Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Relaxační pobyt s polopenzí a wellness vč. variant se vstupem do termálů
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace a ověření volné kapacity na tel. číslech: +36–96/320–667, +36–70/362–3279 nebo e‑mailem: hotel@duditshotels.hu (anglicky, německy a maďarsky).
- Rezervaci doporučujeme řešit s dostatečným předstihem.
- Pokud si chcete pobyt prodloužit, zakupte více voucherů.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte s rezervací potíže, rádi ji zařídíme za vás. Zašlete nám název hotelu, jméno, požadovaný termín a kód voucheru na pomoc@slevomat.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pokud budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Po dohodě s hotelem je možné si zakoupit otevřený voucher a doplatit za apartmán Suite (34 €/noc).
- Pokud plánujete navštívit hotel s domácím mazlíčkem, informujte o tom prosím předem recepci.
- Děti do 2,9 let s polopenzí: zdarma (vstup do lázní Rába-Quelle zdarma).
- Děti od 3 do 11,9 let: 27 €/noc s polopenzí.
- Děti od 12 let: 34 €/noc s polopenzí.
- Domácí mazlíčci: 5000 HUF/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (dle aktuální dostupnosti)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, mám dotaz. Jsou lázně otevřeny v termínu 25. až 29. 12. ? Děkuji
Vážený příjemce!
Na tuto otázku bohužel nemůžeme odpovědět. Můžete se obrátit na info@rabaquelle.hu.
S pozdravem,
Hotel Révész
Dobrý den,
před třemi dny jsem zakoupila voucher na 4 dny do pokoje standard jako
dárek. Dárek se bohužel projevil jako nevhodný a z toho důvodu bych se
chtěla zeptat, zda je možné voucher vrátit nebo alespoň vyměnit za něco
jiného.
Děkuji
S pozdravem
Lenka Zemanová
Milá Lenka!
Bohužel nemůžeme splácet peníze. Obraťte se prosím na pracovníky
systému slevomat.
S pozdravem,
Révész Hotel
Dobrý den,jak postupovat kdyz bychom radi vyuzili voucher na 6 dni.
Mám koupit 2vouchery na 3 dny/2noci?
Zároveň bych vas pozadala o pomoc s rezervaci od 24.7.-29.7.2019.?
Děkuji. MARTINKOVÁ
maruska.martinkova@seznam.cz
Kontaktujte nás na e-mailové adrese níže: hotel@duditshotels.hu
Révész Hotel
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, zda máte ubytování pro 2 osoby (voucher-viz.níže)
.https://www.slevomat.cz/akce/1359554–3-relax-v-gyoru-s-polopenzi-a-vstupem-do-lazni?utm_source=default&utm_medium=ag&utm_campaign=Skrz-cz&utm_term=25994023458270898
Milá Vladimír, Kontaktujte nás prosím na adrese hotel@duditshotels.hu e-mailem. Potřebujeme také poukázku na rezervaci. S pozdravem, hotel Révész
Dobrý den. Měli bychom zájem o 2 dvoulůžkové pokoje – 2 noci s celodenním vstupem do lázní. Zobrazuje se nám pouze 1 pokoj. Termín 18–20.4. Děkuji.
Milá Marcela,
Kontaktujte nás prosím na adrese hotel@duditshotels.hu
e-mailem. Potřebujeme také poukázku na rezervaci.
S pozdravem, hotel Révész
Dobrý den, je i varianta na 4 noci s polopenzí?Děkuji zechnerova
Dobrý den, Libuše, takovou variantu nemáme v nabídce prozatím nemáme, ale můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den, Honza
Dobrý den,
bylo by možné mít přistýlku pro dospělého v termínu
13.2.-15.2.2019 v pokoji clasic? Platba přistýlky by proběhla přes
Slevomat hned v Kč nebo až na místě v EU?
Vážení hosté! Příplatek za dítě nebo dospělou osobu nebo pobytovou
taxu se platí na místě. Na místě s hotovostí nebo euro s hotovostí nebo
kartou.
S pozdravem, hotel Révész
Dobrý den,
Chtěla jsem se zeptat zda budou na pokoji k zapůjčení župany a zda pokoje
Classic mají terasu/balkón.
Děkuji
Vážení příjemci,
Pro hosty můžeme zajistit župany. K dispozici je omezený počet
standardních a klasických pokojů s balkonem.
