Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
4* romantika pod Tatrami: polopenze, neomezený wellness a vstup na zámek
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte na tel. č. +421 527 887 575 či e‑mailem na info@hotelhviezdoslav.sk nebo recepcia@hotelhviezdoslav.sk
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit). V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- Prodloužení pobytu: Je možné zakoupit více voucherů a prodloužit si tak pobyt
- Děti do 4,9 let zdarma bez nároku na lůžko.
- Děti do 11,9 let v pokojích kategorie Deluxe (možná 1 přistýlka) - 10 € / noc / dítě včetně všech služeb a bonusů, které mají rodiče.
- Děti nad 12 let nebo dospělá osoba - 40 € / noc (podzimní pobyt), 42 € / noc (zimní a jarní pobyt)
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (na nehlídaném parkovišti, adresa Kostolné Námestie 24 - rezervace parkovacího místa není možná)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je možné zakoupit voucher i pro 3 osoby, respektive mohla by
3 osoba spát v pokoji někde na přistýlce. Jde mi především o to,
abychom celou částku za pobyt zaplatili tady přes kredit, který mám na
Slevomatu nabytý a ne až doplatkem přímo na místě.
Díky za odpověď
Hezký den
Martina
3ia osoba na prístelke je možná na požiadanie – v izbách deluxe a
apartmán
Výška príplatku sa odvíja od veku 3. osoby
Doplatok za 3 osobu nie je možné hradiť u Slevomatu, hradí sa
priamo hotelu
Dobrý den,je ještě volný termín od 20 –22.12 nebo rozmezí 18–20.12 ? a dá se něj uplatnit tento voucher ? děkuji moc za odpověd :)
voľné termíny sú vysvietené zelenou farbou v sekcii online
rezervácie
ostatné termíny nie sú dostupné pre využitie poukazu zo sm
Dobrý den, do kdy je možno voucher zakoupit asi jsem slepý ale nevšiml jsem si kdy akce končí děkuji
Dobrý den, Adame, doba vystavení nabídky není pevně stanovena a odvíjí se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový odpočet. Čím dříve zakoupíte tím lépe :) Pěkný den
Dobrý den, wellness centrum je v budově Depandance nebo se musí přecházet?Děkuji za odpověď.
wellness centrum je v hlavnej budove, vzdialenej od Depandance cca
100 m
Je nutne prechadzat
Dobrý den,
vířivku je možno objednat na hodinu jen pro dva? Děkuji
mimo otvaracich hodin (14,00–21,00) na zaklade dostupnosti a za poplatok 7€/os/hod
Dobrý deň.
Keď si objednám voucher na 3denný zimný a jarný pobyt, dokedy je nutné
vytvoriť záväznú rezerváciu na termín, keď chcem kúpiť voucher voľne a
nie hneď na konkrétny dátum? Je možné kúpiť voucher teraz a termín
s hotelom si dohodnúť až po Vianociach?
Ďakujem
je možné
- kúpiť voucher na termín – viď online rezervácia
- kúpiť OPEN voucher, platnosť uvedená pri každej variante a rezervovať neskôr, avšak v závislosti na dostupnosti kapacít v čase rezervácie
Dobrý den, je možnost koupit voucher i na 3 noci pro 2 osoby a jaká by byla v takovém případě cena? Děkuji
mozete si priplatit priamo na mieste 3. noc v alikvotnej sume
je potrebne upovedomit recepciu vopred a preverit dostupnost
Dobrý den, šlo by vystavit fakturu? v práci by mi to proplatili jako příspěvek FK SP
Hotl vystaví na požiadanie daňový doklad PO POBYTE.
Dobry den, je mozne si prodloužit pobyt ze tri dnů na 6, kdyz zakoupim vouchery dva? Dekuji za info.
ano
Dobrý den, Chtěl bych se zeptat na nějaký volný víkendový termín pro
romantický wellness pobyt někdy v listopadu?
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Voľné termíny sú označené zelenou farbou v sekcii KOUPIT NA TERMIN
Dobrý den,
chtěla jsem se jen zeptat jestli nemáte i nějaké místo v listopadu přes
víkend, popř. SO-PO. Děkuji
tento víkend 2.-4.11
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, jaké jsou možnosti, pokud bychom chtěli pobyt na 4 dny (3noci), jaké jsou taxy na doplacení jedné noci?
Děkuji za odpověď
V ponuke máme aj 3-nocové balíčky
Ak chcete zakúpiť 2-nocový, doplatok za 3. noc je alikvótka čiastka