Otevřené vouchery: ověření volné kapacity a rezervace na tel. +421 903 201 772, +421 903 201 778 nebo na e‑mailu recepcia@zerrenpach.sk
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
Pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem, je důležité předem informovat recepci.
V případě zájmu o pokoj s přistýlkou informujte recepci předem.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká výhoda je v online rezervaci, když na
údajně volný termín má hotel stejně plno? A ještě hotel reaguje jako by
ho náš dotaz na volnou kapacitu obtěžoval. Beru to jako klamaní
zákazníka. Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Markéto, takto by to být nemělo. Online rezervace tady jsou
proto, aby se zákazník nemusel po výběru data a zaplacení o nic dalšího
starat. Situaci prověříme. Děkujeme za upozornění.
Barbora
Dobry den,
neni to zdaleka poprve,co na tuto zalezitost upozornuji. Proc reklamujete:
„Dite zdarma“ kdyz neni v nakladech zahrnuta jeho strava? Je naprosto
jasne,ze petilete dite se jiz bude stravovat s rodici, tak proc tvorite
klamavou reklamu?
Hotel Zerrenpach***
Dobrý deň Kontaktujte prosím Zlavomat .sk
Dakujem
Vlček J
Slevomat.cz
Dobrý den, Barboro, v nabídce máme uvedeno, že dítě do 5,9 let bydlí
zdarma (bez stravy). Ve většině případů děti v tomto věku nemají
nárok na lůžko, což je zde výhodou. Že se jedná pouze o pobyt bez stravy
je u nabídky uvedeno. Na druhou stranu chápeme, co máte namysli, že to
nemusí být pro každého ideální volba a proto na Slevomatu nabízíme
velké množství různých nabídek, aby si dokázal vybrat opravdu každý :)
Pěkný den
Petra Kyselovská
Dobrý den, máte prosim volné dva dvoulůžkové pokoje v termínu od
14.-16.9.2018? Chtěli bychom využít dva vouchery, jsme 4 dospělé osoby.
Děkuji za případné informace. Petra
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Kyselovská, aktuálně volné termíny zjistíte po
otevření vámi zvolené varianty, dále kliknete na tlačítko Koupit na
termín a zobrazí se vám kalendář s dostupnými kapacitami hotelu. :) Vámi
zvolený termín je již obsazený, momentálně je možné koupit pobyt
v termínu 13.-15.9. Hezký den, Kristýna Mrenicová, Velvyslanec
zákazníků
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká výhoda je v online rezervaci, když na údajně volný termín má hotel stejně plno? A ještě hotel reaguje jako by ho náš dotaz na volnou kapacitu obtěžoval. Beru to jako klamaní zákazníka. Děkuji.
Dobrý den, Markéto, takto by to být nemělo. Online rezervace tady jsou proto, aby se zákazník nemusel po výběru data a zaplacení o nic dalšího starat. Situaci prověříme. Děkujeme za upozornění.