Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Luxusní Harrachov: termíny přes celý rok 2019, wellness lázně a polopenze

4,4 / 5 Resident Harrachov**** Harrachov (mapa) 1 053 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Lenka Sedláková

Dobrý večer, chtěla bych se zeptat zdali se platí příplatek za roční mimino při snídaních/večeřích? a jestli lze případně rozděleně absolvovat procedury z voucheru? Jeden by hlídal mimino a druhý by šel na proceduru a obráceně? Nejsem si jistá, zdali by s ročním šlo případně hlídání, jak avizujete? Moc děkuji za odpověď.

Resident Harrachov****

Dobrý den,

procedury je možné navštívit rozděleně a za roční miminko se nic nehradí.Děkuje­me.S pozdravem recepce

Monika Beránková

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat na Grotta Spa a účtování po uplynutí doby 50 minut.
Na webových stránkách avizujete základní vstupné 480 Kč na 60 minut a po uplynutí doby se dále účtuje základní vstupné ve výši 80 Kč za a každých následujících započatých deset minut.
Znamená to, že je zdarma s voucherem 50 minut a po uplynutí této doby se účtuje 480 Kč + 80 za každých deset minut? Nebo po uplynutí 50 minut se účtuje 80 Kč za každých deset minut?

Děkuji za odpověď.

Resident Harrachov****

Dobrý den,

po uplynutí vyčerpaných 50 minut,které máte v ceně voucheru, se účtuje 480,–Kč se slevou 20% na každých dalších 50 minut.Děku­jeme.S pozdra­vem recepce hotelu Resident****.

Pavlína

Dobrý večer, ráda bych se zeptala na možnost / pestrost bezlepkové stravy, děkuji.

Resident Harrachov****

Dobrý den,

bezlepkovou stravu Vám rádi zajistíme,děku­jeme.S pozdra­vem recepce hotelu Resident****

Sarka Cizkova

Dobrý den, chci se zeptat zda máte volno od pátka 12.4 – 14.4? Děkuji

Resident Harrachov****

Dobrý den,

v termínu od 12.4.-14.4. máme volné poslední tři apartmány,které jsou s příplatkem.Oh­ledně rezervace nás,prosím,kon­taktujte na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****

Klára Zářecká

Dobrý den,
rádi bychom zakoupili voucher na 3 dny(2 noci) v termínu od 21.6.-23.6. Byl by tento termín ještě volný?
Moc děkuji za odpověď, Zářecká.

Resident Harrachov****

Dobrý den,paní Zářecká,

termín od 21.6. do 23.6. je volný.Ohledně rezervace nás můžete kontaktovat na emailu info@resdentharrachov.cz.
Děkujeme. S pozdravem recepce hotelu Resident****.

Hnatova Nikola

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat. Chtěli bychom si koupit voucher na 4 dny(3 noci) v termínu od 4.7 – 7.7 2019, je ještě volný tento termín? A jak to udělat v případě pro tři dospělé osoby, když máte pobyty pouze pro dva? Děkuji

Resident Harrachov****

Dobrý den,

termín je volný ,třetí osobu je možné doplatit přímo po příjezdu na hotel.Děkujeme­.S pozdravem recepce hotelu Resident****.

Ivča

Máme možnost uplatnit pobyt přes gallery beta od svého zaměstnavatele. Je možno vystavit fakturu pro jednu osobu , když se jedná o balíček pro dvě osoby? Obě máme stejného zaměstnavatele.

Resident Harrachov****

Dobrý den,

ano,fakturu Vám vystavíme.Kon­taktujte nás na emailu info@residentharrachov.cz,prosím.Děkuje­me.S pozdravem recepce hotelu Resident****.

