Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Podzim přímo u přehrady Lipno: polopenze, bazén, sauna i cyklovýlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termíny si zamluvte a ověřujte výhradně na e‑mailu rezervace@orsino.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Aktuální informace k 11. 9. 2018: V říjnu jsou již všechny víkendy vyprodané, přijet můžete pouze během všedních dnů.
- Děti do 1,9 let mají pobyt zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby.
- Dětskou postýlku vám hotel zapůjčí zdarma po předchozí domluvě.
- Děti od 2 do 9,9 let platí 490 Kč / noc s polopenzí a wellness.
- Děti od 10 do 17,9 let platí 690 Kč/noc s polopenzí a wellness.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chystáme se na rodinnou dovolenou a líbí se nám tato nabídka.Máme vybraný termín, který máme potvrzený na hotelu,že je volný. Chi uplatnit platbu přes svého zaměstnavatele, potřebuji tedy vystavit fakturu, tak aby mi zaměstnavatel pobyt proplatil. Bohužel schvalovací proces u zaměstnavatele trvá trochu déle (asi 14 dnů) až pak proplatí fakturu. Postup je takový že musím vypsat žádost s přesnou částkou pobytu. Až mi žádost schválí, pak je teprve možné vystavit objednavku a fakturu. Termín pobytu by byl 6.-9.12. pro 2 dospělé a jedno dítě (4 měsíční). Je možné pobyt takto zrealizovat? Děkuji moc Jana Kubicová
Dobrý den, poptávaný termín je volný. Pro zavedení rezervace a více informací a domluvu jak řešit tuto situaci prosím kontaktujte recepci na uvedeném emailu rezervace@orsino.cz . Děkujeme za váš zájem a přeji hezký sváteční den. S pozdravem recepce
Hezký den,
je prosím možné rezervovat TŘÍLŮŽKOVÝ POKOJ + PŘISTÝLKU pro
2 dospělé a děti 6+8 let? Příplatek je zmíněných necelých CZK 500,–
za dítě a noc?
Děkuji.
Martina Budská
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem. Ano, je to možné. Poplatky platí tak, jak jsou uvedené v nabídce. Pro zjištění volných termínů a zavedení rezervace se prosím obraťte na recepci hotelu: rezervace@chenen.cz. S pozdravem Heresová Edita (recepce).
Dobrý den, rádi bychom u vás strávili podzimní dovolenou v termínu od soboty 27.10. do úterý 30.10., 2 dospělé osoby a 1,5 roční děcko. Bylo by si možné zarezervovat 1 pokoj a pak poslat voucher přes slevomat? díky za info
Dobrý den, bohužel poptávaný termín je již vyprodaný. Pro nabídku volných termínů v případě zájmu kontaktujte recepci na uvedeném emailu. Přeji hezkou neděli. S pozdravem recepce
Dobrý den, prosím máte volný pokoj 2 lůžko nejlépe manželská postel na termín 24. – 26. 10. 2018 ? Moc vám děkuji
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem. Ano, tento termín je volný. Pro zavedení rezervace se prosím obraťte na recepci hotelu: rezervace@orsino.cz. S pozdravem recepce
Dobrý den, nevyhovují mi možnosti platby voucheru, jak mám postupovat? děkuji Červinčáková
Dobrý den,
na tento dotaz Vám již bylo odpovězeno emailem, když jste kontaktovala
recepci. Pro komunikaci používejte emailové spojení s recepcí. Děkuji a
přeji hezký den. S pozdravem recepce
Dobrý den máte ještě volná místa v měsíci září?
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem. Měsíc září je již bohužel obsazený. S pozdravem recepce.
Dobrý den, připravíte , prosím, bezlepkovou stravu? Děkuji.
