Dobrý den.Zaplatila jsem nabídku převodem z účtu 28.10.2018,stále mi
nepřišel worcher,kde je možné tohle urgovat?
Slevomat.cz
Dobrý den, ze dne 28.10. od Vás neevidujeme žádnou provedenou platbu na
emailu janickovaanna@seznam.cz
. Objednávala jste z jiného emailu? V případě všech dotazů bude
nejlepší obrátit se telefonicky přímo na náš zákaznický servis,
telefonní číslo je 222 745 354. Přeji hezký den, Simča
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.Zaplatila jsem nabídku převodem z účtu 28.10.2018,stále mi nepřišel worcher,kde je možné tohle urgovat?
Dobrý den, ze dne 28.10. od Vás neevidujeme žádnou provedenou platbu na emailu janickovaanna@seznam.cz . Objednávala jste z jiného emailu? V případě všech dotazů bude nejlepší obrátit se telefonicky přímo na náš zákaznický servis, telefonní číslo je 222 745 354. Přeji hezký den, Simča