Rezervovaný termín je závazný, lze jej stornovat max. 24 hodin před plánovaným vzletem. Podmínky rezervace a letu se řídí OP dodavatele slevy.
V době platnosti voucheru/letenky je klient povinen rezervovat 1. termín letu včas, nejpozději do jednoho měsíce od nákupu, tento termín si klient nechá potvrdit provozovatelem. Bude-li takto objednaný termín letu řádně a včas, nejpozději však 24 hodin před konáním letu klientem zrušen, klient je povinen rezervovat v průběhu platnosti voucheru/letenky alespoň 1x za kalendářní měsíc nový termín.
Pokud měl klient v době platnosti voucheru rezervovány postupně minimálně 3 termíny letu a let se z důvodu nepřízně počasí neuskutečnil, bude mu na jeho žádost platnost letenky či voucheru prodloužena o dalších 6 měsíců zdarma. Pokud v době platnosti voucheru nebyla provedena žádná rezervace, voucher je po skončení platnosti propadlý, nelze ho již využít a platnost takového voucheru již nelze prodloužit.
Pokud platnost letenky nebo voucheru již uplynula a zároveň pokud klient provedl v době platnosti alespoň 1 řádnou rezervaci letu, ale let se nekonal z důvodu spočívajícího výlučně na straně klienta, je možno platnost letenky či voucheru po dohodě s provozovatelem prodloužit za poplatek 605 Kč o dalších 6 měsíců.
Dobry den,
muzete mi napsat, jak postupovat pri strornovani objednavky? (Jeste jsem let
nerezervoval, pouze zaplatil za 2 listky tady na slevomatu) Dekuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Tomáši, napište nám na vip.podpora@slevomat.cz
a my už se na to podíváme :) Krásný den
Zdenka Postlova
Muzu si vybrat datum,hodinu i misto odletu? Tato odpoved je pro me moc
dulezita. Dekuju.
Promo Air
Ano, viz. Www.letime-balonem.cz/tabulka
Marian Páchnik
Dobrý den. Je možné si objednat let 3 osob (otec a 2 děti (21 a
15 let))+pilot? Kolik by stál let, jednalo by se o let nad Plzní.
Děkuji. Marian
Promo Air
Dobrý den, je to samozřejmě možné.
Prosim zavolejte 604345678 kolegyni a domluvíte se. Diky
Lenka
Dobrý den,pokud by chtělo letět dítě s jedním z rodičů, musí mít
zakoupen vlastní vouecher?
Promo Air
Ano
Michaela Vašková
Dobrý den,
pokud zakoupím poukaz, jak dlouhá je jeho platnost? Přece jen let balónem na
jaře je příjemnější než v zimě.
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo, máte pravdu :) Voucher můžete využít do
31. 3. 2019. Pěkný den
Tereza
Dobrý den,
chtěla bych zakoupit Vámi nabízený let balonem Basic jako dárek
k narozeninám. Je u jednotlivých letenek stanovený váhový limit, resp.
byl by problém s váhou pasažéra cca 160 kg?
Promo Air
Ano, akceptujeme váhu do 130 kg, nad limit si uctujeme poplatek
2.000,– Kč
Jitka
Dobrý den, u letenky Basic je napsáno, že ji lze využít do
31.3.2019. Je to doba, do které lze voucher koupit na Slevomatu nebo platnost
voucheru? Nevyhovují mi zatím vypsané termíny a chtěla bych voucher
využít až příští rok, spíše duben či květen, podle počasí. Děkuji
za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jitko doba vystavení nabídky není pevně stanovena a odvíjí
se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový
odpočet. Voucher můžete využít až do 31. 3. 2019 :) Takže snad se
objeví nějaký termín, který Vám bude vyhovovat. Pěkný den
Naděžda Harčárová
Dobrý den, co je to za slevomat, když tady máte cenu po slevě za
2.990,– a letenka přímo u Balony.cz stojí 2.790,–Kč?????
Promo Air
Děkujeme za Vaši marketingovou analýzu, ale než budete prosím psát
nějaké údaje, ověřte si prosím ceny:-)
Krásný den
Soňa Králová
Dobrý den, termíny na začátek října ve všední den ještě
máte? Děkuji
Promo Air
Dobrý den Soňo,
aktuální přehled všech volných kapacit naleznete na www.letime-balonem.cz/tabulka.
Další termíny letů připravujeme pravidelně vždy po naplnění
stávajících volných kapacit.
Hanka – koordinátorka letů
Karel Koubek
Dobrý den,
let balonem dvě osoby, termín 22.9. 2018 Brno je ještě volný?
Děkuji za informaci.
Promo Air
Dobrý den Karle,
kontaktujte mne prosím na tel. 777292250. Pokusíme se pro Vás najít volnou
kapacitu :-)
Hanka – koordinátorka letů
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
muzete mi napsat, jak postupovat pri strornovani objednavky? (Jeste jsem let nerezervoval, pouze zaplatil za 2 listky tady na slevomatu) Dekuji.
Dobrý den, Tomáši, napište nám na vip.podpora@slevomat.cz a my už se na to podíváme :) Krásný den