1. Vyberte zakoupený rozměr ručníku. 2. Pokračujte a nahrajte svůj motiv (kvalitu fotografie upřesní konfigurátor po jejím nahrání). 3. Po úpravě motivu a jeho potvrzení vložte ručník do košíku. 4. V košíku vyplňte osobní údaje, kód voucheru vložte do pole „uplatnit voucher“, zvolte způsob a cenu dopravy. 5. Dokončete objednávku.
Doprava:
DPD, na dobírku: 144 Kč
Osobní odběr zdarma: Omniasport s.r.o., Arménská 5, 568 02 Svitavy
Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Jan Daňhel
Dobrý den, chci se zeptat, proč není možnost platby platební kartou, a
nutíte mě do vysoké dobírky ? Jelikož bydlím na druhem konci České
republiky, tak osobní odběr není možný. Nelze opravdu zaplatit nějak on
line ? Myslím, že by jste měli i více klientů ;) Děkuji, přeji
pěkný den.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jane, v tomto případě se jedná o nastavení dopravy
obchodníkem. Děkujeme každopádně za podnět do budoucna :) Pěkný den
Lenka
Dobrý den, pokud bych ale poslala 1 fotografii, která by už byla hotová
jako koláž malých fotografií, tak by to problém být neměl?
Děkuji Lenka
Omniasport s.r.o.
Dobry den, ano v tomto pripade by nemel byt problem. Je potreba nachystat
kolaz v odpovidajivim rozliseni.
Hana Krahulcová
Lze použít více fotek na ručník nebo jen jednu?! Děkuji
Omniasport s.r.o.
Dobrý den Hano, konfigurátor umí nahrát pouze 1 fotku (grafiku).
V případě, že by jste trvala na 2 fotografiích, kontaktujte nás
telefonicky na 2. tel. čísle, které je uvedeno na www.mujrucnik.cz a my se Vám pokusíme
vyhovět. Děkujeme.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat, proč není možnost platby platební kartou, a nutíte mě do vysoké dobírky ? Jelikož bydlím na druhem konci České republiky, tak osobní odběr není možný. Nelze opravdu zaplatit nějak on line ? Myslím, že by jste měli i více klientů ;) Děkuji, přeji pěkný den.
Dobrý den, Jane, v tomto případě se jedná o nastavení dopravy obchodníkem. Děkujeme každopádně za podnět do budoucna :) Pěkný den