Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Luxusní francouzské paštiky: 3, 5 nebo 7 skleniček plných delikátní chuti

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Blanka

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na tu kančí paštiku. To je paštika z kuřecích jater? Kančí maso tedy žádné? Nějak tomu složení nerozumím, jakou má souvislost s kancem. Děkuji.

PRAVÁ KLOBÁSA

Krásný den, Blanko.
Paštika obsahuje 20%kančího masa a ano obsahuje i drůbeží játra. Název a složení je přeloženo z FR do CZ.
S pozdravem Martin

Roman

Dobry den, dekuji za odpoved, ale proc jste hned tak jizlivy a utocny? Mel jsem zajem si koupit pastiky, ale bylo mi divne slozeni, tak jsme se slusne zeptal a Vy hned utocite? To je Vas standartni pristup k zakaznikum? Muj dotaz znel, zda je slozeni pastik spravne a pokud pisete, ze ano, tak proc ale nazyvate kralici pastiku kralici pastikou, kdyz kraliciho masa je tam mensi mnozstvi nez veproveho masa a dalsich veprovych ingredienci?? To je jako koupit si napr brusinkovy dzus a zjistit, ze je ve slozeni 20% jablek a 1% brusinek… :-( Vam to neprijde jako klamani zakaznika? Pokud se prezentujete jako prodejna pravych kvalitnich klobas a pastik, pak by bylo vhodne nazyvat veci pravym jmenem a netvrdit, ze prodavate kralici pastiku, kdyz je tam vice vepre. Ne kazdy totiz veprove maso ji/muze jist, a proto ho pak zklame, kdyz si koupi drahou pastiku v domneni, ze si kupuje kralika a pak zjisti, ze tomu tak neni. Snad me chapete. Kazdopadne jeste jednou dekuji za Vasi odpoved, po kralici pastice se poohlednu jinde, jelikoz jsem bohuzel jeden z tech, kteri veprove musi ze zdravotnich duvodu omezit :-(

PRAVÁ KLOBÁSA

Dobrý den přeji ještě jednou,
pokud to vyznělo jízlivě a útočně, tak se omlouvám, určitě to nebylo tak myšleno. Co se týče jazykových mutací, tak tam by neměl být problém. Stačí jen překládat z jednoho jazyka do druhého. A jelikož jde o zboží z FR, tak legislativa v celé EU je stejná. Jinak s Vámi souhlasím, s tím přirovnáním toho džusu, ale berte to tak, že o složení jste informován. Špatně by bylo, kdyby bylo složení jiné než realita. Jinak Vám mohu doporučit https://www.viadelicia.cz/produkty/kralici-pastika-detail-121. Přeji hezky den, Martin

Roman

Dobry den, jste si jisti, ze mate spravne napsane slozeni pastik?? Proc kralici pastika obsahuje veprove sadlo a kureci jatra, kdyz se jedna o kralici pastiku?? A opravdu je obsaha masa jen 20%?? Paklize se opravdu jedna o kralici pastiku, mel by byt kralik uveden na prvnim miste. Jestlize je na prvnim miste veprove sadlo, znamena to, ze je ho tam vice nez kraliciho masa, coz pak vyvolava mylny dojem, ze se jedna o kralici pastiku… u pastiky za stovku bych tedy ocekaval vetsi kvalitu = vetsi obsah masa. V tomto pripade i supermarketove pastiky obsahuji vic masa, ale jsou prodavane za tretinovou cenu… :-/

Roman

Proc zde nikdo neodpovida na dotazy?? Jak si mam jako zakaznik neco koupit, kdyz zadavatel teto akce neni schopny vice jak 4 dny odpovedet na dotaz??!!

PRAVÁ KLOBÁSA

Vážený zákazníku,pokud máte pochyby o složení a prezentování králičí paštiky, tak jde o přesný český překlad dle francouzské viněty. Pokud nám nevěříte, lze vám originál poslat do mailu. Pokud i přesto máte pochyby,napište prosím dopis nejlépe ve francouzštině a my jej předáme výrobci paštik. Máme již dnes tisíce zákazníků nejen v ČR a spokojenost je na všech úrovních skladby obyvatelstva. Od fajnšmekrů až po prostý lid. Ještě se nenarodil člověk ten , aby vyhovoval všem. Tak je to i u produktů. Přeji Vám krásný tyden. Martin

Katerina

Dobrý den, můžete mi laskavě vysvětlit, jak si máme na vaší provozovně v paladiu vyzvednout paštiky, když na stánku nikdo není??? Byla jsem tam již 2×, ve čtvrtek i v pátek, pokaždé čekala minimálně 15 min a na stánku nikdo! Ani žádná cedule, zda máte vůbec otevřeno nebo kdy se prodavačka vrátí…NIC! Stáli jsme tam 3 zákazníci (nějaký rusky mluvící pán a pak ještě jedna paní s voucherem, a též oba potvrdili, že již čekají delší dobu) a nikdo z okolním stánků ani nevěděl, kam prodavačka šla, resp. zda se ještě ten den vrátí??!! Přijde vám tohle normální?? Za parkování jsem zaplatila 110 kč, to už je víc než inzerovaná sleva za paštiky! A to nemluvím o zbytečně ztraceném času!! :-/ Navíc inzerujete otevírací dobu od 10– 20 hod, proč, když bylo paladium otevřeno od 9–22 hod?? Mám to brát jako další argument, že klamete zákazníky??

Katerina

Mohl by se laskavě zadavatel této slevové akce vyjádřit k mému dotazu níže?? A nebo bude radši hrát mrtvého brouka a na dotazy a telefonáty nereagovat, čímž opět potvrdí moji domněnku, že se jedná o PODVOD??!!

PRAVÁ KLOBÁSA

Dobrý den, milá Kateřino,

na Váš komentář mohue zareagovat takto. Naše paní prodavačky již u nás pracuji nějakou dobu a jsou to velice zkušené ženy. Jelikož paní prodavačky na stánku jsou samy, tak opustí stánek jen z těchto důvodů. Chodí buď do skladu, na WC či si koupit jidlo do Albertu. Ano, i naše paní prodavačky nejsou stroje a musí stánek během směny opustit. Informační cedulka s odchodem je vždy, pokud se jedná o nepřítomnost delši jak 3 minuty.

Otevírací doba OC Palladium nijak nesouvísí s výdejním časem naší prodejny. Není to klamání zákazníků, což je v dnešní době oblíbený slogan. Výdej zboží z tohoto portálu je jasně uveden. Ale dokonce, když dorazíte k nám ráno před 9h a bude tam paní prodavačka, tak Vám to zboží ráda vydá, i když bude oficálně zavřeno.

Je známo, že člověku se zdá věčnost,když čeká třeba na autobus a ve finále zjistí, že to byly jen 3–4 minuty. Omlouváme se Vám za Váš ztracený čas. Zašlete nám číslo vašeho voucheru, adresu a na naše náklady Vám zboží zašleme nějakou zásilkovou službou.

Snažíme se vyhovět absolutně všem naším zákazníkum a řekl bych, že se nám to daří. Bohužel se nemůžeme zavděčit všem. Ale myslím si, že 1763 spokojených recenzí s 5 hvězdičkami o něčem vypovídá.

Přeji Vám báječné pondělí.
Martin, majitel společnosti

Lidka

Dobrý den, bylo by možné vyměnit kančí paštiku za jelení? V první, 3ks sadě terin.

PRAVÁ KLOBÁSA

Krásný den, prosím směřovat dotaz mailem s číslem objednavky ;-) Martin PS Šlo ;-)

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru