Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Vytvořte si stolní nebo nástěnné A3 fotokalendáře
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Po obdržení voucheru Slevomat (přijde vám e‑mailem) pokračujte na stažení programu MCLAB nebo si zvolte vytvoření v online aplikaci (nová aplikace nabízí rozsáhlé možnosti pro tvorbu fotoproduktů a je ideální pro zákazníky s kvalitním internetovým připojením, již nemusíte nic instalovat, postupujte dle návodu)
- V nainstalovaném programu MCLAB vytvořte album a klikněte na ikonu nákupního košíku (objednat).
- Potvrďte podmínky pro přesměrování do objednacího systému.
- Přihlaste se ke svému účtu (pokud jej nemáte, klikněte na vytvořit účet).
- Zadejte množství a vyberte způsob doručení.
- Do sekce „Detaily platby“ vepište kód vašeho voucheru a klikněte na uplatnit. (Pokud vám kód hlásí, že je neplatný, vložte jej manuálně do sekce Další informace – Voucher. Spolu s vaším voucherem vložte i název slevového portálu – Slevomat. Tato kolonka slouží pouze pro kódy voucheru. Jiné informace neuvádějte.)
- 1 ks fotoproduktu = 1 kód voucheru, na 2 ks fotoproduktů je třeba napsat 2 kódy atd. Neopakujte kódy voucheru do více objednávek – je to zbytečné.
- Potvrďte objednávku. Více objednávek je sdružováno automaticky na jedno poštovné – „sdružená doprava“.
- Nevšímejte si výše ceny zakázky, ta bude upravena až dodavatelem při odeslání hotové zakázky.
- Nevypínejte program až do obdržení prvního potvrzení přijetí dat – musíte si uvědomit, že odesílaná data mohou být značně velká a jejich odeslání může trvat dlouho.
- V případě nejasností kontaktujte podporu.
- V případě nedodržení popsaného postupu objednání může dojít ke značnému opoždění objednávky.
- Po zaslání objednávky vám přijdou 2 potvrzující e‑maily o přijetí objednávky.
- Po kontrole objednávky dostanete druhý e‑mail s odkazem na online ověření stavu objednávky (to znamená, že zakázka je zkontrolována a přijata).
Doprava:
- Osobní odběr je možný na adrese Computer MCL Brno, spol. s r. o., Brněnská 1113, 664 42 Modřice.
- Zaslání na Zásilkovnu (platba předem) za 89 Kč.
- Zaslání na Zásilkovnu (dobírka) za 99 Kč.
- Zaslání Českou poštou (platba předem) za 114 Kč.
- Zaslání Českou poštou (dobírka) za 124 Kč.
- Na jedno poštovné lze zaslat až 4 kalendáře, od 5 kusů je poštovné 149 Kč.
- Dodací lhůta je 14 pracovních dní od objednání.
- Cenu upravuje dodavatel až při odesílání zásilky (nevšímejte si tedy výsledné původní ceny).
Garance dodání do Vánoc je na kompletní objednávky zaslané do 10. 12. 2018 (po zaslání všech dat a přijetí platby za poštovné).
- Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Dobry den, 11.12 jsem poslala objednavku s 8 kalendari a jsou stale ve
vyrobe. Zde na slevomatu byla garance dodani do Vanoc, mam to na zasilkovnu,
o cemz teda pochybuju, ze to budu mit dnes. Cislo objednavky je 0094216. Nyni
vam volam uz 23 minut a nikdo to nebere, byla sem 9 v poradi. Vcera sem taky
nekolikrat volala a neustale 10 v poradi. Je to pro me dulezite, dat ty
kalendare pod stromecek.
Dekuji za odpoved.
Veselska
Dobrý den, Garance byla do 10.12 Vaše kalendáře jsou přesto hotové. Jen netuším zda k vám doputovali.
Dobrý den,
u objednávky č. 0093322, mi už byly doručené kalendáře, ale fotokniha
nikde a u kontroly objednávky je poslední změna 17.12.2018 a je pořád ve
výrobě. Myslela jsem, že produkt mi dorazí s kalendáři za jedno
poštovné.
Nicméně jak to s vypadá s fotoknihou?
S pozdravem Bikárová A.
Dobrý den. Objednávky jste nám začala posílat 10.12.2018 22:50:46 a k nám dorazily až 11.12. Snažili jsme se, ale knihu jsme nestihli vyrobit včas. Proto jsme vám poslali alespoň ty kalendáře.
Snažila jsem se tři dny dovolat a nikdo mi neodpovídá na žádný telefon (stále jsem desátá v pořadí) ani na e-maily. Na dodání mi dost záleží. Prosím alespoň tady o odpověď. Děkuji
Dobrý den,
pokud budete sledovat Vaše objednávky na našem online ověření uvidíte
číslo balíčku.
Dobrý den,
také jsem objednala tři produkty, u kterých byla garance dodání do Vánoc.
(0092347, 0092310 a 0092306). Nevím, zda s dodáním mohu ještě
počítat.
Dobrý den, Ano byly odeslány.
Dobrý den,
mám dotaz ohledně doručení kalendářů – objednávala jsem u Vás
4 ks. Zadávala jsem před 10.12. (kde garantujete dodání do vánoc) a
píšete, že sdružujete zakázky automaticky zadané do 24h, což jsem též
splnila.
Ale přišla mi zpráva že jeden kalendář (0090523) je dokonce už
k vyzvednutí v zásilkovně a druhý že je ve výrobě (0090643). Jak je to
tedy s dalšíma dvěma (0090684 a 0090611) a s tím sdružováním zásilek?
To budu pokaždé platit tu dobírku, která se měla sloučit? To je
o 300 kč více, než jsem s tím počítala a to není zrovna málo :(!
Chápu, že je před Vánoci a máte toho asi dost, ale tohle mi přijde
nefér.
Předem děkuji za odpověď., jak je to s dodáním a dalšími
zakázkami.
Odkaz v mailu na sledování zakázek mi nefunguje.
Zkuste obnovit stranku nebo jiny prohlížeč.
Děkuji Vám za odpověď. Jsme lidi, domluvíme se ;-) Děkuji Vám za vysvětlení. Přeji pěkné Vánoce. Kaspříková
Dobrý den, Veroniko, Hezké svátky a Štastný Nový rok :)
Dobrý den,
prosím o změnění platby poštovného z převodem na dobírku. Zakázka
číslo 0093902. Děkuji Dobrovolná
Zavolejte k nám prosím zítra dopoledne. 602 71 00 96. Uvidíme co se dá udělat. Ale prosím v rozmezí 8:00–11:00 hod.
Dobrý den, měla bych dotaz k zakázce. Sleduji její vyřizování na zaslaném odkazu. Poslala jsem na vytištění dohromady 6ks kalendářů během 10.12. (zakázka č. 0092138, 0092143, 0092155, 0092265, 0093254, 0093353), splnila jsem všechny požadavky na sloučení do jedné zásilky, zvolila jsem si zásilkovnu. A teď když kontroluji stav zakázky, tak tam mám k úhradě 2× 99Kč. Nechápu to. Máte uvedeno, že na jedno poštovné lze poslat 4ks, od 5 kusů je poštovné 149Kč, ale není uvedeno, že toto platí jen u České pošty a ne u zásilkovny. S poštovným 149Kč jsem počítala, ale 198Kč už je celkem dost. Můžete mi to prosím prověřit? A pokud by to nebyl problém, tak bych raději zvolila Českou poštu za 149Kč a všechny kalendáře najednou (Českou poštou mi snad přijdou mezi svátky, pobočku zásilkovny budu mít v čase 23.12–5.1. zavřenou). Děkuji :-) Přeji pěkné a hlavně poklidné Vánoce. Kaspříková
Dobrý den.
To je z naší strany daň za to, že chceme aby lidé dostali své dárky
včas. Proto jsem rozhodl o odeslání i nekompletních zakázek. A to se
týká i vašeho případu. Ale pokud Vám opravdu přijdou dvě platby,
vyřešíme to spolu později v rámci dalšího jednání. Jinými slovy mi po
vánocích mi zavolejte a já vám to poštovné vrátím zpět. Berousek 602 71
00 96
Dobrý den.
Také Vás poprosím o změnu platby poštovného, aby jsme platili na dobírku
místo převodem. Nikde na stránce to bohužel nelze. Jedna se o číslo
objednávky 0092087, 81,78,76,88,84. Děkuji za vyřízení.
Opraveno
Dobrý den, 6.12. mi přišla informace, že je objednávka 0083310 ve
výrobě a do dnešního dne nemám zprávu, zda je již připraveno
k vyzvednutí.
Mám zvolen „osobní odběr“, ale nestíhám si již objednávku vyzvednout
(nečekala jsem, že výroba tak potrvá). Potřebuji tedy změnit na zaslání
na zásilkovnu (s dodáním do Vánoc!)
Zásilkovna
U tatínků
Jugoslávských partyzánů, 636/20
Praha 6/16000
Prosím o zaslání informací, jak mohu uhradit a zaslání objednávky co
nejdříve.
Děkuji, Lukášová
Dobrý den
Byly nalezeny následující zakázky
Zakázka ks Stav Aktualizováno Platba Dodání Sledovací číslo
K úhradě
0083310 1 Připraveno k vyzvednutí Modřice 12.12.2018 06:30:27 hotově
Osobně Nedostupné
to máte na webu již od 12,12.
Dobrý den,
dne 4.12. jsem objednala 3 kalendáře, 6.12. mi přišel e-mail, že byly
odeslány do výroby, kde jsou dosud. Kontrolovala jsem č. objednávek
(0083752, 0083759, 0083763) i na vašem webu, bohužel stále jsou ve výrobě.
Potřebuji je vyzvednout ideálně do středy. Prosím o kontrolu a info zpět.
Děkuji moc.
Dobrý den,
objednávky jsou již hotové a můžete si je vyzvednout u nás
v Modřicích.
Dobrý den, prosila bych u objednávky č. 0093322 (1 x fotokniha, 2× kalendář) změnit platbu za dopravu předem na dobírku (zásilkovna). Děkuji Bikárová
Opraveno.
Dobrý den, mám dotaz na objednávku číslo 0087306 (celkem 8 kusů
stolních kalendářů). Objednávali jsme už 6.12. a stále jsou kalendáře
ve výrobě. Můžete prosím ověřit skutečný stav objednávky? Do pátku
bychom je potřebovali mít doma.
Děkuji Radim Vlk
Dobrý den.
Chtěli jste zaplatit převodem.13.12 jsme vám poslali zálohovou fakturu. Tu
jste nikdy neuhradil. Protože jsou vánoce, rozhodl jsem za vás, že Vám to
pošleme na dobírku. (Je to v rámci našich obchodních podmínek)
Dál už pak na našich stránkách mužete dohledat
Byly nalezeny následující zakázky
Zakázka ks Stav Aktualizováno Platba Dodání Sledovací číslo
K úhradě
0087306_4 1 Předání přepravci 16.12.2018 21:37:44 převodním příkazem
Česká pošta DR9951175055C 114 Kč
0087306_3 1 Předání přepravci 16.12.2018 21:37:44 převodním příkazem
Česká pošta ↑ ↑
0087306_2 5 Předání přepravci 16.12.2018 21:37:44 převodním příkazem
Česká pošta ↑ ↑
0087306_1 1 Předání přepravci 16.12.2018 21:37:44 převodním příkazem
Česká pošta ↑ ↑
Zakázky sloučené do jedné zásilky jsou označeny znakem ↑.
no a aby ten náš život nebyl zase až tak jednoduchý, tak česká pošta
přeformátovala své odkazy, tak od nás ten odkaz momentálně nefunguje
(Trekovací číslo) ale funguje na stránkách pošty.
Jinými slovy dnes to od nás odchází.
Mnohokrat dekuji a preji prijemne proziti vanocnich svatku!!
I vám :-) hezké a klidné vánoce.
Dobry den,
Taky se mi nepodarilo odeslat objednavku drive nez 10.12.😞
Dala jsem platbu predem a ted ctu ze doporucujete radeji dobirku, nekde jsem
zahledla ze mate ucet u fio banky, takze by prevod byl okamzity, ale nevim jak
rychle se vam platby paruji.. pokud je rychlejsi vyuzit platby na dobirku prosim
o zmenu
Predem dekuji
Krcmarova
Email kesumat@seznam.cz
Dobrý den
Máte to opravené
Dobrý den, prosím o info, kdy se budou odesílat objednávky č. 0092877 a 0092821? Objednávky jsem odeslala 10.12., tzn. garance doručení do Vánoc, ale vzhledem k tomu, že doručení takto před Vánoci trvá okolo 3–4 dnů, tak jsem předpokládala, že v tuto dobu už budou předávány kurýrovi, ale jejich stav je stále „ve výrobě“ Děkuji.
Dobrý den, pravda je, že jste to udělala 10.12.2018 19:33:14 ale k nám došla spousta objednávek. Vaše objednávka se balí k expedici. Nedokážu Vám říct přesně jestli ji pošleme zítra nebo začátkem týdne.
Dobrý den, když dnes zakoupím vouchery a zaplatím online kartou a pošlu
kalendáře na zpracování (asi 3) stihnete vyrobit a poslat ještě do
Vánoc?
Děkuji.
Upřimně řečeno nevím. Pokud bude osobní odběr, tak by to snad šlo.
Vidím, že tudy cesta nevede – zeptám se tedy jednoznačně: 1. Kdy mohu od Vás očekávat email s linkem na ověření stavu zakázky o němž se zmiňujete na voucheru? Posílala jsem Vám tyto zakázky: 0083450 již 3.12 a 0091683 pak 9.12. Dosud nemám jak sledovat stav zakázky, protože link, který mi od Vás nepřišel emailem k dané zakázce je jinak na Vašich stránkách nefunkční – protože není kam zadat číslo zakázky. 2. Kdy budou tyto mé zakázky vyrobeny? Děkuji.
Omlouvám neviděl jsem číslo objednávky. Mrknu na to
Zavolejte mi prosím na 602 71 00 96. Emaily chodí automaticky samy. Pokud ho
nemáte je možná spadlý ve spamu nebo objednávka ve skutečnosti nebyla
odeslána. Nebo zavolejte na 602 570 555 což je technická podpora.
Já budu na telefonu opět až večer, protože pracuji přes noc.
Pane Berousku, možná stačí trochu číst, nicméně co nestačí je odkaz, který je zcela nefunkční a to jak ten „ke čtení“ u voucheru, tak ten Vámi odeslaný v odpovědi níže… proto se dotazuji touto formou, to je přeci logické. Až mi pošlete funkční link na sledování zakázky, pak budu spokojena určitě nejen já ;-)
Mě to ale funguje
Byly nalezeny následující zakázky
Zakázka ks Stav Aktualizováno Cena Platba Dodání Sledovací číslo
0079111 1 Objednávka stornována 29.11.2018 22:40:41 hotově Osobně
0079067 1 Objednávka stornována 29.11.2018 22:40:38 hotově Osobně
0074797 1 Objednávka stornována 23.11.2018 12:26:26 na dobírku Česká
pošta
0031596 1 Již odesláno/vyzvednuto 04.12.2018 10:42:11 0Kč * na dobírku
Česká pošta DR9951061685C
Pozn.: Všechny objednávky přijaté do 24h od první objednávky jsou
automaticky sloučeny, pokud jsou odeslány ze stejného programu na stejné
objednací údaje (jméno, email, adresa, platba, způsob dodání).
- Uvedená cena nezahrnuje případné poštovné.
Jsou to naše testovací zakázky, aby nedošlo k nedorozumění
Já opravdu nechci být nezdvořilý, ale na váš dotaz zde není možná žádná konkrétní odpověď.
Dobrý den, dne 3.12.2018 jsem Vám do výroby odeslala kalendáře u nichž mám uveden osobní odběr. Jak se dozvím, kdy budou hotové? Informujete vůbec nějakým způsobem nebo mohu někde svou objednávku dohledat v jaké je fázi výroby? U voucherů zde na Slevomatu už mám uvedeno, že jsou uplatněny a mám hodnotit zakázku…ale já stále nevím, jak to s ní vypadá? Děkuji za bleskovou informaci, mám u Vás ještě další kalendář a fotoknihu u níž garantujete dodání do vánoc. Ráda bych znala termíny svých zakázek, ale ani dovolat se k Vám nedá! Děkuji Pavlína
Dobrý den
Ono stačí trochu číst. :-)
Stav Vaší objednávky sledujte zde:
https://www.mclab.cz/kontakt/
Jinak Vám konkrétněji nemohu odpovědět protože neznám číslo
zakázky
Hezký večer Berousek
Dobrý den, moc prosím o změnu poštovného na dobírku u objednávek 0094218 a 0094220. Moc děkuji, NK
Opraveno :-)
Ještě jednou dobrý den, reaguji na vaši odpověď. Bylo by tedy možné u objednávek udělat změnu a dát platbu na dobírku? Pokud to nejde, tak budou dárky až povánoční, ono se nic nestane, ale bylo by fajn to mít už na Vánoce..moc děkuji, NK
Bylo, ale nevím číslo objednávky
Dobrý den, teprve jsem odeslala data ke zpracování dvou kalendářů. Je ještě možnost kalendáře dostat před 24/12 a nebo myslíte, že se to nestihne? Zvolila jsem platbu předem, ale nikde nebyly údaje k platbě, mám tedy čekat, až mi zašlete nějaké pokyny? Moc děkuji, NK
Dobrý den. Převodem to si skoro garantujete, že to nestihneme. Faktura se vystavuje až po dokončení výroby, protože zakázky se u nás sdružují a proto nevíme dopředu cenu.
Dobrý den , vytvořila jsem si velký měsíční kalendář, zadala všechny potřebné údaje , ale žádný potvrzovací email mi nepřišel. Tak teď nevím , zda je vše v pořádku , nebo je něco špatně ? Děkuji za odpověď.
Dobrý den
Zkuste to tady
https://www.mclab.cz/kontakt/#
je tam vše aktualizované každou hodinu. Jinou informaci vám ani nejsme
schopni poskytnout.
PS Včera byla technická odstávka elektronické komunikce
Dobrý den,
stihnete vyrobit a doručit 2ks stolního kalendáře do Vánoc, pokud objednám
nejpozději zítra 11.12.2018?
Děkuji.
Dobrý den, No co vám mám napsat ?? Budeme se snažit. Když to nevyjde co pak ??
Dobrý den, chci se zeptat, co si konkrétně musím stáhnout či co všechno aktualizovat, když mám Váš program MCL stažen již z loňska v PC a chci vytvořit fotokalendář 14-denní S30? Děkuji
Dobrý den
No možná bude lepší stáhnout si ho znovu. Aktualisace je u nás velmi
častá a opravdu netuším jako verzi máte.
Dobrý den, vycházela jsem z toho, že stihnete vyrobit kalendář do vánoc, pokud Vám zašlu objednávku do 10.12 (tak jste měli původně u akce uvedeno), nyní na Vašich stránkách čtu, že je to pouze pro objednávky doručené do 8.12. Můžete mi prosím tedy odpovědět, zda moje objednávka (1× fotokalendář S20), který Vám odešlu dnes – zítra, budu mít vyrobený do vánoc, pokud si jej osobně vyzvednu? Děkuji Pavlína
Určitě ano. :-)
Dobrý den,
vytvářím u Vás 6 kalendářů a píšete, že poštovné bude od 5 kusů
149 Kč, je tato částka již včetně dobírky? (Na stránkách máte
uvedeno, ať lidé již raději berou vše na dobírku). Pokud není, lze ji
k této dopravě přiobjednat? Jestli to nejde, tak kolik a kam mám poslat?
Ať mohu poslat co nejdříve.
Děkuji a hezký den,
Lenka
Dobrý den, S tím si nelamte hlavu. Zřejmě Vám to pošleme za 149 Kč, pokud by tam byl příplatek tak max. 20 Kč
Dobrý den,
vytvářím kalendář a fotky se mi v online aplikaci (ve stažené to bylo
ještě horší) i v náhledu ukazují strašně rozmazané a nekvalitní,
i když jsou to kvalitní fotky, ostré, focené zrcadlovkou. Je to jen při
vytváření a na tisk to nemá vlív? Děkuji
Dobrý den. Ano je to tak jak píšete. Náhled je jen náhled.
Dobrý den, prosím o radu. Vytvářím v programu fotokalendáře A3 na výšku. Mám použito to dvouřádkové kalendárium dole na stránce a chci se zeptat, zda je možné mít to kalendárium podloženo bílou barvou jako tomu bylo loni. Protože jakmile dám na stránku pozadí, kalendárium je nevýrazné a je tedy omezená možnost volby pozadí, aby bylo kalendárium čitelné a přehledné. Děkuji za odpověď.
Dobry den, poslete mi prosim email s fotkou toho kalendare na marketa@mcl.cz, pokusim se tam pruhlednost pridat. S pozdravem, Marketa Dokoupilova
Dobrý den,
mám voucher na kalendář S15, S20, postupuji dle videa,nápovědy,ale
nezobrazuje se mi lišta s nástroji, šablonami, nemám jak upravovat, vložit
více fotek na stránku atd.Nemohu to nikde nalézt.
Můžete mi prosím poradit?
Děkuji.
Dobrý den, upravovat lze jen u variabilních šablon. Na stránkách máme informaci uvedenou. Jakou máte prosím šablonu. Fixní šablony lze upravovat jen v programu.
Dobrý den, je možné poslat listy pro kalendář A3 ve formátu PDF nebo EPS? Pokud ano, jakou formou tyto listy zaslat?
Dobrý den, můžete nám odeslat pdf na tisky@mcl.cz . Tisková data jsou A3 plus spady 2mm na všech stranách.
Dobrý den, objednala jsem si u vás 3 čtrnáctidenní kalendáře, na které jsem uplatnila nějaké kredity. Zjistila jsem ale, že by pro mě byly lepší týdenní kalendáře. Šlo by použít voucher a zbylou částku doplatit? Nebo by se musela vytvořit nová objednávka? Děkuji moc za odpověď. M.
Dobrý den,
ano určitě je to možné. Do objednávky k voucheru uveďte prosím
informaci, že případný rozdíl doplatíte.
Hezký den, po 10ti telefonátech cca. min 10 min visící na telefonu…
bez spojení!
bych se vás ráda zeptala, jak je to s předvánočním doručením? Píšete
objednávky do 10.12. (předpokládám, že asi včetně), ale doba dodání je
14 dní??? Tak to asi do 24.12. sotva budu mít… Předem děkuji za info,
ať raději objednám u konkurence, než být pak vytočená a bez dárku.
Dobrý den,
pokud splníte lhůtu doručení objednávky budeme Vaši objednávku odesílat
17.12 – 19.12.
Dobrý den, v loňském roce jste v akci nabízeli Rodinný kalendář S25.
Bude i letos v akci? Velmi se nám doma osvědčil.
Děkuji a přeji hezký den LP
Dobrý den,
na kalendář S25 můžete využít voucher na kalendář S15/s20
Dobrý den, od 22.11. mám u vás vytištěné kalendáře..Nikde jsem nepochytila že se poštovné platí předem proto jsem jejich nedoručení začala řešit až od 28.11. kdy nedorazili.Žádná faktura mi nepřišla, ani do spamu, na mejly neodpovídáte, telefony nikdo nebere (5× 25minut jsem se snažila dovolat během pátku a dneska od 8.00) potřebuji urgentně zaslat číslo účtu kam poslat 89Kč za zásilku, aby mi kalendáře přišly.Případně zaplatím přímo v zásilkovně.Už jsem opravdu zoufalá z celé situace.Mejl i telefon máte v mé objednávce č. 0072153 a 0072154 Děkuji Holešová Lenka
Dobrý den,
kontrolovala jsem Vaše objednávky. Zálohová faktura Vám byla odeslána na
e-mail dne 21.11.2018. Zálohovou fakturu jsem Vám zrušila a předala jsem
Vaše objednávky k dnešnímu odeslání. Balíček tedy budete mít na
Zásilkovně během 2 – 3 dní.
Dobrý den, kupovala jsem voucher na vytvoření kalendáře a to přes online platbu. Voucher byl bez problému přijat. Stále jsem ale zmatená, jestli budu ještě něco platit, když jsem platila zde na slevomatu. Zvolený mám osobní odběr.
Dobrý den. Opravdu netuším proč jste zmatená :-) 1 Voucher rovná se
jeden kalendář.
Pokud chcete nám ještě něco platit, bránit se nebudu, ale není to třeba.
:-)
Hezký večer
Dobrý den,
jde i letos kalendář S15 na výšku udělat půlka fotografie a druhá
polovina kalendář se jmény?
Děkuji za odpověď Štruncová
Dobrý den,
určitě tento kalendář máme. Podívejte se prosím na naše šablony. Jistě
si vyberete.
Dobrý den, chtela bych se zeptat. Zda je u 14 denního kalendáře možnost pouze 1 fotky uprostřed místo dvou, děkuji za odpověď , M.
Dobrý den,
v programu i v online aplikaci si můžete vložit jen jednu fotografii.
V online aplikaci prosím využijte rozšířenou editaci.
Dobrý den,
spárují se objednávky do jednoho poštovného na jednu adresu v případě
odeslání každého produktu z jiného počítače? Čísla objednávek tedy
asi nebudou navazovat?
Děkuji za Vaši odpověď.
Dobrý den,
objednávky se nám automaticky slučují pokud objednávky zašlete z jednoho
účtu a na stejné objednací a dodací údaje. Objednávky je potřeba odeslat
do 24 hodin.
Dobry den, zakupila som si voucher a pri nahravani fotek mi stale skace ze je spatne rozliseni, fotky su od profesionalnej fotografky mozte mi prosim poradit ako to vyriesit?su to takmer vsetky fotografie
Dobrý den. Protože se tento dotaz ozývá relativně často zkusím to
jednoduše popsat. Je přece jedno kdo a na jaký fotoaparát to vyfotil.
Důležité je v jakém rozlišení máte tu fotku k dispozici, jak byla do
počítače uložena.. Jinými slovy jaká je jeho tisková velikost. Protože
obrázek můžu chtít mít 1×1cm nebo 10×10metru. No a to je právě ten
tajemný výraz DPI. Což už je ale na delší vysvětlování. Naštěstí je
tu internet a ten ví vše. Tedy např.
https://www.milujemefotografii.cz/jake-rozliseni-je-nutne-pro-tisk
zde.
Nemohu najít v desktopové verzi možnost změnit vzhled kalendářových dnů – chtěla bych je dát do jednoho řádku, aby bylo co nejvíce místa na fotky. Děkuji za odpověď,
Dobrý den,
v programu si můžete zvolit z dostupných šablon. Aktualizujte si prosím
program. Pokud si nebudete vědět rady, kontaktujte nás prosím
telefonicky.
Dobrý den,
snažila jsem se ve stažené verzi zmenšit kalendář – aby to byla jen
čísla bez rámečků (ideálně do jednoho řádku), ale tuto možnost jsem
nenašla. Poradíte mi?
Dobrý den,
v programu i v online aplikaci máte možnost volby šablon kalendářů.
V případě, že potřebujete poradit, kontaktujte nás telefonicky
prosím.
Dobrý den, pokud bych si chtěla objednat víc kalendářů, asi 13ks nástěnných, poštovné by bylo těch 149kč? Děkuji.
Dobrý den,
pokud budete mít 13ks kalendářů, budete platit poštovné 149Kč.
Dobrý den, právě, že chci poslat 3 kalendáře na jednu adresu, tak se chci zeptat jak to mám udělat? Děkuji Kratochvílová.
Stačí je poslat v rozmezí 48 hodin a musí tam být stejná adresa.
Dobrý den, chtěla bych 3 kalendáře, každý jiný na jednu adresu. Mám udělat 3 objednávky nebo jak udělám jednu. Děkuji Kratochvílová.
Dobrý den. Pokud každá na jinou adresu, musíte mít 3 objednávky a na každé tu konkrétní adresu. Vše se děje automaticky, tak Váš případný požadavek na rozeslání na různé adresy by nejspíš zapadl v procesu.
Dobrý den, máme zájem o slovenský kalendář. Lze na vaší adrese www.fotoknihy-mcl.sk také uplatnit voucher? Děkuji
Ano, nám je to celkem jedno jestli je kalendář český nebo slovenský :-)
Dobrý den,
je možné na voucher objednat o kalendář variantu S21
(čtvercový)? Děkuji
Dobrý den, Úplně vám asi nerozumím, ale pokud máte na něco voucher a chcete něco jiného, je nám to celkem jedno. Jen musíte k voucheru napsat, že to tak chcete. Pokud by byl rozdíl v ceně ( samozřejmě po slevě) doučtujeme to při předání.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli by na 14 denní kalendář šla dát jen jedna velká fotka,namísto dvou malých. Děkuji
Dobrý den. V desktopové verzi určitě. V Online také, ale je třeba
přepnout na „rozšířená editace“
viz např. Kalendář stolní 14denní S30
Variabilní pouze ČESKÝ kalendář – po kliknutí na „rozšířená
editace“ je možnost změny formátu a počtu fotografií
Dobrý den, je možnost dávat do stolního kalendáře fotky na výšku, tak aby byly celé vidět? Dle šablony mi nelze upravit fotka tak, aniž by tam nebyla ořezaná něčí hlava. Díky za radu, nemohu v programu najít.
Dobrý den,
v programu i v online aplikaci můžete fotografii zúžit nechat úzkou
(tedy na výšku) jen jednu nebo přidat dvě fotografie na stránku. V online
aplikaci pro rozšířenou editaci kalendáře klikněte na tlačítko
rozšířená editace (nahoře).
Dobrý den, v nabídce Slevomatu formát S12 nevidím. Kolik stojí?
Děkuji ještě jednou
Dobrý den,
kalendář S12 je k dispozici v akci https://www.slevomat.cz/akce/1355448-fotokalendare-z-vlastnich-fotografii
. Cena kalendáře je 169Kč.
Dobrý den, nabízíte také nástěnný kalendář na výšku A4? Děkuji za odpověď
Ano, je to S12
Dobrý den, je od vás možno s určitým datům ve stolním kalendáři natisknout poznámky? Například předtisknout narozeniny aj.?
Dobrý den,
do kalendáře si můžete dle Vašeho přání přidat k danému datu textové
pole, do kterého si můžete zapsat poznámku.
Dobrý den, zakoupila jsem 4 vouchery,udelala 1 objednavku se vsemi 4 kalendari,kde jsem vypsala i cisla vsech voucheru,bohuzel se mi nedari objednavku odeslat, vzdy to nahlasi chybu pri nahravani. Poradite mi,prosim,jak objednavku odeslat?
Jen doplnim svuj predesly dotaz – kazdy kalendar je jiny. Velmi dekuji za radu,nerada bych prisla o vouchery a vytvorene objednavky. Prisel mi 1.email s cislem objednavky,ale data nahrat nejde. Dekuji
Dobrý den,
prosím kontaktujte nás na e-mail info@mcl.cz nebo telefonicky,
abychom problém mohli vyřešit. Potřebujeme více podrobností.
Dobrý den, zaregistrovala jsem se u Vás, koupila voucher, udělala kalendář ale čekám na fotky od fotografa tak jsem si kalendář uložila. večer po přihlášení uložený kalendář nikde. Kde bych ho našla? Nechce se mi dělat ho znovu.Děkuji
Dobrý den,
na našich stránkách je tlačítko pokračovat v uložených projektech.
Jedná se o tento odkaz: https://vstup.tisknawebu.cz/branding/mclab/
Dobrý den, omylem jsem zakoupila velký nástěnný měsíční kalendář A3 místo 14 denního stolního kalendáře, který jsem chtěla. Jsou za stejnou cenu. Lze je vyměnit??
Dobrý den. Ano to lze, jen nám u čísla voucheru doplníte informaci, že se nejedná o omyl.
Dobrý den prosím o informaci proč není v programu na tvorbu kalendáře – formát A3 na šířku S20 dekuji za informaci
Dobrý den. Ale je, lépe se podívejte
Formát A3 na výšku N15 (S15)
Dobry den,
psala jsem vcera vecer ohledne prihlaseni do sveho uctu. Pokud se odhlasim, hodi
me to na tuto stranku- https://vstup.tisknawebu.cz/. Z teto
stranky se ovsem nelze prihlasit, pise to, ze ucet neexistuje. Vytvorila jsem si
ucet novy, takze jsem zjistila, ze se lze prihlasit pres tuto stranku- https://vstup.tisknawebu.cz/Branding/Mclab/
. Ovsem po odhlaseni me to opet hodi na https://vstup.tisknawebu.cz/ a odsud se
opet nelze prihlasit. Zkuste se na to podivat.
Ja uz pomoc nepotrebuju, pres druhy odkaz se do sveho uctu uz dostanu, ale treba
ma nekdo podobny problem a pomuze mu to.
Vrtelova
Dobrý den,
děkujeme za upozornění. Vše necháme prověřit.
Dobry den,
muzete mi prosim dat nejaky „primy“ odkaz na prihlaseni do sveho uctu na
vasich strankach? Kdyz se prihlasim pres kalendare ( http://fotoknihy-mcl.cz/kalendare-2/),
nemuzu po prihlaseni najit sve jiz „rozdelane“ kalendare. Snad mi
rozumite.
Dekuji, Vrtelova
Rozumím. Zavolejte nám zítra. Bez emailové adresy to nejde.
Dobrý den, bohužel nemůžu najít v nabídce kalendář A3 na šířku – původně S20, údajně je totéž jako N20, ten najdu prosím přesně kde… ? Děkuji
Dobrý den,
v programu i v online aplikaci naleznete kalendáře N20/S20. V online
aplikaci to naleznete na stránce zde http://fotoknihy-mcl.cz/kalendare-2/
. Pokud budete mít problém, kontaktujte nás prosím přímo na e-mailu info@mcl.cz nebo telefonicky.
Dobrý den, pokud objednam.voucher ma kalendář a po jeho obdržení jej vytvořím stihne mi kalendář přijít do Vánoc?
Dobrý den,
dodání do Vánoc garantujeme u objednávek, které obdržíme v pořádku do
10.12.2018.
Dobrý den, jde prosím u kalendáře velikosti A3 dát dvě fotky na jednu stránku? Děkuji
Dobrý den,
ano je to možné. Ve staženém programu si můžete vkládat i více
fotografií na stánku.
Dobrý den, chtěla bych objednat 5 fotokalendářů, ale každý s jinými fotografiemi na jedno poštovné. Mohu při objednávce na Slevomatu zadat rovnou 5 ks, nebo to musím objednat po 1 ks zvlášť? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, můžete si zakoupit rovnou 5ks. Obdržíte 5 různých čísel, které poté vložte do objednávek na fotokalendáře.
Dobrý den,
chtěla bych objednat 5 kalendářů, ale nikde se mi nezobrazuje přidání
částky za Zásilkovnu, jako tomu je jinde. Jak postupovat? Děkuji
Dobrý den. Nevím co máte přesně na mysli, ale při odesílání objednávky kalendářů si budete volit dopravu a tam zvolíte zásilkovnu.
Dobrý den, chtěla bych 4 zcela stejné kalendáře jak mám postupovat? zakoupím 4× voucher a stačí ho jednou vytvořit a pak k objednávce nějak dodat že ho chci 4×? Děkuji za info
Dobrý den. Ano přesně jak píšete.
Dobrý den, jak mám v online verzi vytvorit nekolik kalendaru, abych mohla vyuzit jen jedno postovne na vice voucheru? Děkuji.
Dobrý den, ano pokud to pošlete v rozmezí 48 hodin sdružujeme to automaticky
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli v kalendáři budou i pozadí z minulých let. Nikde je v novém programu nemůžu nalézt. Popř. jestli jdou někde stáhnout, dáte mi prosím odkaz? Mám už několik fotoknih a fotokalendářů ve stejném stylu a ráda bych pokračovala. Děkuji za odpověď
Dobrý den, za stolní kalendář, když dodám fotky, tak zaplatím 189? Ráda bych ho darovala. Děkuji za odpověď Andělová
Dobrý den. Kalendář si ale musíte vytvořit sama. K tomu slouží
programy na našich stránkách. Nebojte je to snadné.
https://www.facebook.com/ComputerMCL/videos/245155376163035/
Kalendář můžete mít hotový za méně než 2 minuty.
Dobry den. Muzete dolu na tvrde desky pod listy u stolniho kalendare napsat text. Potrebovala bych kalendare, jako darky za skolu. Tedy napsat jmeno a adresu skoly. Dekuji za odpoved. Katka H.
Můžeme. Dělá se to tak, že se to natiskne na samolepicí papír a pak se ty proužky na podstavec nalepí. Ale to se domluvíme až se to bude realizovat. Za MCL Berousek
dobrý den,je v nabídce měs.kalendáře možnost v programu zvolit slovenskou mutaci?
Dobrý den,
v kalendářích které jsou označeny písmenem N (například N15) si
můžete zvolit jazyk dle nabídky. V případě, že máte zájem o jiný
slovenský kalendář, navštivte naši slovenskou stránku www.fotoknihy-mcl.sk
Dobrý den,
je možné si objednat 30ks kalendáře?
Děkuji.
Dobrý den,
ano je to možné. Bohužel je nutné zakoupit 3× 10ks. Pokud budete mít
problém, kontaktujte podporu nebo přímo nás na info@mcl.cz.
Dobrý den, lze mít u nástěnného kalendáře více fotek na stránce? Děkuji za odpověď.
Ano. V desktopové verzi můžete cokoliv.
Dobry den , chcela by som vytvorit kalendar zo starych cierno bielych fotiek,
Je mozne to neak spracovat ? nemam ich v digitalnej forme
dakujem
Dobrý den. Musíte si je převést do digitální formy. To můžete třeba naskenovat nebo je jednoduše ofotit na digitalni fotoaparát nebo telefón. Třeba.
Dobrý den, není mi jasné jak zvolím způsob dopravy? Mam zaslat částku
navýšenou o zvolenou dopravu?
Děkuji.
Dobrý den. Způsob dopravy volíte při odeslání objednávky. Uhradíte jí při převzetí, případně bankovním převodem po dokončení výroby.
Dobrý den,
Pro 5 a více kalendářů v jedné zásilce (tj. nad 2 kg) uvádíte
poštovné 149Kč. To platí i pro Zásilkovnu, nebo jen Českou poštu?
Dobrý den,
ano, cena platí i pro Zásilkovnu.
Dobrý den
mohla bych v nástěnném měsíčním kalendáři na výšku zmenšit fotky,
abych pod ně mohla každý měsíc něco napsat? Děkuji za informaci
Dobrý den,
ano tato možnost lze využít ve staženém programu.
Dobrý den, zakoupila jsem si 14-ti denní stolní kalendář S30, ale nenalézám ho v nabídce ani po aktualizaci programu. je ekvivalentní kalendáři S31? Děkuji.
Dobrý den,
kalendář S31 je jiný. Zkuste si prosím program aktualizovat ještě jednou.
Pokud budete mí s kalendářem stále problém, kontaktujte nás prosím
telefonicky nebo přes e-mail (info@mcl.cz).
Dobrý den, ve staženém programu není ani po aktualizaci k dispozici kalendář S20, lze využít na tento voucher kalendář MAJKA? Děkuji za odpověď.
Ano můžete použít Majku. Ale N20 je ekvivalentní S20. N20 má libovolný rozsah nastavení datumu a jazykových mutací.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
měli jsme u Vás objednané celkem 4 kalendáře, a to 1 ks z 9.12. pod číslem 0090709 a 3 ks z 10.12. pod číslem 0092232. Splnili jsme podmínky sloučení objednávky, přesto nám byl dnes doručena pouze 1. objednávka s dobírkou 129,– Kč a druhá zakázka 0092232 doručena nebyla. Dnes se mi ani nepodařilo stav objednávky ověřit. Bude mi tedy doručena po Vánocích s další dobírkou 129,– Kč?
Vaše vouchery nejsou od Slevomatu, Objednávku 0092232 máte osobně u nás v Modřících. Zkuste si to zkontrolovat.