Hajkova

Dobrý den, měla bych zájem o tento pobyt,ale zajima mě, jak postupovat v případě,když by mě to platil zamestnavatel. Byl by volny termin od 27.-29.6.2019. Pře­dem děkuji

Resident Harrachov****

Dobrý den,

termín od 27.6.-29.6. je volný.Ohledně rezervace a platby přes zaměstnavatele se na nás,prosím,obraťtě na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****.

Romana Asterová

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je možné využít příspěvek zaměstnavatele, tj. na fakturu.. Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Romano, Pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Kde uplatnit“." Pěkný den, Honza

Lucie

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak jsou tam napsány ty procedury, tak je to pro dva, i když je tam psáno 1×?

Resident Harrachov****

Dobrý den,procedury jsou párové ,tedy pro dvě osoby.Děkujeme.
S pozdravem recepce hotelu Resident****

Monika

Dobry den, chtela bych se zeptat, pri zakoupeni pobytu v online rezervaci, chci jeste priobjednat privatni virivku a dalsi procedury navic, rovnez by s nami prijeli dva mensi psi, kde mam zaslat pozadavek?Na Vas e-mail ci mam radeji vse vyridit telefonicky?Dekuji

Resident Harrachov****

Dobrý den,
zašlete nám požadavek k rezervaci na Náš email info@residentharrachov.cz

Vše s Vám rádi vyřešíme.

S pozdravem recepce hotelu Resident****

Jirka

Dobrý den, chtěli bychom přijet ve 3 (manzele a dospěla dcera) od 10.3. do 12.3 (dvě noci). Je možné koupit voacher na 2 osoby a doplatit zbytek na místě? Děkuji

Resident Harrachov****

Dobrý den,Vámi zvolený termín je volný .Třetí osobu je možné doplatit.Ohledně rezervace nás prosím kontaktujte na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme. S pozdravem recepce hotelu Resident****.

Kateřina

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volný pokoj pro 2 osoby na 4 dny v termínu od 12.8. do 25.8. Děkuji, Jurošková

Resident Harrachov****

Dobrý den,Vámi zvolený termín je volný .Ohledně rezervace nás prosím kontaktujte na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.
S pozdravem recepce hotelu Resident****.

Renata

Ddobrý den, chtěla bych se zeptat zda by byl volný termín na wellnes pro 6 osob na termín buď 15.3 – 17.3 nebo 12.4 – 14.4. Děkuji za odpověď

Resident Harrachov****

Dobrý den,

ano,termín od 12.4.-14.4. je zatím volný.S pozdravem recepce hotelu Resident****.

Renata Kettnerová

Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda by byl volný termín na wellnes pro 6 osob na termín buď 15.3 – 18.3 ,nebo 12.4 – 14.4. Děkuji

Resident Harrachov****

Dobrý den,

ano,termín od 12.4.-14.4. je zatím volný.S pozdravem recepce hotelu Resident****.

Renata Kettnerová

Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda by byl volný termín na wellnes pro 6 osob 12.4 – 14.4 . Moc děkuji za info.

Resident Harrachov****

Dobrý den,

ano,termín od 12.4.-14.4. je zatím volný.S pozdravem recepce hotelu Resident.****

Kendy

Dobrý den, je Váš hotel bezbariérový prosím?

Resident Harrachov****

Dobrý den,

ano,bezbariérový přístup je na hotelu zajištěn.S poz­dravem recepce hotelu Resident****.

Ivanka

Dobrý den. Jsem zaměstnancem Fakul. nemocnice . Mám Galery kartu na kterou můžeme čerpat i pobyty. je u vás možno zaplatit přes tuto kartu.

Resident Harrachov****

Dobrý den,
obraťte se prosím přímo na Slevomat. Určitě najdete cestu. Přejeme pěkný zbytek dne. Recepce

Helen

Dobrý den, máme zakoupeny vaucher pro dva bez termínu ale potřebovali bychom jeden pokoj navíc pro jednu osobu a malé dítě. Kolik pak bude celková cena za cely pobyt 3 dny a dvě noci včetně wellnes pro 3 dospěly a jedno dítě?

Resident Harrachov****

Dobrý den,prosím kontaktujte na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****.

Stanislava Křivánková

Dobrý den, prosím lze nějak nakombinovat balíček pro 3 dospělé 2 děti (3 a 4 roky) s tím, že bychom rádi využili ubytování duplex apartment de luxe s 2 ložnicemi. Termín 22–24.3.2019. Děkuji!

Resident Harrachov****

Dobrý den,prosím kontaktujte na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****.

Upravit Další Další

Lucie Holmanova

Dobrý den,je možné si u Vás rezervovat pobyt od pátku do neděle pro dvě osoby s polopenzí a vstupem do wellnes v terminu od 1.3–3.3 nebo od 29.3–31.3. Je možné v těchto termínech využít nějaký z balíčku které nabízíte?

Resident Harrachov****

Dobrý den,

ohledně volných termín nás prosím kontaktujte na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme

Jolana Vlášková

Dobrý den,
lze rezervovat pobyt, i když je víkend a platba bude možná až v pondělí. Bojím se, že přijdu o slevu. S pozdravem a díky Jolana

Resident Harrachov****

Dobrý den,
u koupě poukazu můžete využít varianty, kdy si termín závazně rezervujete již při koupi a zaplacení (pokud zvolíte platbu stržením z kreditní karty ihned při rezervaci máte vše rychle a komfortně vyřízeno). Takto vybraný a Slevomatem potvrzený termín je závazný. Druhá možnost je poslat dotaz na recepci info@residentharrachov.cz se žádostí o předběžnou rezervaci a recepce vám zpravidla zpravidla poskytne dva, tři dny na vyřízení a doplacení. I v takovém případě lze termín předem domluvit. Mějte pohodový den, Team Resident

Gábina

Dobrý den, dají se u Vás uplatnit pásy na dovolenou? Vyhrála jsem v tombole.
Moc děkuji za odpověď, přeji hezký den.

Resident Harrachov****

Dobrý den,

bohužel je na hotelu neuplatńujeme,dě­kujeme za pochopení.S poz­dravem recepce hotelu Resident****.

Petra

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda 1× 50minutový vstup do wellness s vířivkou a saunou je veřejný nebo privátní a pokud veřejný, zda by bylo možné se domluvit na privátním vstupu? Popřípadě za jaký poplatek.
Je i možné si případně další vstup do bazénu připlatit?

Moc děkuji

Resident Harrachov****

Dobrý den,

wellness lze domluvit i privátně ,další vstup je možné si doplatit na recepci hotelu.Děkuje­me.S pozdravem recepce hotelu Resident****.

Gita

Dobrý večer,

Chtěla bych si koupit zimní wellnes balíček pro dvě osoby na 3 noci v termínu 4–6.2019. Máte ještě volné místo? Dekuji

Resident Harrachov****

Dobrý den,

termín je volný od 5.1.2019.
Ohledně volných termínů nás můžete kontaktovat na info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****

Lucie

Dobrý den, pokud bych věnovala poukaz na pobyt jaro, podzim, pouze ve všední dny, a dotyční by nakonec potřebovali jet pouze v období pátek až neděle, jak by se to dalo řešit a kolik by byl příplatek?

Resident Harrachov****

Dobrý den,

poukaz na pobyt ve všední dny se dá využít i o víkendu s příplatkem 100,– Kč za víkendový termín.
Děkujeme.
S pozdravem recepce hotelu Resident****.

Iveta

Dobrý den, jsem vegetarián, je možné vybrat si na večeři bezmasé jídlo? Děkuji.

Resident Harrachov****

Dobrý den,

ano, je to možné. Stačí pár dní před příjezdem na email: info@residentharrachov.cz a domluvíme se na jídle.
Děkujeme.
S pozdravem recepce hotelu Resident****.

Balcarova Petra

Dobry den,kdybych si chtěla rezervovat pobyt od 4.3.2019 do 8.3.2019.,dva dospěli a ditě 15.let.polopen­ze,lze využit welnes?Děkuji.

Resident Harrachov****

Dobrý den,

kontaktujte nás ohledně rezervace na emailu info@residentharrachov.cz,prosím.Termín je volný a wellness lze jako součást balíčku využít a rezervovat.Dě­kujeme.S pozdra­vem recepce hotelu Resident****.

Barbora

Dobrý den,chci se zeptat jestli by jste měli volno od 28.12 do 2.1? Děkuji za odpověď

Resident Harrachov****

Dobrý den,

bohužel tento termín je již obsazený. .Ohledně rezervace nás můžete kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz.
Děkujeme.
S pozdravem recepce hotelu Resident****

Any

Dobrý den, je volný termín 18.1.19 – 20.1.19 dva pokoje? Zapletalová

Resident Harrachov****

Dobrý den,paní Zapletalová,

termín od 18.1. do 20.1.2019 je volný.Ohledně rezervace nás můžete kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****

Magdaléna

Dobrý den,
mam dotaz ohledně lazni, je to privátní vstup, ze tam budeme jen ve 2? nebo je verejny? :)
 Dekuji

Resident Harrachov****

Dobrý den,
do lázní je vstup maximálně pro 6 – 8 osob.
Děkujeme.
S pozdravem recepce hotelu Resident****

Petra Bohmova

Dobrý den potřebovala bych Voucher zakoupit pres fksp je to možné? Dekuji

Resident Harrachov****

Dobrý den,

ano,je to možné. Kontaktujte nás na emailu info@residentha­rrachov. cz,prosím. Děkujeme. S pozdravem recepce hotelu Resident****

Vladka Kalousova

Dobry den chtela jsem se zepatm Luxusní Harrachov: termíny přes celý rok 2019, wellness lázně a polopenze…15.3­.2019 jestli byl volny termin…Dekuji Kalousova

Resident Harrachov****

Dobrý den, paní Kalousová,
termíny od 15.3. jsou zatím volné. Ohledně dostupnosti termínů nás můžete kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz.
Děkujeme.
S pozdravem recepce hotelu Resident****

Jaroslava

Dobrý večer, náhodou volný termín od 25.12. do 28.12.nemáte?dě­kuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Jaroslavo, vouchery jsou platné nejdříve až od 1.1.2019. Hezký den, Simča

Antonie Havlíčková

dobrý den, chci s kamarádkou v květnu ca po 30 letech vyrazit do mého milovaného Harrachova a zjistit, jak se to tam vše změnilo. cena za 3 dny/ 2 noci/ ve dvoulůžkovém pokoji je za 2 osoby?

Resident Harrachov****

Dobrý den,ohledně cen a dostupnosti termínů nás,prosím,kon­taktujte na info@residentharrachov.cz,děkujeme.S poz­dravem recepce hotelu Resident****

Dana Fryčová

Dobrý večer,jak je k dispozici časově bazén?

Resident Harrachov****

Dobrý den,ohledně rezervace bazénu nás kontaktujte na emailu info@residentharrachov.cz,děkujeme.S poz­dravem hotel Resident****

Kristina Spaaz

Dobrý den,dostali jsme voucher jako dárek na 3 dny ,2 noci. Pokud bychom chteli pobyt o 1 den prodloužit jak máme postupovat? Hlasit to již teď předem a zaplatit nebo stačí až při rezervaci a kolik nás to bude stát? Děkuji za odpověď

Resident Harrachov****

Dobrý den,

prosíme o nahlášení prodloužení pobytu rovnou při rezervaci. Platbu spolu vyřešíme přes emailovou korespondenci. Mnohokrát děkujeme za Váš zájem.

S přáním příjemného dne, Markéta Svobodová
Resident Harrachov ****
Recepce

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru