Dobrý den, 18.11.2018 večer jsme zaplatili voucher, ale žádný nám na
email nedošel.
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo, objednávala jste z emailu hermanova007@seznam.cz?
Protože pod touto adresou nevidím žádné objednávky ze dne
18.11.2018. Prosím zjistěte přesné informace a hlavně email, na který
jste objednávala a zavolejte na naši zákaznickou linku 222 745 354 :-)
krásný den
Michaela Heřmanová
Dobrý večer, včera večer jsme zaplatili voucher, ale žádný nám na
email nedošel.
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher
jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail
dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz.
Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše
pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého
uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po
přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po
kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery.
Pěkný den, Honza
Renata
Dobrý den. Píšete, že pokud chceme mít jistotu volného stolu máme
zavolat 48 h předem. A když přijdeme rovnou a stůl bude volný,
obsloužíte nás na poukaz?
Slevomat.cz
Dobrý den, Renato, samozřejmě, rezervace je jen jistota pro Vás :-)
hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, 18.11.2018 večer jsme zaplatili voucher, ale žádný nám na email nedošel.
Dobrý den, Michaelo, objednávala jste z emailu hermanova007@seznam.cz? Protože pod touto adresou nevidím žádné objednávky ze dne 18.11.2018. Prosím zjistěte přesné informace a hlavně email, na který jste objednávala a zavolejte na naši zákaznickou linku 222 745 354 :-) krásný den