Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru je třeba provést rezervaci e‑mailem na info@hotelpodlipkami.cz
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den muzu si zakoupit pobyt bez terminu? dekuji za odpoved
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucko, ano, voucher lze zakoupit i na pobyt bez termínu,
stačí vybrat tuto variantu: Kdykoliv do 15. března (netermínová varianta,
ideální jako dárek). Hezké Vánoce, Ivet :)
Zdeňka Mrázová Thiemová
Dobrý den.
Měli by jste volnou kapacitu v období 27.-29.12.2018 na jednu noc. Děkuji
za odpověď Mrázová
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdeňko, nabídku je možné využít od 7. 1. –
15. 3. 2019. V případě individuální poptávky můžete kontaktovat
přímo hotel. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den muzu si zakoupit pobyt bez terminu? dekuji za odpoved
Dobrý den, Lucko, ano, voucher lze zakoupit i na pobyt bez termínu, stačí vybrat tuto variantu: Kdykoliv do 15. března (netermínová varianta, ideální jako dárek). Hezké Vánoce, Ivet :)