Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Skvělá zimní lyžovačka v Krušných horách s polopenzí, saunou i bazénem

4,3 / 5 Hotel Central Krušné hory (mapa) 1 138 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Michaela

Dobrý den,

máte volné tři dvoulůžkové pokoje v termínu 15.3. – 17.3.?

Děkuji za odpověď

Hotel Central

Dobrý den, informujte se prosím na aktuální obsazenost – na telefonu 775707353, nebo emailem: info@centralhotel.cz Děkujeme

Petra Bradbury

Dobry večer, mate volný termín na 4 noci. 2 dospělí dvě děti někdy od 18.3. ? Chtěla bych koupit 2× 2 noci balíček. Je možné kombinovat?

Hotel Central

Dobrý den,
vytvořte si prosím přesnou rezervaci na info@centralhotel.cz, vouchery je možné kombinovat. S pozdravem a přáním hezkého dne hotel Central..

Jana

Dobrý den, lze koupit 2 vouchery a byt u vas na 4 noci, dva dospělý a 2 děti 4 a 2 ? a to od 18.2 – 22.2 ? dekuji

Hotel Central

Dobrý den, vouchery samozřejmě lze spojovat. Momentálně je ale Vámi požadovaný termín plně obsazen. Zkuste se později informovat, zda-li se pokoj neuvolnil. S pozdravem a přáním hezkého dne hotel Central

Michaela

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na nejbližší vilný termín pro 2 osoby a 3,5 letého syna. Předem děkuji Michaela

Hotel Central

Dobrý den, informujte se prosím na aktuální obsazenost na telefonu 775707353, nebo emailem: info@centralhotel.cz Děkujeme

Kateřina Brožová

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jesli máte volný pokoj pro 2 osoby v termínu od 8.2.do 10.2. Děkuji Marešová

Hotel Central

Dobrý den,
informujte se prosím v týdnu na aktuální obsazenost – na telefonu 775707353, nebo emailem: info@centralhotel.cz Děkujeme

Šárka Farová

Dobrý den je prosím volný termín 11.3.-13.3. a nebo 13.3. – 15.3. Pro dva dospělé a dvě děti 6 a 7 let. Prosím ještě o konečnou cenu díky Farová.

Hotel Central

Dobrý den, informujte se o aktuálním stavu obsazenosti na info@centralhotel.cz, děkujeme. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Kateřina Jarošová

Dobrý den, ráda bych se informovala, zda máte volný pokoj v termínu 25.1.-27.1. Bylo by to pro dva dospělé a dvě děti.
Moc děkuji za odpověď
Hezký den
Kateřina Jarošová

Hotel Central

Dobrý den, informujte se o aktuálním stavu obsazenosti počátkem týdne na info@centralhotel.cz, děkujeme.
S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Eva Girethová

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda se neuvolnil nějaký pokoj v období 10.2.-14.2.na 2 noci. Děkuji, Girethová

Hotel Central

Dobrý den, prozatím ne. Napište mi prosím počet osob a požadovaný termín na info@centralhotel.cz, zařadím Vás k náhradníkům. Děkujeme, s pozdravem hotel Central

Jaroslav Žáček

Dobrý den, chtěli bychom zřetězit dva vouchery v termínu 25.2 – 1.3. Dva dospělí jedno dítě 3 roky a jeden pes, malá rasa. Je tento termín volný? Děkuji

Hotel Central

Dobrý den, zapište svůj dotaz na info@centralhotel.cz, volný pokoj mám 26.-28.2. Děkujeme

Ivana Janíčková

dobrý den, měli b jste volný termín 8. – 10. 2. 2019 pro 2 dospělé a dítě 6 let? Děkuji

Hotel Central

Dobrý den, je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen. Můžete však později zkusit, zda-li se termín neuvolnil. S pozdravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.

Sona

Dobry den,

Chcela by som sa spytat, ci nahodou nemate volny termin pre 2 osoby na 25–27leden.
Dakujem.

Hotel Central

Dobrý den, je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen. Můžete však později zkusit, zda-li se termín neuvolnil. S pozdravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.

Gabriela Bubeníková Vilímová

dobrý den,
prosím o info zda je volný termím v období 1.2–5.2 pro 2 dospělé a 1 dítě 6 let.
Děkuji Vilimova

Hotel Central

Dobrý den, je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen. Můžete však později zkusit, zda-li se termín neuvolnil. S pozdravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.

Petra

Dobry den, rada bych se zeptala na dostupnost v hotelu nekdy v breznu/dubnu pro rodinu 2 dospeli, jedno petilete a jedno pul rocni dite. Klidne i v tydnu.
Bohuzel se mi nedari na zadne z uvedenych cisel dovolst, abych si overila, zda bude v hotelu volno.

Hotel Central

Dobrý den, voucher má platnost do konce března. Denně volají desítky lidí, prosíme o trpělivost. Váš požadavek napište do emailu, termín-počet osob, bude co nejdříve vyřízen. Děkujeme za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Lucie

Dobrý den, mate volný termin 11.3.-14.3.?

Hotel Central

Dobrý den, napište svůj požadavek, termín-počet osob, do emailu. Děkujeme, s pozdravem recepce hotelu Central

Lucie Konvalinková

Dobrý den, jaké máte, prosím, volné termíny?
Děkuji

Hotel Central

Dobrý den, napište svůj požadavek, termín-počet osob, do emailu. Děkujeme, s pozdravem recepce hotelu Central

Martina

Dobrý den, máte prosím volný pokoj pro2 v období 11.2.-17.2. na 2 až 4 noci? Děkuji

Hotel Central

Dobrý den, termín je zatím plně obsazen. Můžete však napsat email s požadavkem, pokud se uvolní místo, budeme Vás následně kontaktovat. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Eva Smilková

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda voucher platí i případně i pro víkendové pobyty. Byli bychom 2 dospělí a dvě malé děti – 1 rok a 3 roky, byly by tedy možné dvě postýlky na pokoji? A pak jsem se ještě chtěla zeptat, zda lze někde kolem hotelu sáňkovat? :-) Děkuji za odpověď, s pozdravem Eva Smilková

Hotel Central

Dobrý den, kolem hotelu je sněhu momentálně dostatek. Voucher platí pro jakýkoliv termín v rozmezí 25.12.- 31.3.2019. S poz­dravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Hana Staničková

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je volno v termínu od 19–21.1.?2 dospělí 2 děti do 7let a jedno 7let.Dekuji předem za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Hano, ohledně volných termínů doporučujeme kontaktovat přímo hotel: info@centralhotel.cz, +420 474 396 1­85 nebo +420 775 707 3­53. Hezký den :)

Kobercova Gabriela

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda by byla možná rezervace pro dvě osoby v termínu od 18.1.-20.1.19 A jaká je cena za pokoj na noc. Děkuji Kobercova

Hotel Central

Dobrý den,
Vámi požadovaný termín je bohužel zatím plně obsazen. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Petr Picek

Můžeme si vzít sebou malého psa – jezevčíka? Samozřejmě za úplatu. Dále,v kolik hodin je nástup do hotelu a kdy odhlášení.
Za info předem děkuji.
S pozdravem Pickovi

Hotel Central

Dobrý den, samozřejmě, že je pes vítán – doplácíte za něj 100 Kč/noc. Nástup do hotelu v den příjezdu je od 14 hodin, check-out do 11 hodin.
S pozdravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.

Petra

Dobrý den, kolik se doplácí za další dospělou osobu, prosím? Děkuji za odpověď

Hotel Central

Dobrý den, dospělá osoba doplácí 1250 Kč/2 noci. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Ivana Pátková

Dobry den, rada bych se zeptala, jak je resen nocleh pro dite do 6 let v pripade obsazeni pokoje 2 dospelymi osobami. Predem dekuji za odpoved.

Slevomat.cz

Dobrý den, Ivano, děti do 6 let (včetně) mají pobyt zdarma – ubytování se stravou.pro dostupné kapacity kontaktujte přímo hotel. Hezký den :)

Ing. Petr Bednář

Dobrý den již dva dny se k vám nemůžu dovolat na telefonní číslo které máte uvedené v nabídce Slevomatu a na vašich stránkách. Máte ještě jiné číslo? Děkuji za odpověď

Hotel Central

Dobrý den, respektujte prosím případné vytížení recepce při plném obsazení hotelu a napište email na info@centralhotel.cz. Děkujeme

Lenka Rutová

Dobry den,mate volny termin prosim od 26.12. na tri dny pro dva dospele ,jedno dite ctyrlete a pejska?Snazim se Vam dovolat jiz par dni a bez uspechu.

Dekuji
 Rutova

Hotel Central

Dobrý den, respektujte prosím případné vytížení recepce při plném obsazení hotelu a napište email na info@centralhotel.cz. Děkujeme

Jiří Volf

Dobry den,
chtel jsem se zeptat, proc tato nabidka neni zarazena v kategorii „Wellness“, kdyz v ramci ni jsou nasledujici sluzby:
"Neomezený vstup do hotelového bazénu pro dva (provoz od 16.00 do 22.00 hodin)
1× 60minutový vstup do hotelové sauny pro dva (společné vstupy)
Bonusy k pobytu:
50% sleva na masáž celého těla v komplexu hotelu
50% sleva na kosmetické služby v komplexu hotelu "
Chtel jsem na tuto nabidku vyuzit kredity na wellness pobyty, ale nebylo mi to umozneno.
Dekuji
 JV

Hotel Central

Dobrý den, tuto otázku směřujte prosím přímo na slevomat. Děkujeme

Sona S.

Dobrý den, bylo by možné využít tento víkend? 2 dospělí, 1 dítě a 1 miminko.

Hotel Central

Dobrý den, voucher je platný až od 25.12. 2018. Do té doby jsme plně obsazeni. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Jaromir

Dobrý den, v hlavičce nabídky uvádíte, že máte k dispozici silvestrovský termín a po rozkliknutí v nabídce máte napsáno, že voucher nelze využít v termínu silvestru. Jak to tedy je? Předem díky za odpověď.

Hotel Central

Dobrý den,
je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen. Můžete však později zkusit, zda-li se termín neuvolnil.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne
recepce hotelu

Maki Knotková

Dobrý den, máte prosím volný termín od 19.2. – 23.2. pro dvě dospělé osoby a jedno šestileté dítě ?
Je v aréalu možnost půjčit lyžařské vybavení či pro dítě sáně ?
Předem děkuji za kladné vyřízení.

Hotel Central

Dobrý den, vytvořte si prosím rezervaci na recepci hotelu: info@centralhotel.cz Děkujeme

Barbora Keilová

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je volný termín od 15–17.3.2019?

Děkuji za odpověď

Hotel Central

Dobrý den, ano. Vytvořte si prosím rezervaci na info@centralhotel.cz Děkujeme.

Veronika Sára Pešáková

Dobrý den,kdyby jsme chtěli vyrazit s manželem a 2 dětmi-jedné byly v říjnu 4,druhé v září 6 let,tak by nám stačil pouze 1 voucher??děkuji za odpověď

Hotel Central

Dobrý den, na dvě noci by Vám stačil 1 voucher, u dětí pak doklad věku. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Soňa Tomanová

Dobrý den. Chtěla bych se zeptat,zdali je nějaký pokoj řešen ze dvou místností,pro dospělé a děti (dve ) zvlášť,děkuji

Hotel Central

Dobrý den, bohužel ne. Na každý pokoj je potřeba voucher, každý pokoj má postele v jedné místnosti, koupelna a tv je taktéž v každém pokoji. Oddělené ložnice ale nejsou. Děkujeme za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Klára Andělová

Dobrý den, měla bych na vás dotaz. Chtěli by jsme si tento vocher zakoupit ,ale nevím , jak to udělat , když jsme 3 dospělí a 1 dítě ( věk 6 let). Dále by mě zajímalo , jestli máte ještě nějaký volný termín v lednu ( víkend). děkuji Andělová

Hotel Central

Dobrý den, nejdříve si ověřte dostupnost termínu na hotelu: info@centralhotel.cz a vytvořte si případnou rezervaci. Poté zakoupíte 1 voucher pro 2 osoby a při příjezdu doplatíte 3. dospělou osobu, dítě je zdarma. S pozdravem recepce hotelu

Milena Čechová

Dobrý den mám dotaz ohledně dostupnosti ski areálu sjezdováni a běžkování . Jaká je dostupnost bez auta z místa ubytování .
A v jaké vzdálenosti se nachází vlaková , autobusová zastávka v obci vzhledem k Vašemu hotelu . Děkuji
Máme zájem o Silvestrovský pobyt 4 osoby .

Hotel Central

Dobrý den, Silvestrovský pobyt je prozatím pro 4 osoby plný. Pro více informací kontaktujte recepci: info@centralhotel.cz. Vlak v zimním období nejezdí a autobusová zastávka je přímo naproti hotelu. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu.

Jakesova

Dobry den chtela bych hotel central o jarnich prazdninach Liberecky kraj 2 dospely,2 deti 17 a15 let a pejsek maly s polopenzi.Za kolik by to bylo.Dekuji

Hotel Central

Dobrý den, nejdříve si musíte ověřit dostupnost pokoje ve Vámi vybraném termínu. V případě rezervace Vás pak pobyt na 2 noci vyjde na 1 voucher (2499 Kč), doplatek za děti (1750 Kč) a za pejska (200 Kč). V případě zájmu kontaktujte recepci: info@centralhotel.cz Děkujeme.

Marian

Dobry den termín 25–27. 12. Máte prosím volno 2+2.

Slevomat.cz

Dobrý den, Marian, ohledně volných kapacit a rezervací se prosím obracejte přímo na hotel: info@centralhotel.cz (při rezervaci uveďte kód voucheru), nebo na tel. číslech +420 474 396 185 a +420 775 707 3­53. Vzhledem k velké vytíženosti hotelu v zimní sezoně s rezervací neváhejte a proveďte co nejdříve :) Pěkný den

Petr Janata

Dobrý den , máte volný pokoj pro dvě osoby v termínu od 8. – 10.2 .2019 ?

Hotel Central

Dobrý den, pro 2 osoby je termín volný, vytvořte si rezervaci na info@centralhotel.cz, děkujeme

Anna Burdová

Dobrý den, máte volno 27.12.-29.12.2018, 2 dospělí a 2 děti (4 a 7 let)?
A jak se postupuje? Koupíme jeden voucher a rezervujeme dva pokoje (či jeden čtyřlůžák) a starší dítě doplatíme 500 kč po příjezdu? Děkuji. Anna

Hotel Central

Dobrý den,
je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen. Můžete však později zkusit, zda-li se termín neuvolnil.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Hana Kosová

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda máte ubytování pro 3 lidi (1 dosp. a 2 děti) v termínu od 31.1 do 3.2 2019? Moc děkuji, H.Kosová

Hotel Central

Dobrý den, pro volné termíny se prosím informujte na recepci: info@centralhotel.cz Děkujeme

Lukáš Wagner

Dobry den chtel bych se zeptat zda mate volny termin pro dve osoby pd 30.12–1.1 dekuji

Hotel Central

Dobrý den, je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen. Můžete však později zkusit, zda-li se termín neuvolnil.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Dana Huspeková

Dobrý den, ráda bych se zeptala na termín 2.1.2019 – 4.1.2019.
Byli bychom 2 dospělý a 2 děti ( 4 a 8 let). Děkuji Huspeková.

Hotel Central

Dobrý den, nabídnout Vám mohu termín od 6.1. 2019. Pro vytvoření rezervaci kontaktujte recepci: info@seznam.cz.
Děkujeme

Martina Hašková

Dobry den, jsme 4clenna rodina, 2 dospělí, 2 děti ve věku 3 a 4 roky. Chtěli bychom k vám v termínu od 11. do 15.2.2019. Chtěla bych se zeptat, zda zakoupit jeden voucher a doplatit 2 noci, nebo koupit dva vouchery a nedoplacet nic. Moc děkuji, Haškova Martina

Hotel Central

Dobrý den, nejdříve si musíte vytvořit rezervaci na info@centralhotel.cz a následně zakoupit 2 vouchery. Možnost koupení 1 voucheru a doplacení dvou nocí je také možná. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Lucie Rosívalová

dobrý večer, psali jsme e-mail na zmiňovanou recepci hotelu, jelikož jsme se nedovolali. Za jak dlouho odepíší? Nebo je možnost v termínu 21. – 23. 1. 2019 ubytování pro 6 dospělých a 3 děti ( 7,10,11)?

Hotel Central

Dobrý den,
noční rezervace neprovádějí. Na email Vám již bylo zodpovězeno. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Jiří S.

Dobrý den. Chtěl bych se zeptat kolik potřebuji voucheru na 1 dospělý + dvě děti (14 a 10 let).

Hotel Central

Dobrý den, voucher je platný na 2 noci, pro 2 osoby. Pokud tedy přijedete na 2 noci, stačí Vám 1 voucher a mladší dítě doplatíte při příjezdu v hotovosti (500 Kč/ 2 noci). S pozdravem recepce hotelu

Mann

Dobrý večer, chtěl bych se zeptat, zda jsou ještě volné 2 pokoje (celkem 4 osoby) v termínu od 20. do 22.2.2019, popř. od 18. do 20.2.2019. Děkuji za odpověď

Hotel Central

Dobrý den,
pokud jde o dvoulůžkové pokoje, vytvořte si rezervaci na recepci: 775707353. Děkujeme

František Štecha

Dobrý den.
Rád bych se zeptal, jestli byste měli volný termín na Silvestra na tři dny od 30.12.2018 až 1.1.2019 pro větší skupinu.
Potřebovali bychom 4 volné pokoje. Je to možné?
Děkuji S pozdravem

Štecha František

Hotel Central

Dobrý den, termín je volný – vytvořte si rezervaci na recepci: 775707353. Děkujeme

Lenka Tomanová

Dobrý podvečer – prosím byl by ještě volný jeden dvoulůžkový pokoj od 30.12. do 2.1. 2019 – děkuji Tomanová

Hotel Central

Dobrý večer, ano termín je volný. Napište termín pobytu, počet osob, tel.kontakt na email info@centralhotel.cz, ať Vám mohu vytvořit rezervaci. Po zaslání čísla voucheru Vám bude rezervace následně i potvrzena. Děkujeme

Michaela Kaňová

Dobrý den, máte ještě volný pokoj v termínu 29.12.-1.1.2019? Děkuji Kaňová

Hotel Central

Dobrý den,
samozřejmě, vytvořte si rezervaci na recepci: 775707353.
Děkujeme,
s pozdravem a přáním hezkého dne
recepce hotelu

Lucie Linhartová

Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je možné uplatnit voucher a objednat si apartmán? Kolik by prosím byl doplatek? (Dva dospělí a 1 díte 4 roky). Rádi bychom koupili 2 vouchery, tedy pobyt na 4 noci v období leden 2019. Děkuji Linhartová

Hotel Central

Dobrý den, apartmánové pokoje nemáme. Na každý pokoj je potřeba mít voucher. Ve Vašem případě by šlo buď o třílůžkový pokoj, nebo dvoulůžkový s přistýlkou. Dítě je zdarma. Termíny v lednu jsou volné, je potřeba si vytvořit rezervaci na recepci: 775707353. Děkujeme

Monika Kuchařová

Dobrý den. Máte volný termín 8.-10.2.2019? Děkuji Kuchařová

Hotel Central

Dobrý den, pro volné termíny si zavolejte recepci: 775707353. Dě­kujeme, s pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Veronika

Dobrý den,
ráda bych se zeptala, jestli by bylo možné zarezervovat si pobyt 2.-6.1.2019, 2 dospělí a dvě děti. Děkuji Veronika

Hotel Central

Dobrý den, pro volné termíny si zavolejte recepci: 775707353. Dě­kujeme, s pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Barbora P.

Dobrý den, prosím o informaci zda je volný 4lůžkový pokoj, nástup 27.12., příp. 28.12. Děkuji.

Hotel Central

Dobrý den, momentálně máme volný termín v rozmezí 25.-28.12., ve formě dvoulůžkových pokojů s max. 1 přistýlkou, větší pokoje jsou prozatím bohužel plně obsazené. Pro případnou rezervaci volejte recepci: 775707353. Děkujeme

Helena Filipská

Měli byste volný termín čt. 3.1. 2019 – so 5.1. (2 dospělí + 2 děti, 4 a 6 roků) ?

Hotel Central

Dobrý den,
vytvořte si rezervaci na recepci: 775707353. Termín je volný, děkujeme.

Tereza Bajcsi

Dobrý den, máte volno někdy v termínu 26.12. – 30.12.2018 na dvě noci? Jsme dva dospělí a tři děti (4, 13 a 16 let). Jaká by byla cena? Děkuji.

Hotel Central

Dobrý den, nabídnout Vám mohu termíny 25.-29.12. a to formou dvou dvoulůžkových pokojů (jeden z nich s přistýlkou). Na každý pokoj je potřeba jeden voucher, nejmladší dítě je bez doplatku. Pro rezervaci termínu volejte recepci hotelu: 775707353. Děkujeme

Zeman Lukáš

Dobrý den, jsme dva dospělí a dvě 5ti leté děti. Stačí nám jeden woucher na 4 lůžkový pokoj? Děkuji

Hotel Central

Dobrý den, ano děti v tomto věku jsou bez doplatku, na dvě dospělé osoby stačí 1 voucher. S pozdravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.

Monika

Dobrý den, prosim mate i třílůžkové pokoje? A jaka by byla cena?

Hotel Central

Dobrý den, ano máme. Za třetí osobu se doplácí dle věku – do 7 let je dítě zdarma, od 7 do 15 se doplácí 500 Kč a osoby starší 15 let doplácejí 1250 Kč. Vždy je to cena za 2 noci. V případě zájmu o rezervaci kontaktujte recepci: 775707353. Děkujeme

Michal Pařil

Dobrý den chtěl bych se zeptat zda je možné prodloužit pobyt o 1 noc a jaká by byla cena?

Hotel Central

Dobrý den, ano, pobyt je možné libovolně prodloužit. Noc navíc se platí za cenu poloviny voucheru, tedy 1250 Kč pro 2 dospělé osoby. V lednu při pobytu od neděle, pondělí nebo od úterý, stojí noc navíc pro 2 osoby 800 Kč. Pro rezervaci a více informací kontaktujte recepci hotelu: 775707353. Děkujeme

Denisa

Dobrý den, můžeme využít vouchery v termínu 27.12.-1.1.2019 pro 2 dospělé a 1 dítě (10 let)? Mate ještě volno a kolik by stal doplatek za dítě? Děkuji.

Hotel Central

Dobrý den, v prosinci je volný termín od 21.-23.12. a od 25. do 29.12., za dítě se doplácí 500 Kč / 2 noci. V případě zájmu si vytvořte prosím rezervaci na recepci: 775707353. Děkujeme

Zuzana Kavalcova

Dobrý den, chtěla jsem se Vás zeptat, zda Vámi nabízená varinta pobytu na
3dny (2 noci) za 2499Kc lze využít o víkendu, nebo jen za příplatek. Předem děkuji za odpověď, Kavalcova

Hotel Central

Dobrý den,
voucher lze využít kdykoliv v rámci celého týdne, žádný příplatek za víkendový pobyt nemáme. V případě zájmu o rezervaci se obraťte na recepci hotelu: 775707353. Děkujeme

hotel Central

Dobrý den,
rádi bychom vás navštívili na 5–6 dní, ale chceme vzít sebou vnučky 6–8 let. Je možnost zapsat je do lyžařské školičky ? Nebo, můžete nám poskytnout nějaký kontakt?
Děkuji. Šůrová

Hotel Central

Dobrý den, z naší strany je potřeba Vám udělat nejdříve rezervaci termínu, to je nejdůležitější. Kontakt na lyžařskou školu jistě najdete na webových stránkách Skiareálu Klínovec (www.klinovec.cz). Děkujeme, s pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Jan Zelenka

Dobrý den, chtěli bychom se zeptat, jestli funguje skibus, popř. hotelový odvoz, ke sjezdovce na Klínovci. Dekuji

Hotel Central

Dobrý den,
skibus ani hotelový odvoz není k dispozici. Děkujeme za pochopení

Veronika Kizeková

Dobry den, na slevomatu se nabízí pobyt na 2 noci, lze tento pobyt prodloužit na 3–4 noci? A za jakou cenu? 2 dospělí + q dítě 1 rok .
Děkuji za odpověď
Veronika Domecka

Hotel Central

Dobrý den, ano, pobyt je možné libovolně prodloužit. Noc navíc pro dva dospělé stojí 1250 Kč (polovina voucheru), nebo při pobytu v lednu (od neděle, od pondělí a úterý) cena navíc za 800 Kč, miminko je zdarma. Při dalších dotazech kontaktujte prosím recepci: 775 707 353. Dě­kujeme

Kateřina Křečková

Dobrý den, prosím o informaci, rádi by jsme využili se synem slevového kuponu v období od 26.-30.12.2018, je to možné a máte v toto dobu volný 2lůžkový pokoj?

Děkuji Kateřina

Hotel Central

Dobrý den,
pro volné termíny a další informace si prosím zavolejte na recepci hotelu: 775707353. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu.

Renata Ulčová

Dobrý večer.Máte prosím volné dva dvoulůžkové pokoje v termínu od 25.12.-29.12.2018?

Hotel Central

Dobrý den,
pro volné termíny a další informace si prosím zavolejte na recepci hotelu: 775707353. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Pavel Kruml

Dobrý den, máte volný termín v období od 11.2 do 17.2.2019…děkuji za odpověď.

Hotel Central

Dobrý den pane Kruml,
pro volné termíny a další informace si prosím zavolejte na recepci hotelu: 775707353. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Vladimir Lapčík

Dobrý den byl by ještě volný termín na vykend pa, so, ne v obdoby leden-únor pro rodinu 2 dospělí a 2 děti 3,9let a 2 dospělí a 4 děti. Dekuji

Hotel Central

Dobrý den pane Lapčíku,
pro volné termíny a další informace si prosím zavolejte na recepci hotelu: 775707353. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Dagmar

Dobrý den. Máte prosím volné 2 dvoulůžkové pokoje v termínu 29.12. až 1.1.2019 a za jakou cenu ? Děkuji Krejčová

Hotel Central

Dobrý den paní Krajčová
pro volné termíny a další informace si prosím zavolejte na recepci hotelu: 775707353. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Petra Gontkovicova

Dobrý den máte volný termín od 25.2.-do 2.3.2019.

Hotel Central

Dobrý den paní Gontkovicova,
pro volné termíny a další informace si prosím zavolejte na recepci hotelu: 775707353. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Barbora Maroto

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, jaká by byla cena pokoje pro 2 dospělé a 4 a 8 leté děti v termínu: 30.10.-1.11.

Děkuji
 Maroto

Hotel Central

Dobrý den,
pro informaci k pobytu mimo vymezený termín voucheru si prosím zavolejte recepci hotelu: 775 707 353. Dě­kujeme za pochopení

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru