Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
rád bych se zeptal jestli máte volný pokoj pro dva v termínu
7.9–9.9 nebo 14.9–16.9
S pozdravem Pangrác
Koliba U Černého medvěda
Dobrý den, bohužel první termín máme již plně obsazeno a od
14.9. máme volný pouze dvoulůžkový pokoj o ddělenými postelemi.
Pavelková Simona – recepce
Eva Pacholíková
Dobrý den, prosím měli byste volných 6míst v termínu 21.-23.9.2018?
Děkuji za Odpověď Eva Pacholíková
Koliba U Černého medvěda
Dobrý den,
v tento termín máme volné pouze 2/2 pokoje a jeden apartmán pro
dvě osoby.
Jitka
Dobrý den,
prosím o info kdy máte volný pokoj pro dva. Nejdříve v termínu
14.9. – 16.9.2018.
Děkuji
Koliba U Černého medvěda
Dobrý den
volný termín ještě máme.
Recepce
Ludmila Nedělová
Dobrý den, máte volné 2 pokoje pro dva v termínu 28.9.-30.9.
Děkuji Nedělová
Koliba U Černého medvěda
Dobrý den,
v tomto termínu máme volné poslední 2 pokoje k dnešnímu datu. Situace
se ale rychle mění. Zarezervujte si je, co nejdříve. Děkuji za pochopení.
S pozdravem. Mynářová, recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den ,
rád bych se zeptal jestli máte volný pokoj pro dva v termínu 7.9–9.9 nebo 14.9–16.9
S pozdravem Pangrác
Dobrý den, bohužel první termín máme již plně obsazeno a od 14.9. máme volný pouze dvoulůžkový pokoj o ddělenými postelemi.
Pavelková Simona – recepce