Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Příjemný odpočinek v Posázaví: polopenze, infrasauna i půjčení koloběžek
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru si rezervujte termín na +420 733 356 850 , +420 603 543 629 nebo e‑mailem provozni@zamecek-kaliste.cz.
- Dítě do 3,9 let má pobyt zdarma bez nároku na lůžko.
- Dítě od 4 let do 10,9 let platí 490 Kč/noc se snídaní (ve 3lůžkovém pokoji).
- Osoby od 11 let a každá další osoba na pokoji platí 1/2 ceny voucheru.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, máte volný termín v dnech 3.5 až 5.5 2019 pro dva dospělé? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Gabrielo, o volných termínech se prosím informujte na +420 733 356 850, +420 603 543 629 nebo e-mailem provozni@zamecek-kaliste.cz. Pěkný den, Honza
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli máte volný termín od 27.2. do 1.3. Děkuji za odpověď.
Dobrý den.
Zatím ano
S pozdravem Josef Srba
Dobrý den, dnes jsem na Slevomatu našla nabídku do vašeho zámečku. Je tam termín do 31.5.. CHtěla bych se zeptat, jak je to na letní prázdniny a cenová kalkulace. 2 senioři,dítě 14 let a 18let. Na 5–6 dní s polop. Děkuji Nováková j.
Dobrý den.V případě zájmu kontaktujte přímo Nás.
Napište Nám prosím na email nazamecku.provoz@seznam.cz
Děkuji.S pozdravem Josef Srba
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda byste měli volný pokoj pro 4 osoby-2 dospělé osoby a 2 děti 4 a 8 let v termínu od 18–24.2. na 4 dny, či je možnost i na delší dobu 7 dní, popřípadě kolik by to stálo? Děkuji.
Dobrý večer.
Bohužel termín je již obsazen.
V případě zájmu zavolejte si prosím a vybereme náhradní termín.
S pozdravem Josef Srba.
Prosím- je na pokoji lednička? Eventuélně, zda jde doplatit ?
Děkuji za informaci. Jana
Dobrý den.
Bohužel lednice na pokoji není.
S pozdravem Josef Srba.
Dobry den. Mame zajem o pobyt ve dnech 12.5 – 16.5, a byl by mozny pokoj
s vlast.koupelnou. 2 dosp. + dite 14 let.
Dekujeme.
Dobrý den, Andreo, nejrychleji a nejpohodlněji zjistíte, zda je pokoj volný zavoláním přímo do hotelu na telefonní číslo +420 733 356 850, kde s Vámi rádi vyberou a rovnou i zarezervují pokoj tak, aby Vám vyhovoval. Hezké Vánoce, Ivet :)
dobry den,poradaji se u vas i vikendove pobyty pro nezadane jakoby seznamka.dekuji jarda
Dobrý den.
Bohužel,seznamka ne.
S pozdravem Josef Srba.
Dobrý den,
právě jsem si u vás rezervovala pobyt v termínu od 25. 5. –
26. 5. 2019. Prosím zajištění pokoje se samostatnou koupelnou. Děkuji.
Krejčová
Dobrý den.
Budeme se snažit,momentálně květen je již plně obsazen.
S pozdravem Josef Srba.
Dobrý den.
Právě jsem zakoupila u vás pobyt přes Slevomat na 25. –
26. 5. 2019.
Chci poprosit, zda byste mi mohli rezervovat pokoj se samostatnou koupelnou a
jedno parkovací místo.
Děkuji. Chvojková
Dobrý den.
Ano,máte pokoj podle přání.
S pozdravem Josef Srba.
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat jestli máte ještě volný pokoj pro 2 osoby s vlastní koupelnou. Termín 7.-9.12?
Dobrý den, pro přesné informace kontaktujte přímo zámeček.provozni@zamecek-kaliste.cz
+420 733 356 850. Hezký den
Dobrý den,
chtěla bych pobyt pro 1 dospělou osobu a dvě děti (7 a 9 let). Lze nějak
uzpůsobit nabídku nebo je vše pevně dané?Děkuji za info.
Dobrý den, paní Šraierová, nabídku lze uzpůsobit tak, že zakoupíte
zájezd pro 2 osoby, a potom doplatíte příplatek za 1 díte.
