Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
3 pohodové dny v Mariánských Lázních ve 4* hotelu se saunou a polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Pobyt rezervujte výhradně na e‑mailu marienbadreservation@axxos.co – a to co nejdříve po zakoupení voucheru (ideálně do 30 dní) z důvodu rychle se plnící ubytovací kapacity.
- Před zakoupením voucheru doporučujeme kontaktovat hotel na tel. číslo +420 773 317 942 (Po–pá od 09:00 do 17:00) ohledně dostupnosti vámi poptávaného termínu. Při rezervaci nahlaste kód voucheru a případné požadavky na ubytování dětí nebo zvířat.
- Na pobyt není možné čerpat příspěvek FKSP (či vystavit proforma fakturu).
- Dítě do 2,99 bez nároku na lůžko zdarma – dětská postýlka na vyžádání zdarma
- 1. dítě od 3 do 12,99 na pevném lůžku 750 Kč / noc, na přistýlce 500 Kč / noc, včetně snídaně a vstupu do wellness, bez procedur. Dokoupení polopenze 150 Kč / noc
- 1. dítě od 13 let bráno jako dospělý, na pevném lůžku 0% sleva z ceny balíčku na osobu, na přistýlce 20 % sleva z ceny balíčku na osobu
- Na pokoji je možná pouze jedna přistýlka, k dispozici na vyžádání
- Domácí mazlíčci: 500 Kč/noc (po dohodě s hotelem)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 160 Kč/noc (Parkování je možné na veřejném parkovišti v parkovacím domě)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, prosím o informaci zda je volný termín od 30.11. do 2.12.18. Děkuji
Dobrý den, pro informace o dostupných kapacitách kontaktujte přímo Hotel na tel.+420 773 317 942 (Po–pá od 09:00 do 17:00). Hezký den, Simča :)
Dobry vecer , chci se zeptat na volny termin 16–18.11. Dekuji
Dobry den, bohuzel jiz mame obsazeno. Hezky den
Dobrý den. Prosím máte volné dva pokoje pro dva páry na termín 28.12–30.12?Ne na voucher. A jaká by byla cenová relace za pokoj. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jano, v případě individuální poptávky je potřeba kontaktovat přímo hotel. Pěkný den
Dobrý den. Bylo by možné vyměnit některé procedury za jiné? Děkuji Jana.
Dobry den, bohuzel to neni mozne. Dekuji. Anna Lyubarskaya
Dobrý den, bylo by možno se ubytovat v termínu od 26.12.2018 do
30.12.2018?
Pobyt pro 2 seniory. Je možno s malým domácím mazlíčkem?
Děkuji
Pecuchová
Dobrý den, Marie, bohužel v termínu 21. 12. 2018 – 5. 1. 2019 není možné tento voucher využít pro ubytování v hotelu. Zkuste se podívat i na další nabídky na Slevomatu, třeba bude nějaká vyhovovat Vašim požadavkům. Pěkný den
Dobrý den, v nabídce je platnost od 4.11. ale vidím,že nabízíte pobyty i dříve. Lze tedy přijet na víkend v druhé půlce října? Pokud až od 4.11. prosím o informaci, zda by jste měli volno první listopadový víkend. Nabídka pro 2 osoby na 3 dny. Děkuji
Dobry den,
bohuzel v rijnu voucher nejde uplatnit. Termin 9–11.11 muzeme potvrdit.
Dekuji
Dobrý den, měli by jste 1× pokoj pro dva v termínu 21.- 23.9.? Děkuji, Tomáš
Dobry den, bohuzel jiz mame obsazeno
Dobry den! Mate volne 2 pokoje (tj 4 osoby) na 3 dny (2 noci), nastup
ctvrtek 11. rijna 2018?
Jeden z nas ma dost alergii a tak se chci zeptat, zda se da objednat pro neho
pasujici jidlo. Nebo aby tam byl nekdo, kdo bude vedet, co jidlo obsahuje.
//Mirka
Dobry den, bohuzel jiz mame obsazeno. Volne pokoje mame od 16.10. Urcite se da objednat vhodne jidlo pro alergiky. Dekuji
Dobrý den, máte volný termín 19.-21.10.? Děkuji, Anett
Dobry den, ano, mame. Dekuji
Dobrý den měli byste volno 3.4.5.12 pro dvě osoby? Děkuji
Dobry den, ano, mame. Dekuji
Měli byste volno v termínu 28.-30.9.? Děkuji.
Dobry den, uz bohuzel mame obsazeno, volno mame az ve druhe pulce rijna. Dekuji
Parkování?
Dobry den, parkovani je mozne v ulici pred hotelem, cena je 2 eur / den. Dekuji
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.Potřebovala bych vědět,zda máte volný termín 7 az 9.12.2018.Předem děkuji za informaci.H
Dobry den, bohuzel jiz mame obsazeno. Dekuji