Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, ano domácí mazlíček je vítán. Ceny příplatku najdete
v podmínkách .
Barbora Šmíd
Jar. BABÁČEK
mam dotaz. Snažim se o rezervaci pobytu pře email pres telefon a zatim bez
úspěchu. Co s tím?
Penzion Eder
Dobrý večer,
během zítřejšího dopoledne se na Váš požadavek zaměřím, popřípadě
Vás budu informovat přes tento formulář-e-mail.
S pozdravem Barbora Šmíd Eder penzion
Petra Hlinecká
Dobrý den,
mohu se zeptat jaký voucher bych měla koupit pro 2 dospělé+1 dítě
(4roky), 1 dospělý navíc samostatně v období 26–
Penzion Eder
Dobrý večer,
neznám termín Vašeho požadavku?
Barbora Šmíd
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
umožňujete ubytování s domácími mazlíčky ?
Dobrý den, ano domácí mazlíček je vítán. Ceny příplatku najdete v podmínkách .
Barbora Šmíd