Dobrý den,
je možné paštiky zabalit do nějakého dárkového balení? :)
Předem děkuji za odpověď
Ježkův statek
Dobrý den, výrobky balíme tak, aby přestály přepravu. To se bohužel
vylučuje s dárkovým balením. Díky za pochopení.
Schenni
Dobry den, je mozne pripadne produkt v balicku vymenit za jiny, ktery je
stejne drahy ci levnejsi?diky
Ježkův statek
Dobrý den, ano je, prosím ale, abychom se předem dohodli, kontakt:
603 462 562, david@jezkuv-statek.cz
Martina Juríčková
Prosím, aby jste udělali tuto nabídku ještě koncem listopadu nebo
začátkem prosince. Budu dělat firemní balíčky a určitě bych nabídku
využila. Děkuji
Ježkův statek
Dobrý den, v tom případě mne prosím kontaktujte na david@jezkuv-statek.cz
nebo 603 462 562 pro individuální nabídku.
Díky. David Vortel
Lucie
Dobrý den,bylo by možné spojit objednávku odtud a ještě přidat zboží
z Vašich stránek?
Ježkův statek
Dobrý den, dopravu zaplaťte jen u jedné z objednávek a u druhé zvolte
„osobní vyzvednutí“, do poznámky pak uveďte např. „spojit
s objednávkou ze Slevomatu“. Nejprve prosím udělejte objednávku na našem
e-obchodu, slevomatové objednávky vyřizujeme co nejrychleji, tak abychom
nebyli rychlejší … :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
a co nejake slozeni pastik?
v textu akce.