Dobrý den, ano, bezlepková strava není problém. Pro zavedení rezervace se prosím obraťte na recepci hotelu: rezervace@orsino.cz. S pozdravem Heresová Edita (recepce)
Dobrý den, chci se zeptat jestli je možné vouchery spojovat. Jako že si koupím 2× pobyt na 3 dny. Děkuji
Dobrý den, ano, je to možné. Pro zavedení rezervace se prosím obraťte na recepci: rezervace@orsino.cz. S pozdravem Heresová Edita (recepce).
Dobrý den,
Ráda bych zakoupila u Vás voucher jako dárek..ale obdarovaná osoba, nemá
nikoho s kým by mohla jet. Bylo by možné voucher zakoupit jen pro
1 osobu?
Předem děkuji.
Dobrý den, voucher platí pro dvě osoby, ale pokud ho zakoupíte a přijede osoba jedna pak to vůbec ničemu nevadí a samozřejmě to lze. Jen bychom tuto informaci potřebovali vědět při zavedení rezervace. Děkujeme za Váš zájem a přeji hezký den. S pozdravem recepce.
Dobry den lze si u Vás uschovat během pobytu 2 vlastní kola?
Dobrý den, ano hotel má uzamykatelnou kolárnu. Cyklostezka vede přímo od hotelu. Přeji hezký den. s pozdravem recepce
Dobry den, mate 2× dvouluzkovy pokoj v terminu 27.10.-29.10.2018. Dekuji predem za vasi odpoved.d
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem, ale tento termín je bohužel již obsazený. Pro zjištění volných termínů se prosím obraťte na recepci: rezervace@orsino.cz. Děkujeme Vám. S pozdravem Heresová Edita (recepce)
Dobrý den, ráda bych zakoupila voucher na 2 noci bez konkrétního data na období od října do prosince jako dárek známým, ale potřebovala bych do voucheru přidat dvě děti ve věku 5 a 6 let, můžetemi poradit jak na to ?
Dobrý den, děti se do voucheru nedají přidat. Pokud chcete dát voucher jako dárek pak ho zakupte pro 2× dospělé osoby a na uvedeném emailu kontaktujte recepce pro doplatek za děti s potřebnými informacemi. My vám zašleme údaje pro platbu a obdarovaným sdělíte variabilní symbol pod, kterým platba proběhla. Až nás budou kontaktovat pro zavedení rezervace pak jim platba bude k rezervaci nastavená. Děkujeme za Váš zájem a přeji hezký den. S pozdravem recepce
Dobrý den chtěl jsem se zeptat zda by se našel volný termín od 19.října do 21 , pro 2 osoby . Předem děkuji za odpověď Hariš
Dobrý den, bohužel tento termín je již vyprodaný. Volné termíny pro pobyt o víkendu jsou v této chvíli v listopadu. Děkujeme za Váš zájem a přeji příjemný den. S pozdravem recepce
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda máte volný pokoj pro 2 osoby od 28. do 30.10.2018. Děkuji Foučková
Dobrý den, bohužel tento termín je již vyprodaný. Volné termíny pro pobyt o víkendu jsou v této chvíli v listopadu.Děkujeme za Váš zájem a přeji příjemný den. S pozdravem recepce
Dobrý den,
mohu se zeptat jaký voucher bych měla koupit pro 2 dospělé+1 dítě
(4roky), 1 dospělý navíc samostatně v období
26.-30.10.?Děkuji,s potdravem,Hlinecká
dobrý den, bohužel Vámi poptávaný termín je již vyprodaný. Pobyty o víkendu jsou v tuto chvíli možné až v listopadu. Pro aktuálně volné termíny kontaktujte prosím recepci na uvedeném emailu a zde vám i poradíme jaké varianty zakoupit pro konkrétní pobyt. Děkujeme za váš zájem a přeji hezký den. S pozdravem recepce
Dobrý den,
ráda bych se zeptala na volný termín v období 15.9. – 20.9.2018.
Děkuji.
