Dobrý den, podle recenzí podnik nedávno změnil majitele a deklarovanou
nabídku plní nějakou alternativou, jaká je tedy náhrada a co můžeme
čekat, pokud voucher zakoupíme? Nemyslím si, že je takový problém, aby
nový majitel sehnal stejné druhy masa, jako ten předchozí, nebo
ano? :-)
Restaurace Ztráty & nálezy
Dobrý den, pokoušíme se všem vyjít individuálně vstříc a opravdu
děláme vše co je v našich silách. Vzhledem k tomu že došlo ke změně
jídelního lístku jsme nuceni akce na slevomatu k dnešní půlnoci
pozastavit. A co nejdříve najít vhodnou alternativu
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, podle recenzí podnik nedávno změnil majitele a deklarovanou nabídku plní nějakou alternativou, jaká je tedy náhrada a co můžeme čekat, pokud voucher zakoupíme? Nemyslím si, že je takový problém, aby nový majitel sehnal stejné druhy masa, jako ten předchozí, nebo ano? :-)
Dobrý den, pokoušíme se všem vyjít individuálně vstříc a opravdu děláme vše co je v našich silách. Vzhledem k tomu že došlo ke změně jídelního lístku jsme nuceni akce na slevomatu k dnešní půlnoci pozastavit. A co nejdříve najít vhodnou alternativu