Rezervace: o volné kapacitě vámi vybraného termínu se informujte nejlépe před zakoupením voucheru na tel. 774 227 320.
S objednávkou termínu zároveň nahlaste jméno a kód voucheru (máte-li jej už koupený).
Jana Gemsová
Dobrý den, mám dotaz, chci u vás zakoupit péči o interiér jako dárek
k Vánocům. (poukaz je jen do ledna). Stihneme se k vám pak objednat?
Předem moc děkuji za odpověď
Auto Šmídl CZ
Dobrý večer, je určitě lepší se objednat co nejdříve, teď se již
objednávají zákazníci na leden.
Zavolejte na 774227320 a domluvte možnosti.
S díky
Auto Šmídl CZ
Viktor Kala
Dobrý den,
bylo by možné k voucheru přiobjednat desinfekci klimatizace?
Děkuji, Kala
Auto Šmídl CZ
Dobrý den, pane Kalo,
Bohužel desinfekci klima není možné objednat.
S pozdravem
Auto Šmídl CZ s.r.o.
Lukáš Turhanovský
Zdravím, není Vám trapné po zničení displeje na autě několik
měsíců slibovat hory doly, lhát zázazníkovi do očí a nakonec prostě
dělat mrtvého brouka? Takhle si představujete řešení reklamace ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lukáši, jednalo se o nákup přes Slevomat? Máte k tomu
nějaké informace, důkazy, které nám můžete komunikovat? Můžeme se
pokusit se na to podívat. Děkujeme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám dotaz, chci u vás zakoupit péči o interiér jako dárek k Vánocům. (poukaz je jen do ledna). Stihneme se k vám pak objednat? Předem moc děkuji za odpověď
Dobrý večer, je určitě lepší se objednat co nejdříve, teď se již objednávají zákazníci na leden.
Zavolejte na 774227320 a domluvte možnosti.
S díky
Auto Šmídl CZ