Otevřené vouchery: Termín si zamluvte co nejdříve po koupi voucheru výhradně na e‑mailu helios@heliosjeseniky.cz a při objednávce uveďte kód zakoupeného voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem není možný.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zdali je možné u Vás platit pobyt poukázkami flexi
pass? V případě že ano, tak bych se chtěla ještě dotázat, zdali máte
volný příští týden pokoj pro 2 osoby na 2 noci(nejlépe po-st).
Děkuji, Kuncová.
Slevomat.cz
Dobrý den, Sandro, pro nákup na Slevomat.cz pomocí vašich benefitů
z cafeterie mojeBenefity od Sodexo je potřeba benefity nejprve převést na
kredity, kterými jde platit u nás na Slevomat.cz. Pokud máte papírové
poukázky, můžete si je přijít vyměnit za kredity na naší pobočce
v Praze v Karlíně. Pěkný den
Petr Karliak
Dobrý den, máte volný termín na pátek 19.10 až neděle 21.10 pro
tento víkendový pobyt?
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Ludmila
Dobrý den,
měli bychom zájem o pobyt od 26.9. do 30.9. – lze spojit 2 noci ve
všední dny a 2 noci víkendové (tedy 2 vouchery?) Bylo by v tuto dobu
volno?
Děkuji za informaci a přeji hezký den. Ludmila
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Ludmilo. Obsazenost termínů naleznete po rozkliknutí
kalendáře pomocí ikony Vyberte termín.
Vámi uvedený termín dostupný není. Zakoupení a sloučení voucherů na
všední dny a víkendy hotel umožňuje, ovšem doporučuji ohledně zvoleného
nastavení individuální domluvu a rezervaci přímo s hotelem.
Hezký den.
Adéla
Dobrý den,
bylo by možné udělat fakturu na zaměstnavatele, aby byla celá částka
psaná jen na jednoho člověka tedy zaměstnance?
Předem děkuji za odpověď.
Jirka
Dobrý den,
v popisu je uvedeno 2× 120min. vstup do wellness centra Helios (v čase
10.00–20.00 h), mám tomu rozumět, že vstup mám dvakrát nebo pro dvě
osoby a dále
1× 90min. vstup do privátní balneo zóny (možný vstup dětí od 10 let),
toto znamená, že jeden vstup a pro jednu osobu nebo pro dvě osoby?
Děkuji za odpověď.
Hotel Helios
Dobrý den,
procedury, které jsou uvedeny v balíčku jsou pro 2 osoby, jelikož voucher
je určen pro 2 osoby.
Vstup 2× 120 minut do wellness centra je tedy určen pro dvě osoby.
Recepce hotel Helios***.
Miroslav Dlapa
Dobrý den,
pokud přijedeme s koly, jak je to s jejich uschováním?
Děkuji.
Hotel Helios
Dobrý den,
velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V hotelu Helios*** máme k dispozici kolárnu, kde lze kola uschovat.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mail : helios@heliosjeseniky.cz
Recepce hotelu Helios***.
Kraittlová Michaela
Dobrý den, můžeme k Vám přijet s malým pejskem (2,4kg) ?
Kraitlovi
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo,bohužel v hotelu domácí mazlíčci nejsou povoleni.
Pěkný den
Jaroslav Šebesta
Dobrý den, obec Lipová-lázně už není ve Slezsku, že pobyt inzerujete
na severní Moravě?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jaroslave, jedná se o chybné rozdělení v našem systému,
který bohužel není dokonalý. Na nápravě pracují naši kolegové ajťáci,
ale údajně to není tak snadné jak to na první pohled vypadá. Než dojde
k nápravě tak se s tímto neduhem na stránkách možná ještě párkrát
setkáte. Děkujeme. Za všímavost Vám přistálo něco málo na účtě,
udělejte si radost. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zdali je možné u Vás platit pobyt poukázkami flexi pass? V případě že ano, tak bych se chtěla ještě dotázat, zdali máte volný příští týden pokoj pro 2 osoby na 2 noci(nejlépe po-st).
Děkuji, Kuncová.
Dobrý den, Sandro, pro nákup na Slevomat.cz pomocí vašich benefitů z cafeterie mojeBenefity od Sodexo je potřeba benefity nejprve převést na kredity, kterými jde platit u nás na Slevomat.cz. Pokud máte papírové poukázky, můžete si je přijít vyměnit za kredity na naší pobočce v Praze v Karlíně. Pěkný den