Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Probádejte s rodinou podzámčí Vranova: polopenze, wellness a prima zábava
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj pro 4 a více osob, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru, a to na tel. 777 886 206 v čase 8:00–19:00.
- Veškeré další dotazy směřujte na tel. 777 886 206 v čase 8:00–19:00.
- 1. dítě do 5,9 let má pobyt v ceně voucheru (v případě pobytu s více dětmi se vztahuje vždy na nejmladší dítě).
- Další děti do 17,9 let platí 300 Kč/noc (lůžko, snídaně, večeře).
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, po 20.rijnu jste na tom s volnými místy jak?
Dobrý den, volné termíny máme od 21.10. – 26.10.2018. Přejeme krásný den
Dobrý večer, mohla bych poprosit o rezervaci, ale datum bych zaslala později, bylo by to dvě děti ve věku 3a5 let a jeden dospělí,bylo by to do konce října, Moc děkuji Markova
Dobrý den paní Marková, v říjnu máme tyto volné termíny od 14.10. – 19.10.2018 a od 21.10. – 26.10.2018. V případě zájmu nebo dalších dotazů nás kontaktujte. Přejeme krásný den
Dobrý den máte volný termín na 2 noci pro 2 osoby 5–7.10?popřípadě nějaký víkend v listopadu?
Dobrý den paní Pazderková,
5. – 7.10.2018 máme již plně obsazeno. V listopadu máme volné tyto
termíny : od 9.11. – 11.11., od 16.11. – 18.11., od 23.11. –
25.11.2018. Přejeme krásný den
Dobrý den, rada by jsem se zeptala jaký voucher by jsme měli zakoupit, pokud by jsme přijeli 2 dospělé osoby + 1 dítě (2,5 roku) a 2 dítě (4 měsíce), moc děkuji za odpověď
Dobrý den paní Hemalová, 1. dítě, to nejmladší , je zdarma a za druhé se platí příplatek 300,–Kč za noc. V této ceně je zahrnuta snídaně, večeře, příprava lůžka a veškeré služby. Tento příplatek uhradíte při příjezdu. Přejeme krásný den
Dobry den, prosim o informaci, zda je volno o vikendech behem listopadu nebo prosince. 2os+1dite, 2 noci. Dekuji
Dobrý den paní Marie, během listopadových a prosincových víkendů volné kapacity máme. Přejeme krásný den
Dobrý den, konečne jsme našli nejvhodnejší ubytovaní, ale námi zvolený termín 27.9 – 30.9. již nejde rezervovat.Kdyby se vám něco uvolnilo byli bychom moc rádi za rezervaci a info..Po shlédnutí vašeho ubytování už nemáme zájem o nic jiného.Opravdu bychom se k vám, v námi zvoleném termínu, dostali.Dekuji Martin Otáhal
Dobrý den pane Martine, v termínu od 27.9. – 30.9.2018 máme již plně obsazeno. V případě zájmu Vám velice rádi nabídneme jiné možné volné termíny. Přejeme krásný den
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volný termín od 17.9.-22.9.2018 pro dvě dospělé osoby. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den paní Ireno, volné kapacity máme v termínu od 17.9. – 21.9.2018. Přejeme krásný den
Pěkný den, vaříte i bezlepkově? Děkuji za odpověď.
Dobrý den paní Dášo, ano, bezlepková jídla připravujeme. Je potřeba nás dopředu informovat, aby jsme připravili bezlepkový jídelníček. I na snídaně, kromě pečiva, vše zajistíme. Přejeme krásný den
Dobry den, je dite do urciteho veku (napr. do 2 let) zdarma, nebo se plati i za miminka? Dekuji
Dobrý den paní Evo, 1. dítě (nejmladší, ve věku 0–5.9 let) je
zdarma, za druhé dítě (0–17,99) se platí příplatek. V ceně je zahrnuta
příprava lůžka či dětské postýlky, snídaně a večeře a veškeré
další služby, jako např. animace, vstup do bazénu apod.
Přejeme krásný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,chtela jsem se zeptat zda máte volný pokoj od 27.10.-30.10 pro 2 dospělé osob a 2 děti 7 a 1rok..dekuji
Dobrý den paní Erbenová, volné kapacity Vám můžeme nabídnout v termínu od 28.10. – 30.10.2018. Přejeme krásný den