Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Luxusní zimní pobyt v Mikulově: střešní wellness, saunový svět a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Recepci ovšem předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřené vouchery: Rezervaci si vytvořte co nejříve na e‑mailu hotel@galant.cz nebo tel. 519 323 353.
- Otevírací doba wellness:
- 9.00–15.00, v sobotu a neděli otevřeno od 8.00 (střešní bazén, vířivky)
- 15.00–16.00 technologická přestávka
- 16.00–22.00, v neděli pouze do 20.00 (střešní bazén, vířivky, saunový svět)
- Děti do 2,9 let ubytování bez přistýlky: zdarma (dětská postýlka na vyžádání zdarma)
- Děti od 3 do 11,9 let: 500 Kč/noc včetně služeb a snídaně
- Děti od 11,9 let: 1000 Kč/noc včetně služeb a snídaně
- Domácí mazlíčci: 150-300 Kč/noc (Cena je stanovena dle velikosti a rasy.)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na termin od 29.3. Do 31.3. Pro 4 osoby, dospele zeny.
Dobrý den, Moniko. Je mi líto, ale máme již obsazeno v sobotu 30. – 31.3. Dostupnost termínů můžete ověřit i v popisu balíčku, když vyberete možnost „rezervovat na termín“. S přáním pěkného dne, Adam.
Dobrý den. Máte volný termín 18 až 20 ledna? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano tento termín je volný. :) Hezký den. Tomáš S.
Dobrý den, je možné objednat balíček s polopenzí pro 3 osoby na
1 pokoj? Je možná přistýlka? Jsme 3 ženy.
Pavla
Dobrý den, Pavlo. Děkujeme za Váš zájem. Zakupte voucher pro dvě osoby, příplatek za 3. osobu uhradíte až na místě, ten činí 1000,– Kč/noc. Do poznámky během rezervace voucheru uveďte, že budete 3. :) S pozdravem, Adam.
Dobrý den, k snídani formou bufetu máte i automat na kávu např late machiato nebo horkou čokoládu? Fialová
Dobrý den, takový automat bohužel nemáme, ale je možné si takovou kávu
objednat přímo od obsluhy.
S pozdravem
Hotel Galant Mikulov
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda máte ještě volné termíny od 27.12 do 29.12 popř do 30.12.2018 a zda se u vás může platit formou FKSP. DĚKUJI Radka
Dobrý den Radko, termín je volný. Formou FKSP je možné jistě platit. Informujte se prosím na rezervačním oddělení: hotel@galant.cz nebo 519 323 353. Pěkný víkend! Tomáš S.
Dobry den. Je mozne k voucheru pro 2 dospele osoby pribrat i 2 deti (6 a 7 let) ? Dekuji
Dobrý den, Vendulo, ano je to možné Děti od 3 do 11,9 let platí: 500 Kč/noc včetně služeb a snídaně. Pěkný den, Honza
dobrý deň, prosím Vás pekne chcela by som sa informovať či je možné uplatniť voucher zo zľavomatu „Zima v Mikulově: střešní wellness a polopenze“ aj v období 28.12. 2018 – 2.1. 2019 ? a ak nie či nemáte náhodou v tomto termíne voľné ubytovanie príp. nejaký iný silvestrovský pobyt
Dobrý den paní Vajsová,
děkujeme za zprávu. Bohužel voucher nelze využít přes Silvestra, ale na
našem webu (mikulov.galant.cz) máme ještě volné Silvestrovské balíčky
(jedna varianta je i v termíu 28. – 2.1.2018. Zkuste mrknout a klidně
zavolejte. Pěkný den. Tomáš S.
Dobrý den,,mohu siobjednat pobyt na prosinec,nejlépe před štědrým dnem a nebo mezi svátky.Děkuji J.Havlíková
Dobrý den, paní Havlíková, děkujeme za Váš zájem. Samozřejmě můžete, vyberte možnost rezervace na termín, otevře se Vám kalendář, kde si můžete zvolit termín, který Vám vyhovuje. S přáním pěkného dne, Adam.
Dobrý den, jaká by byla cena za prodloužení pobytu o jednu noc? Možnost využít v rámci prodloužení wellness? Díky, L.
Dobrý den, Lucie, prodloužení stojí 1900,–/den. Wellness je pak možné v ceně prodloužení využít na 2 hodiny denně. Hezký den, Ivet :)
Můžeme si objednat i delší pobyt,třeba 4noci
Dobrý den, pane Rozehnale, 4 noci lze zakoupit jako dva vouchery termínově za sebou. S pozdravem a přáním pěkného dne, Adam.
Dobrý den,
když mám pobyt na 3 dny, tak platí jednorázový tříhodinový vstup
i poslední den, kdy se odjíždí nebo to platí pouze první dva dny?
Dobrý den, Petře, vstup platí každý den i v ten poslední. Přeji hezký den, Adam.
Dobrý den,
do kolika hodin večer můžeme využít wellness?
Dobrý den, Hano, wellness je možné využít Po-So do 22:00, a v Ne do 20:00. Hezký den, Simča :)
Super! Ještě poslední otázka, bylo by možné si případně pobyt prodloužit o jednu noc? A na Štědrý den můžeme využít veškeré nabízené služby wellnes, večeři? Mockrát děkuji :)
Určitě je ta možnost To je ale klidně možné vyřešit na místě.
:)
Služby můžete využít i na štědrý den, jen musím upozornit, že na
štědrý den se wellness zavírá již v 18:00.
Restaurace je otevřena bez omezení 11:00–23:00 a určitě nabídneme
i štědrovečerční tříchodovou večeři v rámci polopenze.
Hezký večer a kdyby cokoliv, ozvěte se.
Tomáš S.
Dobrý den, můžeme využít pobyt během vánoc? Nejlépe v termínu od 23 do 25.12.? Děkuji Martina V.
Dobrý den Martino, ano je to možné. :) Rezervaci můžete provést rovnou v online kalendáři. Pokud byste něco potřebovala, určitě se na nás obraťte. Hezký večer! Tomáš S.
Je možné objednat silvestrovský pobyt ?
Dobrý den, Stanislave,
zde na slevomatu silvestrovský pobyt nenabízíme, ale na našich webových
stránkách (mikulov.galant.cz) je ještě pár silvestrovských balíčků
k dispozici. ;) Hezký večer! Tomáš S.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda venkovní vířivky fungují i v zimě? Konkrétně v únoru? Děkuji za odpověď. Hezký den.
Dobrý den, Dagmar, veškeré informace se dozvíte pod přiloženým odkazem. https://mikulov.galant.cz/bazen-virivky-s-vyhledem. Popřípadě se obraťte přímo na hotel@galant.cz
+420 519 323 353 a oni Vám rádi další otázky zodpoví. Hezký den :)