Dítě do 3,9 let má pobyt zdarma bez nároku na lůžko.
Dítě od 4 let do 10,9 let platí 490 Kč/noc se snídaní (ve 3lůžkovém
pokoji).
Osoby od 11 let a každá další osoba na pokoji platí 1/2 ceny voucheru.
V případě dalších nejasností kontaktujte přímo Zámeček a oni Vám
dají nejpřesnější infromace. Hezký den, Simča
dobrý den. dá se u Vás prodloužit pobyt třeba o 2 dny.nebo je to daný.děkuji
Dobrý den, Karin, omlouvám se, že jste tak dlouho čekala. ;) Možnost prodloužení pobytu záleží na obsazenosti zámečku. Pokud již teď víte, že chcete zůstat déle, je možné si koupit více voucherů a nakombinovat je za sebou. Hezký den, Ivet :)
Dobrý večer,prosím o informaci,zdali se na zámečku nebo poblíž dají půjčit i kola-Koloběžka je v cene jen na půl dne.Děkuji Blanka
Dobrý den.Bohužel kola momentálně nemáme k dispozici.
S pozdravem Josef Srba.
Dobry den,nyni jsem odklikl vasi nabidku pro dva jako darek pro manželku k vanocum,ale zapomel jsem se zeptat jestli s sebou muzeme vzit dva male pejsky-plemeno Japan-Chin a jestli bych se vesel do 300Kč za noc pro oba pejsky.Dekuju za odpověď a prosim o mozne vyhoveni,rad bych se k Vam podival a nemusel shanet další pobyt.S pozdravem Roman Zemek 775210949
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem. Domácí mazlíček je zpoplatněn částkou 200 Kč/noc – střední a malé plemeno. Pěkný den
Dobrý večer ,objednali jsme si pobyt přez slevomat,bohužel nemáme k zaplacení internetové bankovnictví,jak mám uhradit platbu?Paní mne odkázala na banku Moneta bank a na číslo účtu,kde se dovím číslo toho účtu kam platbu odeslat? děkuji za pochopení Mašková
DOBRÝ DEN.ČÍSLO ÚČTU VÁM SDĚLÍ SLEVOMAT JIM ZASÍLÁTE PENÍZE . S POZDRAVEM JOSEF SRBA. TEL. 603543629
Prosím o informace, jestli je na pokoji televize a lednička-chceme přijet
na více dní a v případě teplého počasí potřebujeme ledničku.
Budeme chtít pokoj s vlastním sociálním zařízením, bude se na to brát
ohled při objednávce?
Děkuji Jana
Dobrý večer. Pokoj budete mít s vlastní koupelnou,Na pokoji je televize, Přejeme krásný pobyt. Zámeček -Kaliště.
Dobrý den,
Chtěla jsem se zeptat zda máte ještě nějaké volné termíny
v listopadu?Děkuji a jsem s pozdravem.
Dobrý den.Přímo portál Vám nabízí volné termíny.
S pozdravem Josef Srba.
Dobrý den,
Píšete, že malého psa je možné ubytovat, je možné i velkého?
Vím, že dotaz možná zní absurdně, pes jako pes, ale bohužel někteří
lidé toto rozlišují :/
Děkuji za odpověď.
Dobrý den.Ano,musí mít vlastní pelíšek.Platí se 200.-za noc.
S pozdravem Josef Srba.
dobrý den v termínu 2.-4.10.2018 máte prosím volné ubytování v 2lůžkovém pokoji s vlastní soc. zařizením. děkuji za odpověď Vondrová
Ano máme
Dobrý den je možné vzít sebou malého psa? Děkuji Procházková
Dobrý den. Musí mít vlastní pelíšek .Platí se 200,– Kč za noc. S pozdravem Josef Srba.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den mate volny termin 15–17.3.?Pro 2 osoby a mozna maly pejsek. Dekuji Tomkova
Dobrý den, Iveto, o dostupnosti termínů se můžete informovat na +420 733 356 850 , +420 603 543 629 nebo e-mailem provozni@zamecek-kaliste.cz. Domácí mazlíček za poplatek 200 Kč/noc – střední a malé plemeno. Pěkný den, Honza