Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt v Nízkých Tatrách: polopenze, hodina wellness denně a slevová karta
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery:Po zakoupení voucheru si rezervujte termín na e‑mailu schweintaal@schweintaal.sk, do předmětu uveďte „Rezervace Slevomat“ a do textu uveďte: jméno a příjmení ubytovaných, termín nástupu, telefonní kontakt, počet nocí pobytu a kód vašeho voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Jedno dítě do 11,9 let má ubytování zdarma, platí se jen doplatek 9 €/noc za polopenzi
- Dítě od 12 let a dospělá osoba na přistýlce: 13 €/noc, doplatek za polopenzi 9 €/noc
- Dětská postýlka: 3,32 €/noc
- Vstup do wellness jen v doprovodu rodičů
- Domácí mazlíčci: 9 €/noc (po domluvě předem s recepcí)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den , chtěla bych se zeptat jestli máte volný termín od
26.10 přijeli by jsme kolem 19hod . a odjížděli v neděli po snídani
28.10.
Ubytování pro dvě osoby jsme dvě kamarádky. tel. 604255599
děkuji Luptovcová
Děkuji Luptovcová
Dobrý deň,
ešte máme poslednú voľnú dvojlôžkovú izbu s oddelenými posteľami.
Môžem Vám ju rezervovať ?
Ďakujem.
S pozdravom
Janka Piliarová
0911 343 344
Dobrý den, chtěli bychom přijet 28.-30.10. 2018 i s dětmi. Jak je to s doplácením, pokud bychom je chtěli vzít na wellness s sebou?
Dobrý deň,
v uvedenom termíne máme ešte voľné kapacity.
Jedno dieťa má ubytovanie zdarma za druhé sa dopláca 13€/noc , za obidve
polpenzia
a za wellness sa platí 3,32€/hod. osobu.
Môžem Vám termín rezervovať ?
Ďakujem za odpoveď.
S pozdravom
Janka Piliarová
0911 343 344
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli nemate volný termín ted 4.10 až 7.10. vím je to nyni, no kdyby náhodou. pro 2 osoby. Moc díky.
Dobrý deň,
voľný termín máme od 18–22.10.2018.
Môže byť aj tento termín ?
Ďakujem za odpoveď.
S pozdravom
Janka Piliarová
0911 343 344
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda by šlo objednat 2 pobyty
navazující na sebe, aby to dávalo dohromady 6 nocí s polopenzí v rámci
jednoho pokoje? A jestli by to šlo teď koupit, s tím že se to využijí
rodiče v termínu duben – květen 2019?
Děkuji za odpověď
Dobrý deň,
OK, dalo by sa.
Ďakujem.
S pozdravom
Janka Piliarová
0911 343 344
Dobry den, mate volny termi od NE 30.9. do PA 5.10. = 5 noci. Dekuji, Tomas Dohnal
Dobrý den, Tomáši, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den, máte prosím volný pokoj pro dvě osoby v termínu 12. –
14. 10. 2018? Předem moc děkuji za odpověď.
S pozdravem,
Škubalová Monika
Dobrý deň,
v uvedenom termíne máme už kapacity obsadené.
Voľné kapacity máme od 14–19.10.2018.
Ďakujem.
S pozdravom
Janka Piliarová
0911 343 344
Dobrý den, prosím vás chtěl jsem se zeptat na termín 28.9 – 30.9. Pro dvě osoby, Děkuji
Dobrý deň,
v uvedenom termíne už máme kapacity obsadené.
Voľné by bolo 26–28.9.2018.
Ďakujem.
S pozdravom
Janka Piliarová
0911 343 344
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
děkuji paní Piliarová pokud budete tak hodná tak si vezmeme ten pokoj .Kupuji voucher. Luptovcová
Dobrý deň,
OK , izbu som Vám predbežne rezervovala.
Pošlite mi potom č. voucheru.
Ďakujem a tešíme sa na Vašu návštevu.
S pozdravom
Janka Piliarová
0911 343 344