Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru je nutné ověřit dostupnost vámi preferovaného termínu předem. Rezervace provádějte v dostatečném předstihu na tel. 737 841 028.
Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den. Líbí se nám vaše nabídka ubytování ze slevomatu. Rádi
bychom dojeli na turistiku ve dnech 13.9 (navečer) – 16.9. Jsme dvě
rodiny – celkem 8 (9) lidí. Rada bych se zeptala zda je možný pobyt se
psem. Je yvchovaný, poslušný (setr). Počítáme s tím, že bychom byli
přes den v přírodě a pes s námi. Děkuji J.Wolfová
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Jarmilo, děkuji za zprávu. Bohužel, pobyt s pejskem
není možný.
Hezký den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Líbí se nám vaše nabídka ubytování ze slevomatu. Rádi bychom dojeli na turistiku ve dnech 13.9 (navečer) – 16.9. Jsme dvě rodiny – celkem 8 (9) lidí. Rada bych se zeptala zda je možný pobyt se psem. Je yvchovaný, poslušný (setr). Počítáme s tím, že bychom byli přes den v přírodě a pes s námi. Děkuji J.Wolfová
Dobrý den, paní Jarmilo, děkuji za zprávu. Bohužel, pobyt s pejskem není možný.
Hezký den.