S pozdravem, hotel Révész
Je volný termín od 7.1. Pro dva dospělé a dítě (8let)
Dobrý den, Jakube, dostupnost termínů můžete zjistit rozkliknutím Vámi vybraného balíčku a tlačítkem „Koupit na termín“ se Vám zobrazí kalendář dostupných termínů. Před zakoupením však doporučujeme ověřit dostupnost, zvláště když budete například potřebovat přistýlku, telefonicky +36–96/320–667 nebo +36–70/362–3279, hotel@duditshotels.hu (domluva anglicky, německy, maďarsky). Pokud budete potřebovat pomoc s rezervací, můžete se obrátit na pomoc@slevomat.cz, kde stačí do emailu napsat název hotelu, jméno, požadovaný termín a kód voucheru. Pěkný den
Dobrý den,
obsahuje vstup do lázní Rába Quelle masáže? Nebo je nutné si masáže,
konkrétně pro 2, dokoupit dle vašeho ceníku?
Vážení Jaromír, cena zahrnuje pouze vstup do vany a masáž se platí
zvlášť.
S pozdravem Eszter Steinbach
Hello,
the question does not sound whether the hotel is barrier-free, but is it
possible to park my bicycles in the hotel's bicycle room?
I have sent you an email.
Thank you Marek Svoboda
Dear Marek,
i have sent an e-mail for you.
Best regards
Eszter Steinbach
Dobrý den, je v hotelu opravdu kolárna, jak je uvedeno?
Milý Marek,
Náš hotel není bezbariérový, v budově je mnoho schodů.
S pozdravem Eszter Steinbach
Dobrý den, bylo by možné udělat nabídku na míru, máme v plánu jet konec ledna nebo únor a to celá rodina 4 osoby. Děkuji Milan
Milý Milane,
Děkujeme Vám za Váš dotaz. Na stránkách slevomat.cz si můžete rezervovat
pouze fixní balíčky. V případě, že byste chtěli provést rezervaci na
této stránce, můžeme vám pomoci pouze s kapacitou hotelu, úpravou
rezervace..atd.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte.
Všechno nejlepší,
Hotel Révész
Dear Milan,
thank you for your inquiry. On site of slevomat.cz you can reserve only fixed
packages. In case you would like to book on this page, we can help you only in
capacity of the hotel, modification of th reservation..etc.
In case of any question, please contact us.
Best wishes,
Hotel Révész
Dobrý den, je možné případně dokoupit později noc nebo několik nocí navíc? Mockrát děkuji za odpověď.
Milá Erika!
V závislosti na naší kapacitě to může být možné.
S pozdravem,
Zsófia Kupi
hotel Revesz
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zda celodenní vstup do termálních lázní Rába Quelle
zahrnuje také vstup do saunové zahrady, nebo je to základ pouze se vstupem do
termálních lázní?
Děkuji
Drahá Iveta!
Na vstupenku není zahrnuto použití sauny.
S pozdravem,
Eszter Steinbach, hotel Revesz
Dobrý den,
velmi nás zaujal tento lázeňský pobyt, plánujeme ho koupit naší mamce a
jejímu příteli. Oba jsou již v důchodu a mluví pouze česky,
domluví se?
Milá Monika!
Děkujeme za váš zájem. Preferovaným jazykem v našem hotelu je němčina a
angličtina, ale snažíme se vždy pomoci našim hostům.
S pozdravem,
Eszter Steinbach
Révész Hotel
Dobrý den,
velice mě zaujal váš lázeňský pobyt a ráda bych se zeptala, zda by bylo
možné ubytovat pouze jednu dospělou osobu,popř. 1 dospělou osobu
s dítětem. Sháním lázně vhodné pro nemoci zad(skolióza) nejlépe
s odborným cvičením,popř.terapií…jóga apd.
Byla bych ráda za nějaké podrobnější informace.
S pozdravem Vránová G.
Dobrý den, Gabrielo, nabídka je uzpůsobená pro dvě dospělé osoby, nicméně můžete vzít místo toho dítě, to je na Vás. Krásný den
Dobrý den, do kdy platí možnost zakoupení voucheru? Dekuji. Lim
Dobrý den, Lucie, před koncem se u nabídky zobrazí odpočet konce platnosti nabídky. Přesný čas konce nabídky závisí na více faktorech a není přesně stanoven. Jestli bude nabídka znova to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Mohu Vám ale doporučit nastavit si u partnera odběr a to tak, že u nabídky kliknete na název partnera a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Přeji krásný den :-)
Dobrý den, děkuji za zprávu. Mohu požádat o zprávu do kolika hodin se musíme ubytovat? Děkuji
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
A co doprava např z Prahy,MB..
Vážení hosté,
bohužel nemůžeme s cestou pomoci.
Hotel Revesz