Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Dovolená v Lednicko-valtickém areálu s polopenzí a posezením ve sklípku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na tel. 602 525 584. Jedině tak máte jistotu, že ve vámi vybraném termínu bude volný pokoj.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Možnosti sčítání voucherů: Vouchery můžete sčítat a pobyt si prodloužit.
- Děti do 2,9 let mají pobyt zdarma (bez nároku na pevné lůžko).
- Děti od 3 do 9,9 let mají pobyt za 350 Kč/noc včetně snídaně.
- Děti od 10 let a další dospělá osoba mají pobyt za 700 Kč/noc včetně snídaně.
- Zapůjčení dětské postýlky stojí 150 Kč/noc.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer, jaký je rozdíl mezi tím dražším a levnějším pobytem? Děkuji
Dobrý den,
nabídka je stejná, levnější verze již ale byla vyprodána. Hezký den,
recepce hotel Apollon.
Dobrý chci se zeptat, zda je tato nabídka aktuální na termín
21.-23.9.2018,
děkuji za odpověď
Dobrý den,
v termínu 21. – 23. 9. je hotel již plně obsazen a rezervace tedy není
možná.
recepce hotelu Apollon
Dobrý den, měli bychom zájem o tento pobyt ve Vašem zařízení ve
38.týdnu, tj, od 17.-23.9. na 3dny/2 noci.
Nástupní den nerozhoduje. Děkuji za odpověď . Havlíková, České
budějovice
Dobrý den,
bohužel v požadovaném týdnu je hotel již plně obsazen a rezervace tedy
není možná. Mohu Vám nabídnout jiný termín?
recepce hotelu Apollon
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda máte ještě volné místo celkem pro šest lidí
(tzn. měla bych zájem o tři samostatné vouchery pro dvě osoby na tři dny)
v termínu od 5.-7.9.
Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem
Kateřina Vižďová
Dobrý den,
v termínu 5. – 7. 9. nemáme volné žádné pokoje. Nejbližší možná
rezervace pro šest osob je 1. – 3. 10. , pokoje s oddělenými
lůžky.
recepce hotelu Apollon
Dobrý den. Bylo by ještě možné se ubytovat ve Vašem hotelu v období
od 26.10.-28.10.2018
Děkuji, Kubitová.
Dobrý den,
v tomto termínu máme volný pouze pokoj s oddělenými lůžky.
Pěkný den
recepce hotelu Apollon
Dobrý večer, rádi bychom koupili voucher na termín, ale ne v říjnu, ale někdy v termínu od 1.9. do 12.9. nejpozději. Měli byste prosím v tuto dobu volno pro 2 osoby na 3 dny?
Dobrý den,
je mi líto, ale v tomto termínu je hotel již plně obsazen.
Pěkný den
recepce hotelu Apollon
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat zda by bylo možné využít Váš voucher už příští týden…konkrétně od 29.8.-31.8. Děkuji
Dobrý den,
vouchery lze uplatnit od 1.9.2018.
Pěkný den
recepce
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat na volný termin 19,10 do 21,10
Dobrý den,
v tomto termínu máme volný poslední pokoj s oddělenými lůžky. Pro
informace ohledně volných termínů a rezervací, kontaktujte recepci hotelu
na: recepce@hotel-apollon.cz
nebo 602 525 584. Děkuji.
Dobrý den,
prosím o informaci, zda máte volný termín 14. – 16.9 2018
Děkuji
Dobrý den,
je mi líto, ale tento termín je již plně obsazen.
Pěkný den
Dobrý den. Potřeboval bych platební údaje pro zaplacení objednávky č. 7061088510.
Dobrý den,
s tímto požadavkem se, prosím, obraťte na zákaznickou podporu
Slevomatu.
Hezký den.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda máte volné termíny od 2.9 do 4.9 (2 noci,
3 dny)?
Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den,
ve Vámi požadovaném termínu máme již plně obsazeno. Pro dotazy na volné
termíny kontaktujte, prosím, recepci hotelu na:
recepce@hotel-apollon.cz
nebo na telefonu 602 525 584. Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den,
Na tuto slevu nejdou použít volné kredity? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
s tímto dotazem se, prosím, obraťte přímo na Slevomat.cz.
Hezký den.
Dobrý den, rádi bychom u vás strávili víkend. Jsme však také bez auta. Jak se k vám dostat jsem si tu už přečetla, ale jaká je dostupnost k oběma krásným zámkům kromě pěšky? Vzhledem k mým problémům s páteří je to pro mě zásadní věc. Lze si ev. objednat taxi? Děkuji
Dobrý den,
zámek Valtice je vzdálen od hotelu 5 minut pěšky, do Lednice jezdí autobus
nebo je možné si objednat taxi.
Upozorňuji, že hotel nemá výtah.
Hezký den.
Dobry den mohu poprosit o volne terminy ktere mate k dispozici na 10 mesic rijen Dekuji
Dobrý den,
pro dotazy ohledně volných termínů kontaktujte, prosím, přímo recepci
hotelu na: recepce@hotel-apollon.cz.
Hezký den.
Dobrý den, nabídka je koncipována pro dvě osoby – je možné ji využít i pro jednu osobu a pokud ano jaká by v tom případě byla cena? Děkuji, Bára
Dobrý den,
tato nabídka je platná pro 2 osoby. V případě zájmu o cenovou kalkulaci
pro 1 osobu kontaktujte, prosím, recepci hotelu na:
recepce@hotel-apollon.cz.
Děkuji a přeji hezký den.
Prosim, jaka je dostupnost bez auta?
V pripade zakoupeni voucheru pro matku a dite, je mozne nejaka kompenzace za
nevyuziti sklipku (poukazky na napoje, atd.). Dekuji
Dobrý den,
hotel se nachází 5 minut pěšky od vlakového nádraží.
Balíček je sestaven s těmito službami, kompenzace a výměna není
možná.
Hezký den, hotel Apollon.
Dobrý den chci se zeptat jestli by nešlo platit jinak než jsou možnosti nemáme internet . bankovnictví
Dobrý den,
tento dotaz je spíše na Slevomat.cz, kontaktujte, prosím, jejich zákaznickou
podporu.
Hezký den, hotel Apollon recepce
Dobrý den, rádi bychom strávili celkem 6 dnů – tj. 3 vouchery pro
2 osoby v září 2018 ve vašem hotelu. Moc se těšíme, ještě jsme
v téhle nádherné krajině nebyli. Zítra- 18.8.2018 se pokusíme domluvit
ještě telefonicky.
S pozdravem
Vyhnálkovi
Dobrý den,
budeme se těšit. Hezký den, hotel Apollon
Dobrý den, je možno sebou malého psa?
Dobrý den,
ano za poplatek 100,– Kč/den.
Pěkný den
Hotel Apollon recepce
Dobrý den, rád bych se zeptal, zda máte ještě volný dvojlůžkový pokoj v období od 27. 9. do 29. 9. ? Děkuji moc.
Dobrý den,
je mi líto, ale termín 28.- 30.9. je již plně obsazen.
Pěkný den
Hotel Apollon recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,zda by jste měli volné dva pokoje některý víkend v říjnu,popřípadě poslední víkend v září?Děkuji za odpověd Kulhavá J.
Dobrý den,
volný víkend Vám mohu nabídnout 30. 11. – 2 . 12. 2018. Všechny dřívější víkendy jsou již plně obsazeny.
recepce hotelu Apollon