Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Netermínová varianta: Termín si rezervujte předem na tel.: 604 274 008 (pí. Šímová). V případě telefonických dotazů na volnou kapacitu ubytování nebo pobyt ve wellness volejte ve dnech Po-Pá 8:00–17:00.Po tomto čase napište svůj požadavek mailem na info@penzionnafare.cza odpověď obdržíte nejdéle druhý den ráno.
Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Netermínová varianta: Při zrušení rezervace nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý večer,
je u Vás prosím k zapůjčení dětská postýlka? Děkuji
Dobrý den,
ano, je to možné. Jen to potřebujeme vědět dopředu.
Děkujeme. Jana Šimová