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem. V tuto chvíli je v tomto termínu volný poslední volný pokoj a tak co nejrychleji prosím kontaktujte recepci s potřebnými údaji na uvedeném emailu. Další pobyty možné v týdnu ne -pá. Přeji hezkou neděli. S pozdravem Jagrová H.
Máte volný termín od 26. 10. – 29. 10. ? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
bohužel tento termín je již vyprodaný. Děkujeme za Váš zájem a přeji
příjemnou sobotu. S pozdravem recepce
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt na víkend někdy v listopadu, ale jsme tři osoby (ženy) a chtěly bychom jeden pokoj, šlo by to nějak zařídit? Děkuji moc Lucie Černá
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem. Ano, určitě je to možné. Pro zavedení rezervace se prosím obraťte na: rezervace@orsino.cz. Děkujeme Vám. S pozdravem Heresová Edita (recepce)
Dobrý den, lze se prosím zeptat na termín od 3.9.2018 – 5.9.2018 ( 2 noci) pro 2 dospělé osoby a dceru 15 let?
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem. Bohužel termín je vyprodaný. Pro nabídku aktuálních volných termínů prosím kontaktujte recepci na uvedeném emailu. Přeji hezký den. S pozdravem recepce
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt pro 2 osoby na 1 noc. Chtěla jsem se zeptat, jak je to časově omezené, kdy je možný příjezd a kdy druhý den odjezd. Děkuji za informaci
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem, Check in je od 16 hodin a check out do 10 hodin. Pro zavedení rezervace se prosím obraťte na recepci: rezervace@orsino.cz. Děkujeme Vám. S pozdravem Heresová Edita (recepce)
Dobrý den,
Měli byste volný termín pro čtyři osoby od 3.9.-6.9.18??
Děkuji za odpověď
Lejčková
Dobrý den, děkujeme Vám Za Váš zájem, ale tento termín je bohužel již vyprodaný. Pro zjištění volných termínů se prosím obraťte na recepci hotelu: rezervace@orsino.cz. S pozdravem Heresová Edita (recepce)
Dobrý den , chci se zeptat volný vstup do wellness je nějak omezen kapacitou (tzn. je tam 10 lidí další mohou vstoupit až po uvolnění kapacity) . V nabídce máte i masáže , na ty si musíme udělat rezervaci dopředu nebo masér je k dispozici stále během dne. Velice děkuji
Bazén máme od 9 do 21hodin.
Masér se objednává až na místě.
Recepce
Dobrý den,
máte prosím volný termín pro dvě osoby od 13.9 – 16.9 nebo od
20.9. – 23.9.?
Děkuji
Kateřina Hanzlíková
Dobrý den, ano, je to možné. Pro zavedení rezervace se obraťte na: rezervace@chenen.cz.
S pozdravem (Recepce).
Upravit Další Další
Dobrý den, nemáte prosím volný termín 11.8. – 17.8. 2018 ? Děkuji
Dobrý den, Dano, tuto nabídku je možné využít nejdříve až od 1.9.2018. Zkuste se podívat po dalších nabídkách, kterých máme na Slevomatu spousty :) Pěkný den
Dobrý den, dá se tento pobyt zaplatit benefity z benefit plus účtu?
Dobrý den,
toto musíte řešit se Slevomatem, kde pobyt zakupujete. Nevím zda je toto
možno v jejich podmínkách.
Přeji hezký den.
S pozdravem recepce
Dobru den nemeli by jste volno dva dospeli datum 8.8– 11.8 dekuji Eisenhammerova
Dobrý den, termín je obsazený a platnost pobytu na voucher z této akce
je na měsíc září.
Přeji hezký den. S pozdravem recepce
dobrý den. je možno rezervovat i když pojedeme dvě 17ti leté osoby?
Dobrý den, ano, je to možné. Pro zavedení rezervace se obraťte na: rezervace@chenen.cz. S pozdravem Heresová Edita (Recepce).
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, smi k vam psi?
Dobrý den
malá plemena ano