Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
3–6denní pobyt ve Vysokých Tatrách: snídaně či polopenze a slevy do parků
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte na e‑mailu recepcia@hotelsobota.sk nebo na tel. 052/466 31 21, 0915 764 688.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Na pokoj je možné umístit pouze 1 přistýlku.
- Důležité upozornění: v hotelu Sobota se mohou o víkendech konat svatební hostiny, v případě on-line rezervace se prosím předem informujte na recepci hotelu o aktuální situaci (pokud by Vás podobná akce rušila, případně se chystáte na pobyt s dítětem, apod.)
- jedno dítě do 5,9 let bez nároku na lůžko: zdarma
- jedno dítě do 17,9 let na přistýlce: zdarma
- polopenze pro dítě od 6 - 14 let: 6 € / den
- polopenze pro dítě nad 14 let: 9 € / den
- vstupenka na Chodník korunami stromů pro dítě (od 3 do 14 let): 7 € - zakoupit lze na recepci hotelu
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den,
Prosim vas mate volny termin 8.10 az 11.10 pro 2 osoby. V pripade volejte
tel 727931720 dekuji Tusinovsky
Dobrý den prajem pán Tusinovsky,
ano máme volne, ak si zakupite voucher kontaktujte recepciu na email: recepcia@hotelsobota.sk,
kde zašlete číslo vouchera a spatne obdržite potvrdenie rezervácie.
dakujeme Maliniakova
Dobrý den, máte volný termín od 9.9 do 12.9 ? Radi bychom k Vám přijeli s přítelem, je to možné? Děkuji Přehnilová
Dobrý den prajem pani Přehnilová,
lutujeme, ale volné máme až od 12.9.2018
Maliniakova
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zda-li mátě volná místa pro 2 osoby na víkend
21–23.9.?
Předem děkuji za odpověď a přeji hezký zbytek dne.
Mlčochová
Dobrý den, Martino, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Pěkný den
Dobrý den. Prosím Vás jsme 2 manželské páry a rádi bychom se u Vás ubytovali 28.9–30.9 2018. ptám se zda máte volné 2 pokoje nebo apartmán pro 4 osoby.Děkuji s pozdravem Váleček
Dobrý den prajem pán Váleček,
lutujeme v uvedenom termíne nemáme volnu kapacitu nakolko sa kona v hoteli
svadba
s pozdravom
Maliniakova
Dobrý den.
Prosím o informaci o pobytu u vás.Jsme 4 členná rodina
2 dospělí,1 dítě 7 let a druhé 18 let. Zajímala by mě cena při
pobytu na 6 dní,s polopenzí, přes Slevomat.
Děkuji Hejzlarová.
Dobrý deň p. Hejzlarová,
ďakujeme za Váš záujem, vedeli by ste nám povedať termín, o ktorý máte
záujem, aby sme preverili dostupnosť izieb? Mohli by sme Vás ubytovať
v apartmáne s manželskou posteľou a rozťahovacím gaučom, prípadne
v dvojlôžkovej izbe s prístelkou s tým, že mladšie dieťa by spalo
s Vami na posteli. Pre viac informácii nás kontaktujte prosím na recepcia@hotelsobota.sk
.
Ďakujeme a prajeme pekný deň.
Dobrý den, máte volný termín od 9.8.18 do 12.8.18 pro 2 dospělí a 2 děti ( 6 a 8 roků). Děkuji za informaci Bezděková
Dobrý večer pani Bezděková.Je nám ľúto v tomto termíne nemáme voľnú izbu.
Dobrý den, máme dvě děti ve věku 1,5 a 5 let. Jak je to s možností ubytování? Jsou dvě děti v ceně voucheru? Děkuji a přeji pěkný den
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš záujem, môžete si rezervovať dvojlôžkovú izbu
s 1 prístelkou pre staršie dieťa, pre to mladšie Vám vieme nachystať
detskú postieľku grátis, prípadne môže spať s Vami na posteli. Cena
voucheru je pre 2 dospelé osoby, deti majú raňajky grátis, v prípade
polpenzie sa dopláca za deti 6€/deň na recepcii hotela.
Ak by ste mali otázky, neváhajte nás kontaktovať na recepcia@hotelsobota.sk
.
Ďakujeme a prajeme pekný deň.
Dobrý večer máte prosím volný termín 29.7–5.8. Měli bychom sebou 9leteho syna děkuji
Dobrý večer.Je nám ľúto ale v termíne od 29.7–5.8 2018 nemáme voľnú dvojlôžkovú izbu.
Dobrý deň,
Prosím vás mate voľný termín od 19.8 do 22.8? 2 dospely+2 deti
(3+10).
Ďakujem
S pozdravom Hopkova
Dobrý den prajem pani Hopková,,
lutujeme v uvedenom termíne nemáme volnú žiadnu izbu.
S pozdravom
Maliniakova
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
mela bych zajem o ubytovani od 16.-18.11., ale nejde mi tato varianta vybrat. Byl by tam nejaky priplatek?
Dekuji,
Edita
Dobrý deň z Hotela Sobota,
v uvedenom termíne máme ešte k dispozícii izby, už by nemal byť problém s online rezerváciou.
V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať na recepcia@hotelsobota.sk.
Ďakujeme a želáme pekný deň.