Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

Mandle, kešu, para i další ořechy pro zdravé mlsání i doplnění energie

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Miluše Polášková

Dobrý den, jsem tady nová. Chci se zeptat, v těch Čelčicích si mohu i nakoupit, nebo zboží jen posíláte? Jsem z Víceměřic, kde máte eventuelně nejbližší zásilkovnu k vyzvednutí. Děkuji Polášková

Oříškov.eu

Hezký den, v Čelčicích máme prodejnu ale nevztahuje se na ní akce na Slevomatu. Vaše nejbližší místo Zásilkovny je ČS Vena Trade, Vyškovská 363, 798 26, Nezamyslice více najdete na www.zasilkovna.cz. Zdraví Petra Oříškov

Kamil

Chtěli bychom poskládat do zásilky vouchery od několika lidí z práce a poslat to naráz v jednom balíku. Jak to máme udělat?

Oříškov.eu

Hezký den, slučování zásilek různých zákazníků není možné. Vytvořte si jeden společný nákup a ten bude zaslán na jedno poštovné. Vše si přidejte do košíku a jednoduše proveďte úhradu. Zdraví Petra Oříškov

Josef

Proč jsou ořechy ve Slevomatu dražší i po slevě než v běžných obchodech a bez slevy?

Slevomat.cz

Dobrý den, Josefe, jedná se o vámi zmíněné ořechy v obchodech také v 500g balení? Pokud ano, dejte nám prosím vědět, kde mají ořechy této značky levnější a my cenu prověříme a pokusíme se s tím něco udělat. Hezký den :)

Marta Schubertová

Dobrý den, je zásilkovna ve Znojmě ?
Děkuji

Oříškov.eu
Emanuel Janousek

kde sidlite v Brne ja bych si kvam proto zašel koupit předem moc dekuji

Oříškov.eu

Hezký den, jsme výrobní firma a sídlíme v Čelčicích u Prostějova. Zdraví, Petra Oříškov

ilona klinderova

Dobry vecer mam dotaz vcera jsem bankovnim prevodem zaplatila svoji objednavku cekala jsem vase vyjadreni zda jste ji dostali ,cekam na vasi odpoved.

Oříškov.eu

Hezký den, Vaše objednávka je evidenci a nyní se připravuje k expedici. Pokud jste uvedla správný mail, měla byste mít na mailu i potvrzení. V případě, že se tak nestalo kontaktujte nás na adrese vranova@alika.cz. S pozdravem Petra Oříškov

sandra Jeriová

proč para ořechy tak zdražily. dlouhou dobu stávaly 39 Kč za 10 dkg

Oříškov.eu

Hezký den, oříšky jsou plodina závisla na počasí jako třeba jablka. Urodí se méně, ceny se zvednou.
Stejně tak to je i s para. Zdraví, Petra Oříškov

Pavel Praun

dobrý den
koupil jsem mandle přírodní, kolegové je chtěli do cukroví, vzal jsem jen 10 balení víc nešlo, dnes jsem je rozdělil díky hromadné objednávce je poštovné vyšlo na 5 Kč za balík, dnes přišli zbylí kolegové, chtějí také (ono jich je 17 a někdo chtěl dvě balení cenu znají nikdo na nich nevydělává).
Objednávka ale nejde proč ?
Za jak dlouho mohu objednat další jestli nikdy tak jsem měl být hamoun a nechat si vše pro sebe ?
děkuji Praun

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavle, u nabídky není žádné omezení. V případě, že se Vám stále nedaří objednat požadované množství, můžete zkusit objednávku z e-mailu třeba někoho známého, nebo nás kontaktovat na vip.podpora@slevomat.cz, kde Vám poradíme. Pěkný den

Renata

Dobrý den mám kredit 50kč když si chci koupit mandle a kesu oříšky po 1 balení odečte se mi to z ceny a jak mám postupovat?diky

Slevomat.cz

Dobrý den, Renato, pro využití kreditů musí Vaše objednávka přesahovat celkovou čásku 150 Kč. Po splnění této podmínky v košíku zaškrtnete políčko „uplatnit kredity“ a tím se automaticky celková cena o kredity sníží. Přeji hezký den, Simča

Šárka Kvapilová

Dobrý den, je možnost zakoupit pistácie nesolené.
děkuji

kvapilová šárka

Oříškov.eu

Hezký den, pistácie máme v nabíce pouze solené. Zdraví Petra Oříškov

Zuzana Vávrová

Dobrý den,
jaký je rozdíl mezi mandlemi natural a blanšírovanými?
 Děkuji

Oříškov.eu

Hezký den,
mandle natural jsou se slupkou a blanšírované jsou bílé -tzn. zbavené slupky horkou parou. Zdraví, Petra Oříškov

Ivana Hradská

Dobrý den. Dne 15.10.2018 jsem si u Vás zakoupila mandle, kešu a plátky mandle. Platbu jsem provedla převodem z účtu tentýž den. Do dnešního dne jsem od Vás neobdržela žádnou zprávu o odeslání zboží. VS objednávky 2204699821
děkuji za zprávu

Oříškov.eu

Hezký den, Vaše objednávka je již od minulého týdne v Zásilkovně. U objednávání jste uvedla chybně mail, proto Vám žádná zpráva nedošla. Mějte se hezky. Zdraví Petra Oříškov

Radek Kubíček

Dobrý den,
je možno vyzvednout zásilku osobně a ušetřit tak za poštovné ?

Oříškov.eu

Hezký den, ne není. Pro osobní vyzvednutí můžete využít Zásilkovnu. Zdraví Petra Oříškov

Marie Svozilová

kde se nacházejí výdajové místa v Kroměříži ? Děkuji
Svozilová

Slevomat.cz

Dobrý den, paní Svozilová, Zásilkovna má v Kroměříži hned 5 výdejních míst. Riegrovo náměstí 265/6; Vodní 100; Erbenovo nábřeží 948/30; Komenského náměstí 373; Velké náměstí 35/15. Stačí si jen vybrat u způsobu doručení, které Vám bude nejvíce vyhovovat. Hezký den :-)

Richard

Dobrý deň,
chcem sa opýtať ako je to s prípadnou reklamáciou, raz som si už kúpil tie para zlomky, ale celé balenie som po otvorení musel bohužial vyhodiť, pretože napriek tomu, že balenie bolo ešte v dátume spotreby boli tie orechy zatuchnuté, a mali pachuť po plesni, čiže boli nejedlé, nerád by som mal rovnakú skúsenosť.
ďakujem

Oříškov.eu

Hezký den, pokud nejste se zbožím spokojen, zašlete nám jej zpět a domluvíme se na kompenzaci. Kontaktujte nás prosím na mail vranova@alika.cz. Zdraví Petra Oříškov

Jan Pribojsky

Zasielate aj na Slovensko?

Oříškov.eu

Hezký den, pro Sloensko máme akce na Zlavomat.sk Zdraví, Petra Oříškov

Kveta Dvorakova

Dobrý den, vždy si kupuji arašídy pražené neslané. Nyní nabízíte blanšírované a já nevím přesně jaké to jsou, je to podobné jako pražené?

Oříškov.eu

Hezký den, ne to nejsou. Arašídy jsou NEPRAŽENÉ v naturální stavu. Blanšírované znamená, že jsou zbaveny slupky. Zdraví Petra Oříškov

Pavla Adamová

Dobrý den, zakoupila jsem dva produkty. Lze ještě zpětně zaslat za jedno poštovné

Oříškov.eu

Hezký den,
prosím ozvěte se nám na mail vranova@alika.cz Zdraví Petra Oříškov

luboš brettl

Žádný odkaz pokračovat v nákupu jsem nenašel, pouze dole- pokračovat v platbě.

Slevomat.cz

Dobrý den, Luboši, pokud nakupujete přes mobilní aplikaci, která je primárně určena k okamžitému nákupu, bohužel se v ní nedá vytvořit nákupní košík a přidat více položek. V tomto případě udělejte nákup přes webové stránky, tam to není žádný problém. Tlačítko „pokračovat v nákupu“ naleznete nahoře na stránce. Pěkný den. :)

luboš brettl

Jak mám koupit více druhů a platit pouze jedno poštovné? Když dám tlačítko koupit tak mám pouze možnost si upravit množství stejného druhu, ale už nemám možnost si koupit jiný druh, jelikož předešlé zboží, které jsem označil tlačítkem koupit se zde níž nenachází. Divný systém!

Slevomat.cz

Hezký den, Luboši, klikněte na tlačítko „koupit“ a poté nahoře „pokračovat v nákupu“. Tak si můžete do košíku vložit další druhy :-) Přeji pohodový večer.

Marda Hříbek

Bohužel nevidím nikde možnost vložit do košíku. Zvolím jednu položku a vede mě to přímo k platbě a když se vrátím zpět tak se objednávka zruší a musím navolit opět jednu položku 🙁🤷🏻‍♂️

Slevomat.cz

Dobrý den, pokud kliknete na zalené tlačítko Koupit za 49,–, dostanete se do košíku, kde si můžete vybrat množství, či se může vrátit zpět na stránku a zakoupit si něco jiného. Pěkný den. :)

Lucie Hrubá

Dobrý den. Prosím o radu jak bych mohla koupit více druhů na jeden nákup. Děkuji. Lucie

Oříškov.eu

Hezký den, do košíku si vložíte zboží z několika akcí a až po té dáte zaplatit. Zdraví Petra Oříškov

Lucie Kovářová

Dobrý den, lískové oříšky natura nenabízíte?
Děkuji moc

Oříškov.eu

Hezký den, v současné době je v nabídce nemáme. Zdraví Petra Oříškov

Dana Křístková

Dobry den jsou arasidy blansirovane nesolene? Děkuji

Oříškov.eu

Dobrý den Dano,
arašídy jsou naturální, nepražené a nesolené.
Mějte se hezky,
Michal Oříškov

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru