Nabídku Plastická operace očních víček v centru Medinel mohou nakupovat pouze osoby starší 18 let.

Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Nový pohled: záloha na plastickou operaci horních či dolních očních víček

4,6 / 5 Medinel Plzeň  (mapa) 42 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Storno podmínky
Benefity
Jitka Raskova

Dobry den,objevila jsem vasi stranku,uvazuji o operaci hornich vicek.Jelikoz nechci,abych v praci sdelovala,ze jdu na tuto operaci rozhodla jsem se,ze bych to skloubila s moji dovolenou.Jestli by operace sla provest dne 15.7.2019 a na dovolenou odjizdime v sobotu 20.7na tyden.Nevim jak to skloubit jestli by to slo nejak udelat.Ani nevim kdy se vyndavaji stehy.Jestli bude stacit tech 14 dnu na zahojeni,protoze pracuji jako prodavacka jsem mezi lidma.Dekuji za odpoved Raskova

Slevomat.cz

Dobrý den, Jitko, o informacích ohledně průběhu zákroku a možném termínu prosím kontaktujte přímo partnera na emailu: jbouda@centrum.cz, nebo na tel. čísle: +420 737 973 3­11. Pěkný den, Honza

Andrea coupkova

Dobrý den, mám dotaz. Je možné udělat horní i dolní víčka zároveň? A potřebuji k tomu 2×voucher?dekuji za odpověď

Medinel

je možno
pokud nejste pevně rozhodnuta, stačí koupit 1 a zbytek doplatin na místě po konzultaci

Monika

Dobrý den, jsem po operaci horních i dolních víček, bohužel nejsem vůbec spokojená, jedno oko mám větší, nepěkné jizvy pod očima, plné tuku, musím chodit na kosmetiku, aby mi tukové kuličky píchli..ráda bych si nechala u vás oční víčka opravit, je možné přijet na konzultaci? nerada bych si woucher koupila zbytečně…

Medinel

na konzultaci můžete přijít 1.2. v 8 h , případně dojednat v pondělí jiný termín na tel.: 737973311

Martina Zúbková

Dobrý den,je možné zakoupit akční poukaz a domluvit zákrok až na podzim? Momentálně jsem po korekci horních víček a ještě mám stehy. Děkuji

Medinel

je to možné, operaci je třeba provést do konce roku