dobrý den , jde místo dvou rose zaměnit třeba pokud máte za chardonnay
nebo rulandské sede ???dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den,
bohužel nemáme informaci, zda je možné měnit vína za jiná. Zkuste prosím
kontaktovat přímo poskytovatele, tel.: +420 606 765 411, email: miroslavhlavka@vinohlavka.cz,
určitě zodpoví veškeré Vaše dotazy.
S přáním hezkého dne
Slevomat
ham
Dobrý den,
nabídku nutno asi brát jako celek, nelze tedy jeden druh zaměnit? Ptám se
proto, že muškát nemusím…
Vinařství Hlávka
Dobrý den, je možné vína zaměnit. Napište nám potom na email info@vinohlavka.cz číslo
voucheru a které víno za které.
Michaela
Dobry den, dodavate vina v nejakem darkovem baleni nebo pouze v obycejne
papirove krabici? Rada bych to koupila jako darek k narozeninam.
Dobrý den, při kontrole nabídky jsem si nadpisu nevšiml. Ano jedná se
o moravská zemská vína, ale při výrobě nebyl mošt doslazován a
cukernatost při sběru byla 21 a víc stupňů (pozdní sběr), Veltlínské
červené rané mělo 24,6. Otec má v plánu vína zatřídit, ale do té
doby musí být označena jako MZV.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den , jde místo dvou rose zaměnit třeba pokud máte za chardonnay nebo rulandské sede ???dekuji
Dobrý den,
bohužel nemáme informaci, zda je možné měnit vína za jiná. Zkuste prosím kontaktovat přímo poskytovatele, tel.: +420 606 765 411, email: miroslavhlavka@vinohlavka.cz, určitě zodpoví veškeré Vaše dotazy.
S přáním hezkého dne
Slevomat