Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Rodinná dovolená s wellness, polopenzí a možností vodních aktivit a sportů
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel.č .: +421 44 432 31 78 nebo e‑mailem na recepcia@hrabovohotel.sk
- Při rezervaci je nutné nahlásit číslo voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit). V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- Upozornění: Hosté mohou ve wellness využít všechny uvedené zařízení přiměřeně s ohledem na kapacitní možnosti v době od 15:00 – 21:00.
- Pobyt začíná večeří a končí snídaní.
- Během víkendů se v hotelu konají svatby – možnost zvýšeného hluku
- dítě do 2,9 let zdarma bez nároku na lůžko a služby
- přistýlka 15 € / noc
- polopenze děti od 3 do 9,9 let: 7,80 € / den
- polopenze od 10 let nebo pro 3. dospělou osobu na přistýlce: 13 € / den
- Domácí mazlíčci: 7 € / noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Tak mi prosím rezervujte rodinný apartmán 28.7.- 2.8. (so -čt 5 nocí) a
já vám pošlu čísla poukazu, až dojdou .
děkuji
Dobrý deň, apartmán máte rezervovaný, do 26.7. mi pošlite čísla kupónov, ináč rezerváciu rušíma. Pošlite mi, prosím, telefonický kontakt na Vás.
Takže já si koupím poukaz a u vás pouze zarezervuji pokoj nebo apartmán, na termín . Chápu to správně ? :)
Ja by som zvolila opačný postup, nakoľko tých voľných izieb pre Vás nie je veľa. Zarezervujte si u mňa termín a izbu,potom si kúpte poukazy cez zľavomat a pošlite mi ich čísla. Až po tomto sa stane Vaša rezervácia platnou. Myslím, že jednoduchšia komunikácia by bola cez mail: recepcia@hrabovohotel.sk
A při zakoupení pobytu přes slevomat s polopenzí je ubytování v ceně . Takže pokoje jsou již rezervované ?
Áno ostatné izby sú už rezervované – obsadené
Dobrý den, jsme 3 dospělý a 12leté dítě .
Dobrý deň, máme ešte voľný rodinný apartmán pre 2+3 osoby v cene 85€/noc, alebo môžete zobrať 2 trojposteľové izby v cene 45€/noc pri obsadení 2 osobami. Pri iných izbách by ste sa museli počas pobytu sťahovať z izby do izby
Dobry den , meli byste volne ubytovani v terminu 27.7.-5.8. Dekuji
Dobrý deň, nepíšete pre koľko osôb hľadáte ubytovanie. Vo Vami
požadovanom termíne máme ešte voľné 4 trojposteľové izby.
V prípade potreby bolo voľných aj viac izieb, ale museli by ste počas
pobytu meniť izby.
Dobry den prosim vas mate volny termin na 12.-14.-15. 7 ? Dekuji
Dobrý deň ,
v požadovanom termíne máme voľné izby s manželskou posteľou aj
s oddelenými lôžkami.
Dobrý den,
nejdou mi koupit dva vouchery na termín od 7–10.8.2018? znamená to tedy, že
nemáte dostupnou kapacitu?
děkuji za informaci
Dobrý deň, v termíne od 7.do 10.8. máme ešte voľné kapacity. Len nemáme voľné všetky druhy izieb. Neviem, prečo sa vám nedá kúpiť voucher.
Prosím o informaci, jak mohu zaplatit objednávku pobytu, když nemám platební kartu. Děkuji.
Dobrý deň.
Bez platobnej karty to cez portál nie je možné.
Ak chcete navštíviť náš hotel,kontaktujte recepciu a radi poradíme.
Kubaláková
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Děkuji, můžete mi prosím poslat mail, kam mám poslat kody poukazů.
reepcia@hrabovohotel.sk