Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Pobyt rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu bruckovalucie@seznam.cz nebo na telefonu +420 606 631 936. Při rezervaci vždy uvádějte kód voucheru. Doporučujeme předem ověřit dostupnost vybraného termínu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den,chtela jsem se zeptat na termin 9–11.11 mate misto volne ,pro
4 dospeli a jedno detsko k tomu 5 let?Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Oksano, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity chaty. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Martina Kvačková
Dobrý den,
máte prosím volný termín od 18.2.-22.2.???
jsme 3 rodiny, celkem 4 dospělí a 6 dětí. Měli by jsme moooc velký
zájem. A platil by voucher, který máte na Slevomatu:::
Chata Maruška
Dobry den,
bohužel unorove terminy nejsou pokryty vouchery od Slevomatu.
S pozdravem
Lucie Bruckova
Mikova
Dobry den, mate prosím volný termín v rozmezí 27.-30.10 ? Dekuji za
odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Miková, Vámi vybraný termín bohužel není
k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit
přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku
Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity chaty. Zkuste se
tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :)
Pěkný den
Eva Šedinová
Děkuji za odpověď. V rezervaci mi tento termín nejde zvolit. Je možné
rezervovat ubytování od pátku 30.11. do neděle 2.12.?
Chata Maruška
Dobry den,
prosim o poslani cisla voucheru, Jmeno a telefonni číslo na email Bruckovalucie@seznam.cz…
a rezervace Vam bude vytvorena.
Dekuji
S pozdravem,
Lucie Bruckova
Eva Šedinová
Dobry den, rada bych se zeptala, zda je volny termin od 30.11. do 2.12.
Dekuji.
Chata Maruška
Dobry den,
tento termin mame volny.
S pozdravem
Lucie Bruckova
Chata Maruska
Drahomira Prokopova
Dobrý den, chápu to dobře, že v celém domě je jeden apartmán, tak
bychom tam byli sami?
Chata Maruška
Dobry den ,
v dome jsou celkem 3 apartmány.
s pozdravem
Lucie Bruckova
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,chtela jsem se zeptat na termin 9–11.11 mate misto volne ,pro 4 dospeli a jedno detsko k tomu 5 let?Dekuji
Dobrý den, Oksano, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity chaty. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den