23.10.2018 jsem bankovním převodem uhradila na váš účet 238400856/0300
částku 349,– Kč, a to pod var.symbolem 8575476517 přesně podle pokynů,
které jsem obdržela při objednávce voucheru. Doposud jsem voucher
neobdržela. Můžete prověřit, kde se stal problém ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdeňko, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher
jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail
dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz.
Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše
pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého
uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po
přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po
kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery.
Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
23.10.2018 jsem bankovním převodem uhradila na váš účet 238400856/0300 částku 349,– Kč, a to pod var.symbolem 8575476517 přesně podle pokynů, které jsem obdržela při objednávce voucheru. Doposud jsem voucher neobdržela. Můžete prověřit, kde se stal problém ?
Dobrý den, Zdeňko, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den