Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Apartmány pro celou rodinu i partu přátel vč. snídaně a slevy do aquaparku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Informace a rezervace na tel. +48 512 413 333 nebo e‑mailem na adrese rezerwacje@tatrzanskaostoja.pl v polském nebo anglickém jazyce. Při rezervaci zadejte kód voucheru.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu před preferovaným termínem pobytu. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- Recepce hotelu je otevřena denně od 8:00 do 20:00. Pokud se chcete ubytovat po 20:00, prosíme, abyste se předem dohodli s recepcí na čase vašeho příjezdu.
- Děti do 4 let bez nároku na lůžko mají pobyt zdarma (1 dítě na dva dospělé).
- Děti nad 4 roky a dospělé osoby: 50 PLN / noc se snídaní
- V každém apartmánu jsou možné pouze dvě přistýlky (na rozkládací pohovce v obývací části).
- Domácí mazlíčci: 20 PLN/noc (dostupnost apartmánů, ve kterých je možné ubytování s domácím mazlíčkem, si ověřte na recepci)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
zajímalo by mě v případě, že bychom koupili pobyt pro dvě osoby na
4 dny (3 noci) a že by jela jedna dospělá osoba navíc, je-li to možné?
A pokud ano tak kolik to bude stát. A co pro to musíme udělat. Děkuji za
odpověď
Dobry den,
je to mozne. V apartmanie je navíc postel v obývacím pokoji.
Mozetie kuoupit voucher pro 2 osoby, a pak zaplatit pro 3 osobu na recepci w
Tatrzańskiej Ostoi.
Bude to stat 400 kc extra – 1 noc ze snidani. Pokud si koupíte voucher na
3 noci – 1200 kc extra.
Pekny den,
Adrian Sacha-Piekło
Tatrzańska Ostoja
Dobrý večer,
chci se zeptat na volné pokoje či apartmány v termínu 27.10. – 30.10.
2018
pro 3 rodiny v tomto složení:
2× dospělý a 1× dítě 11 let
2× dospělý a 1× dítě 9 let
2× dospělý a 2× děti 7 a 12 let.
Předem Vám děkuji za odpověď.
Dobry den,
mame este volne 3 apartmany v terminu 27.10–30.10 pre 3 rodiny.
V každym z nich sú 2 izby, spálňa (manželská posteľ) a obývacia izba
(velka sofa) s s kuchyňou.
S pozdravom,
Adrian Sacha-Piekło
Tatrzańska Ostoja
Dobrý den. Máte vólný dvoulížkový pokoj 28.9 – 30.9? Děkuji
Dobry den, tak mamy volny tento apartman. Mozetie zarezervovat. S pozdravom, Adrian
Rádi bychom přijeli v termínu od 11.9. – 15.9. Je možné si u Vás
tento termín zarezervovat?
Museli bych zakoupit dva vouchery?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Romane, tento termín již bohužel nejde využít. V případě potřeby informací takto narychlo je nejlepší variantou kontaktovat přímo hotel a dostupnost si ověřit na recepci nebo v rezervačním systému přímo v nabídce :) Pěkný den
Je možné vzít s sebou na pobyt v apartmánu pejska?
Dobrý deň.
Môžete si so sebou vziať psa. ďalší poplatok 4,5 EUR za noc.
S pozdravom.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, rádi bychom si pořídili voucher pro 6 osob na 2 noci. Termín by byl od 30.11. do 2.12. Rádi bychom dvoupokojový apartmán. Chtěla bych se zeptat na příplatek za tento apartmán.
Dobry den,
pokud si koupíte voucher pro 6 osob na 2 nocy (5990 kc), bude to apartman s 3 ložnicemi a obývacím pokojem. Máme volný tento apartman w termínie 30.11 do 2.12.
S pozdravom,
Adrian
Tatrzańska Ostoja