Otevřené vouchery: Po zakoupení kuponu je nutná rezervace na tel. +421 918 060 803 nebo e‑mailem na info@hilson.sk
Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru.
Rezervace je dostupná od 8:00 do 20:00 hod.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, takže ani do bazénu děti do 6 let nemůžou? Je to opravdu
divné, a setkávám se s tím poprvé. Ano, často od 15 nebo 16 hodin
nemůžou do klidové zony, to chápu. Ale aby vůbec nemohly – to je prostě
nelidské!
Gabriela Lysáková
Dobrý den,
chci se zeptat, zda máte ještě nějaký volný termín od
27. –30.10.2018 pro třídenní pobyt. Děkuji za info
Slevomat.cz
Dobrý den, Gabrielo, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity apartmánu. Zkuste se tedy podívat a
třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Lucie Tichá
Dobrý den, ráda bych zakoupila voucher přes Slevomat.Máte ještě volný
rodinný apartmán v termínu 6.-8.10.? Děkuji za info
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chci se zeptat, zda máte ještě nějaký volný termín od 27. –30.10.2018 pro třídenní pobyt. Děkuji za info
Dobrý den, Gabrielo, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity apartmánu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den