Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Originální romantický pobyt: v hotelu na lodi vč. snídaně nebo polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace předem e‑mailem na adrese: reception@botelpressburg.sk nebo na tel. č.: +421 903 535 075. Při rezervaci uveďte jméno, termín a kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- Sčítání voucherů: Pokud máte zájem o delší pobyt, tak je možnost zakoupit více voucherů a prodloužit si tak pobyt.
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- 1 dítě do 2,9 let má ubytování zdarma bez nároku na stravu – dětská postýlka na vyžádání zdarma.
- V kajutách nejsou možné přistýlky.
- Domácí mazlíčci: 10 € / noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: Parkovaní v Riverparku 5€/den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
dobry den chci se zeptat budete prodluzovat vouchery na leto ? dekuju za odpoved
Dobrý den, Simčo, to bohužel momentálně nevíme – záleží tí na více faktorech. Rozhodně se o to ale pokusíme. Nastavte si odběr nových nabídek daného partnera, když u nabídky kliknete na název partnera a poté na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Případná další nabídka Vám neunikne! :) hezký den
Pro ty, kteří se nemohou spojit s botelem – všimla jsem si na jejich stránkách, že jsou od 7. do 22. ledna 2019 mimo provoz.
Dobrý den, Jano, ano, máte pravdu. S partnerem jsme již mluvili a budou se snažit na všechny příchozí emaily odpovědět co nejdříve. Hezký den :)
Mám problém kontaktovat recepci hotelu pro rezervaci pobytu. Nelze se tam
dovolat, na email nikdo neodpovídá.
Bez rezervace nemohu pobyt zaplatit.
Děkuji za rychlou odpověď co se tam děje, spěchá.
Dobrý den, Jindřiško, prosíme Vás o strpení, botel je od 7. do 22. ledna z technických důvodů zavřený. Dnes jsme partnerovi volali a informovali nás, že se budou snažit odpovědět na nahromaděné emaily co nejdříve. Popřípadě můžete zkusit zavolat na recepci znovu. Hezký den
Dobrý den, před pár dny jsem si koupil voucher bez termínu a nyní se už druhý den snažím udělat v botelu rezervaci. Bohužel na emaily nikdo neodpovídá a telefon nikdo nezvedá. Chtěli jsme tam jet na víkend 26–27.1., ale bez potvrzené rezervace si to netroufnem. Poradíte jak jinak můžeme botel kontaktovat?
Dobrý den, Jiří, prosíme o strpení, botel je od 7. do 22. ledna z technických důvodů zavřený. Dnes jsme partnerovi volali a informovali nás, že se budou snažit odpovědět na nahromaděné emaily co nejdříve. Hezký den
Dobrý den,
ještě mi nepřišel voucher a zaplatili jsme 8.1. na účet 238400856/0300
částku 3890kč – var.symbol 4504557984.
Co se děje????? Kecová –603721213-vera.kecova@email.cz
Dobrý den, Věro, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den
Dobrý den .líbila by se mi vaše nabídka – pobyt ,ale potřebovala bych
voucher platný do 31.
8.2019
Dobrý den, Marie, tato nabídka má bohužel platnost pouze do 31.05. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den :)
Dobrý den, mohu se zeptat, jak je na tom s obsazeností termín 1.-3. února? Rádi bychom přijeli, ale budeme to s jistotou vědět až za týden, tak bychom koupili bez termínu a pak objednali. Děkuji.
Dobrý den, pro přesné informace o dostupných kapacitách kontaktujte
přímo Botel Pressburg. reception@botelpressburg.sk
+421 243 191 277. Hezký den :)
Dobry den již před par dny jsem platila převodem pobyt s polopenzi a nic mi zatím neprislo
Dobrý den, Anno, platbu vidím v pořádku přijatou a vouchery jsme vám také v pořádku odeslali. Někdy se stane, že spadnou do složky Spam v mailu. Podívejte se tedy prosím do spamu, on se tam určitě schovává. :) Pro snadnější hedání jsem vám ho zaslal raději teď znovu. Hezký den :)
Dobrý den, prosím kolik by doplácelo dítě 7let, které by spalo mezi námi? Volili bychom asi pobyt s polopenzi . Moc děkuji 😊Lu
Dobrý den, Lucie, v tomto případě je potřeba kontaktovat přímo botel a zkusit se individuálně domluvit. Pěkný den
Jaký je doplatek za 10 létě dítě, přistýlku nepotřebujeme, bude spát s námi…
Dobrý den, Renáto v případě poptávky mimo informace uvedené k nabídce můžete kontaktovat přímo botel na e-mailu reception@botelpressburg.sk. Pěkný den
Dobrý den, jak je to s parkováním ? Dá se zaparkovat zdarma u botelu ?
Dobrý den, Jiří, u varianty s polopenzí není v ceně voucheru parkování, které stojí 5 € / den. Pěkný den
Dobry den, je prosím jeste volný termín 23–25.11. pro dvě osoby se snídaní? Děkuji
Dobrý den, Lucie, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity botelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý večer,je možné objednat pobyt na 2 nocí s polopenzí přes
Silvestra?
Děkuji za odpověd R.Plšková
Dobrý den, Růženo, voucher není možné využít v průběhu Vánočních svátků a Silvestra 22. – 26. 12. 2018, 30. 12. 2018 – 1. 1. 2019. Pěkný den
dobrý den,
je možné zakoupit 2 vouchery,abychom mohli být ubytováni na 4 noci
Děkuji A.Vinklárková
Dobrý den,je možný pobyt s pejskem? Máme zlatého retrívra.Dekuji
Dobrý den, Václave, pobyt s pejskem je možný za poplatek 10 euro za den. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer. Jak jsou situované pokoje,chtěli bychom s výhledem na vodu a ještě jestli máte volné pokoje od 1.3–3.3. 2019.Děkuji s pozdravem Poslušný.
Dobrý večer,ďakujeem za Váš záujem.Každá izba má výhľad na rieku.Jedna strana je pohľad na rieku a druhá strana výhľad na ulicu s menším pohľadom na rieku.
Nech sa páči,v termíne 1.-3.3.2019 sú voľné izby.
S pozdravom,
Ľ:Haluza,recepcia