Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu info@hotelruze.cz nebo na tel. 380 772 100.
Rezervaci můžete 12 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 12 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
dobrý den, je volno tento víkend od 24–26/08 2018 pro dva dospělé a
jedno dítě-4leté. děkuji za odpověď. Černá
Martin
Spis nez spojeni dvou balicku bych doporucil vybrat uplne jiny hotel… Bar
zavreny, v restauraci totalne neschopna servirka, ktera navic musi obslouzit
300 prujezdaku, kdyz na vas zbyde misto u stolu budete mit stesti a fakt, ze
zaviraji v 10 nikoho nezajima, v pul 9 tma a konec, bar jsem zminil
nefunguje.V menu maji jiz pres dva roky pokrmy, ktere nemaji!! Room service?
Zkuste si objednat! v minibaru je prazdno a teplo! Parkoviste je od hotelu asi
500 metru, a pokud by jste si dovolili na hotel tahnout kufr, pripravte si
penize pro bellmana, ne jako tip, ale zkratka vam ho nauctujou! Psal jsem dopis
vedeni hotelu i GM Jan Hotels a uz dva mesice cekam na odpoved. Takto nejak ve
zkratce o hotelu Ruze. Kdysi vyhlasene misto, dnes bida s nouzi! Fakt, ze nam
pokojska rekla, ze na cerno pracuje pres jakousi agenturu za 40.- kc na hodinu,
sice hodne vysvetluje, ale…
Slevomat.cz
Dobrý den, Martine, děkujeme za Vaši zprávu. Opravdu nás mrzí že jste
měl špatnou zkušenost s pobytem. Pokud jste byl na pobytu přes Slevomat,
klidně využijte možnosti hodnocení nabídky ve svém účtu na Slevomatu.
Děkujeme, pěkný den
Martina Fliegová
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli je možné koupit si dva vouchery
a spojit tak dva termíny- pobyt na čtyři noci. Děkuji Martina
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino, ano, sčítání voucherů je povoleno :)
Pěkný den
Iva
Dobry den, nezaznamenala jsem info o parkovani. V Krumlove to byva problem.
Dik za odpoved, Iva
Hotel Růže*****
Dobrý den
je možné parkovat, hotel Růže disponuje parkováním zhruba 150 metrů od
hotelu. Cena parkování není zahrnuta do balíčku a jedná se o částku
590,–/noc. S pozdravem Gabriela
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Spis nez spojeni dvou balicku bych doporucil vybrat uplne jiny hotel… Bar zavreny, v restauraci totalne neschopna servirka, ktera navic musi obslouzit 300 prujezdaku, kdyz na vas zbyde misto u stolu budete mit stesti a fakt, ze zaviraji v 10 nikoho nezajima, v pul 9 tma a konec, bar jsem zminil nefunguje.V menu maji jiz pres dva roky pokrmy, ktere nemaji!! Room service? Zkuste si objednat! v minibaru je prazdno a teplo! Parkoviste je od hotelu asi 500 metru, a pokud by jste si dovolili na hotel tahnout kufr, pripravte si penize pro bellmana, ne jako tip, ale zkratka vam ho nauctujou! Psal jsem dopis vedeni hotelu i GM Jan Hotels a uz dva mesice cekam na odpoved. Takto nejak ve zkratce o hotelu Ruze. Kdysi vyhlasene misto, dnes bida s nouzi! Fakt, ze nam pokojska rekla, ze na cerno pracuje pres jakousi agenturu za 40.- kc na hodinu, sice hodne vysvetluje, ale…
Dobrý den, Martine, děkujeme za Vaši zprávu. Opravdu nás mrzí že jste měl špatnou zkušenost s pobytem. Pokud jste byl na pobytu přes Slevomat, klidně využijte možnosti hodnocení nabídky ve svém účtu na Slevomatu. Děkujeme, pěkný den