Dobrý den. Trochu mi zaráží nazývat vaší vanu vířivkou. Kvalita
vířivky je o prostoru,ale hlavně počtu,druhu trysek a počet tlakových
čerpadel, které vytvářejí požadovanou masáž vodním proudem. U vaší
vany se obávám pouze simraciho efektu. Samozřejmě pořizovací cena vaší
vany je zanedbatelná oproti ceně opravdu kvalitní vířivky. Proto si
můžete dovolit přes Slevomatu, který vám odečte 37 procent z ceny pro
sebe nabízet vaší variantu. Za 500 Kč i se sampusem a ovocem bych to fakt
nedělal. Nechápu vadí cenovou politiku. Proč?
WELLNESS RELAX - luxusní privátní wellness
Dobrý den.
Upřímně nerozumíme vůbec vašemu dotazu a jednoznačně je z něj patrné,
že jde o spíše dotaz konkurence „Proč máme nízké ceny?“, respektive
proč máme tak velké slevy:
Máme je kvůli získání si pravidelných a spokojených zákazníků a
referencí, aby si sami klienti přišli naše prostory a služby vyzkoušet a
podle své zkušenosti se pak vraceli.
K cenové politice Slevomatu, kolik mají % ze zde uvedených nabídek
provozovatelů, se nemůžeme vyjadřovat.
Co se týká vířivek a jejich kvality, tak máme 4 velké vířivky jednoho
z největších výrobků – firmy HOTSPRING model FLAIR + pískové filtrace
u každé.
O vaně, o které píšete, je vanou pro esenciální koupele s perličkovým
hydromasážním masážním systémem.
Jak píšete, spokojenost klienta ale není jen v počtu trysek nebo tlakových
čerpadel, přestože máme vířivky kvalitní a drahé.
Spokojenost klienta je hlavně v celém prožitku, od prostředí, přístup
obsluhy, čistotu, připravenost všeho až po drobné věci. My se snažíme
o maximální spokojenost klientů, ale nikdy se nezavděčíte 100% lidí, my
jsme spokojeni s 97% spokojeností klientů a budeme se i nadále snažit, aby
byla stále.
Jak jste napsal „že za ty peníze by jste to nedělal“, tak Vám rozumíme
a chápeme, ale to jaké ceny máte ve Vašem provozu ve wellness Vám
nekomentujeme a je to Vaše věc.
Lucie
Recepce
Alison
Hi
I'd like to book the package: 2 hours of relaxation: 1 hour in private
whirlpool with romantic package + 2 × 30 minutes massage
Is it possible to book this in the afternoon of Monday 17th September?
Slevomat.cz
Hi, Alison, for information on available capacities and reservations, please
contact reception@wellness-relax.cz
or tel. 777 711 322. Nice day :)
Pajinka
Dobry den, velmi me zaujala vase nabidka a mela bych zajem o tento balicek :
3 hodiny privátního wellness ve VIP zóně s Bohemia balíčkem a drinky
či zmrzlinou – v popisu nabidky uvadite bez sauny, ale na vasich strankach
v popisu VIP zóny uvadite ze je tam finska sauna. Je mozne si ji dokoupit a
mit ve 3 hodinach virivku i se saunou?
Moc dekuji za odpoved
WELLNESS RELAX - luxusní privátní wellness
Dobrý den. Webové stránky jsou nachystány už na plný provoz, je tam už
uvedeno, že sauna je, ale není, slečny na recepci s klienty vždy
probírají, co kdo má rád a říkají, že sauny nejsou., IT to měl
předělat, ale neudělal to ještě. Ve voucherech proto přímo uvádíme, že
je to bez sauny. Jedna sauna (infra) bude v zone č.3 do konce září.
Finskou saunu do VIP zony nemáme termín instalace.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Trochu mi zaráží nazývat vaší vanu vířivkou. Kvalita vířivky je o prostoru,ale hlavně počtu,druhu trysek a počet tlakových čerpadel, které vytvářejí požadovanou masáž vodním proudem. U vaší vany se obávám pouze simraciho efektu. Samozřejmě pořizovací cena vaší vany je zanedbatelná oproti ceně opravdu kvalitní vířivky. Proto si můžete dovolit přes Slevomatu, který vám odečte 37 procent z ceny pro sebe nabízet vaší variantu. Za 500 Kč i se sampusem a ovocem bych to fakt nedělal. Nechápu vadí cenovou politiku. Proč?
Dobrý den.
Upřímně nerozumíme vůbec vašemu dotazu a jednoznačně je z něj patrné, že jde o spíše dotaz konkurence „Proč máme nízké ceny?“, respektive proč máme tak velké slevy:
Máme je kvůli získání si pravidelných a spokojených zákazníků a referencí, aby si sami klienti přišli naše prostory a služby vyzkoušet a podle své zkušenosti se pak vraceli.
K cenové politice Slevomatu, kolik mají % ze zde uvedených nabídek provozovatelů, se nemůžeme vyjadřovat.
Co se týká vířivek a jejich kvality, tak máme 4 velké vířivky jednoho z největších výrobků – firmy HOTSPRING model FLAIR + pískové filtrace u každé.
O vaně, o které píšete, je vanou pro esenciální koupele s perličkovým hydromasážním masážním systémem.
Jak píšete, spokojenost klienta ale není jen v počtu trysek nebo tlakových čerpadel, přestože máme vířivky kvalitní a drahé.
Spokojenost klienta je hlavně v celém prožitku, od prostředí, přístup obsluhy, čistotu, připravenost všeho až po drobné věci. My se snažíme o maximální spokojenost klientů, ale nikdy se nezavděčíte 100% lidí, my jsme spokojeni s 97% spokojeností klientů a budeme se i nadále snažit, aby byla stále.
Jak jste napsal „že za ty peníze by jste to nedělal“, tak Vám rozumíme a chápeme, ale to jaké ceny máte ve Vašem provozu ve wellness Vám nekomentujeme a je to Vaše věc.
Lucie
Recepce