Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Relax pro 2 v designovém hotelu s chutnou polopenzí a privátním wellness

4,5 / 5 Bellevue Hotel Karlov Střední Čechy (mapa) 328 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Markéta

Dobrý den,

chci se zeptat jaký je rozdíl mezi touto nabídkou a nabídkou relaxačního balíčku dle Vašich web. stránek (https://www.bellevuehotelkarlov.cz/nabidky/relaxacni-balicek), který nabízíte za 2 noci za stejnou cenu, přičemž v relaxačním balíčku je ještě navíc vstupenka do městského bazénu.

Předem děkuji za odpověď.

Marta Hájková

Dobrý večer, máte prosím volný pokoj pro dva od 8.10 do 12.10.2018 díky za info.

Petra Hrzánová

Dobrý den. Je u vás volný termín od 12–14.10.? A vaříte bezlepkovou stravu? Děkuju

Karolína Kratochvílová

Dobrý den,
je možná přistýlka pro třetí dospělou osobu, popř. třílůžkový pokoj včetně služeb co jsou v balíčku?
Moc děkuji Kratochvílová

Slevomat.cz

Dobrý den, Karolíno, ubytovat 3 osobu od 12 let je možné za příplatek 800 Kč/noc včetně snídaně. V případě wellness a večeře je potřeba se domluvit přímo s recepcí. Pěkný den

Maryna Panashchuk

Dobrý den, bylo by možné se ubytovat od 28.9 po 30.9? Dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Maryno, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Pěkný den

Tereza Vichtereyova

Hezký den, rády bychom dorazily ve třech – bude se výhodnější cena vztahovat i na třetí osobu a je možná přistýlka? Předem děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Terezo, 3 osoba od 12 let za je ubytovaná za příplatek 800 Kč/noc včetně snídaně. Doporučujeme se před nákupem ještě informovat v hotelu o dostupnosti přistýlek. Pěkný den

Jana Ambrožová

Máme malého jorkšíra. Bez něho necestujeme. Prosím, zda je možné ho vzít sebou.

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano, je mi líto, ale pobyt se zvířaty není v hotelu povolen. Pěkný den

Alena Saifertová

Dobrý večer, šel by prosím termín 27.9.-30.9. Pro dva

Slevomat.cz

Dobrý den, Aleno, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den

Milan Hloušek

Dobrý den,
je možno pobyt u Vás platit přes FKSP?
Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Milane, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Kde uplatnit“."

V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti, není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme. Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden. Pěkný den

dana vitkova

Dobrý večer. Je možno s pejskem,male plemeno. Děkuji Vítková

Slevomat.cz

Dobrý den, Dano, je mi to líto, ale pobyt se zvířaty není v hotelu bohužel povolen. Zkuste se podívat i na další nabídky, které lépe vyhovují Vašim požadavkům :) Pěkný den

Martina

Dobrý den, dítě do 5,9 let zdarma má polopenzi, snídani nebo nic? Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Martino, dítě do 5,9 let má pouze ubytování. Stravu pro něj si můžete domluvit s hotelem za příplatek podle hotelu. Pěkný den

Martina

Dobrý den, máte podobnou nabídku i pro 1 osobu? Vzali bychom babičku. Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Martino, nabídka je sestavena vždy pro osoby v rámci této akce. V případě, že byste chtěla jet sama, můžete kontaktovat přímo hotel a pokusit se informovat přímo tam :) Můžete se taky podívat i na další nabídky na Slevomatu, které můžou více vyhovovat Vašim potřebám :) Pěkný den

Votavová Jitka

Dobrý den, měli bychom zájem o jiný termín, než nabízí rezervační systém, protože chodíme do práce pondělí – pátek, potřebovali bychom od 7. do 9.9. pro 2 osoby bez návštěvy Konopiště.
děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Jitko, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Pěkný den. :)

Iva

Dobry den, je prosim volno od 29.-31. 8.? Diky

Slevomat.cz

Dobrý den, paní Ivo, děkuji za vás dotaz. Bohužel, dle online rezervace, už v tomto termínu volno není. Hezký den.

Petra

Dobry den. Jedna dospela osoba a dve deti 3 a 5 let? Jak se vejdeme do vasi nabidky… dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, paní Petro, děkuji za váš dotaz. Děti do 5,9 let mají pobyt zdarma na pokoji s rodiči a bez nároku na lůžko a služby. Dá se také zapůjčit postýlka za 300 korun na noc. Hezký den.

Barbora Nechanická

Dobrý den, máte volné pokoje 31.8.- 2.9. 2018? Pokud ano, prověřujeme pokoje patře, je možné ho rezervovat? Děkuji za odpověď

Bellevue Hotel Karlov

Dobrý den,
v termínu 31.8–2.9.2018 máme poslední dva volné pokoje. Pro více informací kontaktujte přímo recepce hotelu.

S pozdravem Jolana Švejdová

Romana

Dobrý den je možný pejsek

Slevomat.cz

Dobrý den, Romano, pobyt s domácími mazlíčky zde není bohužel povolen. Přeji pěkný den

Renata

Dobrý den, prosím máte volný termín od 5. do 7.10.2018 pro dvě osoby na oddělených postelích? Děkuji

Bellevue Hotel Karlov

Dobrý den paní Renato,
v termínu 5.-7.10.2018 máme volné kapacity. Postele lze oddělit.

Pro více informací kontaktujte přímo recepci hotelu.
S pozdravem
Jolana Švejdová

Libor Filipčík

Dobrý den. Lze vzít sebou pejska váha 6 kg. Děkuji Libor

Slevomat.cz

Dobrý den, Libore, pobyt s domácími mazlíčky zde není bohužel povolen. Přeji pěkný den

Marie

dobrý den,jak dlouho předem se musím zaregistrovat?
Je možný ještě pobyt na 2 noci v týdnu od 20.8.2018?Předem děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Marie, Vámi vybraný termín bohužel již není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Tak se zkuste podívat a třeba něco vyberete :) Pěkný den

Blanka Kováříková

Dobry den je mozmy pobyt se psem 9kg a je mozne dokoupit masaze? Dekuji

Bellevue Hotel Karlov

Dobrý den paní Kovaříková,

bohužel v našem hotelu domácí mazlíčci nejsou vítání. Masáže lze dokoupit na místě.

S pozdravem
Jolana Švejdová

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru