dobrý den , nejde nám zaplatit . chtěli bychom v březnu od 6.3 do 10.3. na 5 dni a 4 noci ale nejde objednat. dekuji Matyášova
Dobrý den, vážená paní Matyášová, ze strany hotelu by měla rezervace
jít koupit. Pokud vám to opakovaně nepůjde kontaktujte prosím Slevomat.
děkuji S pozdravem Devátý Jan
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jaká je cena za malého psa na noc.
V jedněch informacích ke uvedeno 50kč/noc a v druhých 100kč/noc
Děkuji
Dobrý den, psa je možné vzít taky cena je 100,– Kč za noc.
S pozdravem Devátý Jan
Dobrý den,
chci se zeptat, zda je večeře pro dva (3chodové menu) podle vlastního
výběru z více jídel nebo zda se jedná o předem stanovené
chody. Děkuji
Dobrý den , pokud se jedná o romantický pobyt tak jsou jídla předem daná, pokud o klasický pobyt tak dostanete tady na výběr ze 3 možností.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat,zda nemáte volné ubytování příští týden,pro 3člennou rodinu ,28.3–30.3.
S pozdravem S.Knapová
Dobrý den, Stanislavo, termín, o který máte zájem, je prozatím volný. Před zakoupením voucheru však doporučujeme zjistit dostupnost přistýlky na emailu bastavrchlabi@seznam.cz nebo telefonicky +420 499 421 272. Hezký den :)