Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Zážitkový pobyt ve VIP apartmánu s vlastní a největší vířivkou v regionu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí (platí zde přísná omezení a zařízení nepovolí větší plemena psů do prostoru vany ani do apartmá).
- Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru kontaktujte penzion na telefonu 792 317 428 a dohodněte si konkrétní termín pobytu. Při rezervaci nahlaste kód zakoupeného voucheru.
- Děti do 2,99 let: zdarma bez nároku na lůžko a stravu
- Děti od 3 do 11,99 let: 150 Kč/osoba/noc (cena kryje povlečení a spotřebu nealko nápojů)
- Děti nad 12 let: 200 Kč/osobu/noc (cena kryje povlečení a spotřebu nealko nápojů)
- Domácí mazlíčci zdarma
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 135 Kč/noc
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,planujete i slevomat na květen a cerven? Děkuji Pavla
Dobrý den, Pavlo, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den
Dobrý de, rád bych objednal apartmánu s vlastní vířivkou pro dva na 3 dny ale s možností objednání termínu dodatečně a ne ihned při objednávce. Lze toto nějak provést? Děkuji za info
Dobrý den, Jiří, sice by to bylo určitě skvělé, ale bohužel to není možné. Tato nabídka je koncipována pouze s možnosti online výběru daného termínu. Zkuste se podívat i na jiné nabídky, které budou vyhovovat Vašim požadavkům. Pěkný den
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat,jestli přijímáte zaměstnanecké benefity-poukázky
Edenred Multi nebo kartu Edenred Benefits Card?A ještě jestli je stále
volný termín 20–21.11.2018?
Děkuji předem za odpověď a s pozdravem Kejklíčková.
Dobrý den, Ireno, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Benefity Edenred je možné využít, ale nikoliv v papírových poukázkách. Více informací naleznete zde: https://www.slevomat.cz/cafeteria. Pěkný den
Mate volný termín v září?Pokud možno vikend, moc dekuji
Dobrý den, paní Marie, aktuálně dostupné termíny naleznete po zvolení vámi vybrané varianty, když kliknete na tlačítko Koupit na termín, zobrazí se vám kalendář, kde si můžete vybrat z volných kapacit hotelu. :) Pension Jakub má již na celé září termíny rezervované. Hezký den, Kristýna Mrenicová, Velvyslanec zákazníků
Dobrý den,mohu si pobyt zarezervovat a zaplatit dejme tomu do 10-ti dní, aby mi někdo neobsadil termín který mi vyhovuje?:)
Hezký den, při zájmu, který o apartmán je, to je komplikovanější.
Zavolejte mi na telefon: 792317428 a něco vymyslíme.
s pozdravem M. Kopal, pension Jakub Harrachov.
Dobrý den, vířivka je přímo na pokoji v soukromý? Děkuji
Hezký den, ano. Vířivá vana je součástí apartmánu a nikdo jiný k ní nemá v době Vašeho pobytu přístup kromě servisu. Je to čistě Vaše soukromí v jakoukoliv denní i noční hodinu :-)
Dobrý den,
vířivka je přímo na apartmánu?
Děkuji R.
Hezký den, ano. Vířivá vana je součástí apartmánu a nikdo jiný k ní nemá v době Vašeho pobytu přístup kromě servisu.
Dobrý den,
jaká je cena za psa na noc? Máte uvedeno „domácí mazlíčci vítáni“ a
v příplatcích o domácích mazlíčcích nic není. Pes má tedy
ubytování zdarma?
Hezký den, je mi líto, ale po včerejší zkušenosti s ubytovaným mazlíčkem jsem zvířata definitivně v apartmánu i celém pensionu zakázal. Každý má svého miláčka absolutně vychovaného a bez problémů a následně tady vijí celou noc nebo koušou hadice od vířivky nebo trhají polštáře.
Dobry den. Prosim o aktualne volne terminy…delka pobytu jeden az dva dny. Dekuji.
Dobrý den, Vladimíre, volné termíny si můžete ověřit u konkrétní nabídky po kliknutí na tlačítko „koupit na termín“, kde se vám vyznačí zeleně v kalendáři, který se zobrazí. Pěkné odpoledne.
Dobry den,vyrivka ke soukromá nebo veřejná ?
HEZKÝ DEN, VÍŘIVÁ VANA JE VÝHRADNĚ URČENÁ K APARTMÁNU, PROTO PO CELOU DOBU POBYTU JE URČENA POUZE VÁM.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na od kolika hodin se můžeme ubytovat a v kolik hodin druhý den odhlásit. Pobyt máme rezervovaný na čt-pá. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Moniko, ubytovat se můžete od 14 hodin a odhlášení je nutné do 10. Pěkné odpoledne.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda by byl volný termín z 25.1.
2019. až 27.1.2019.
Děkuji
Dobrý den, tento termín bohužel volný není, je mi líto. Pěkné odpoledne.
Dobrý den,chtěla bych pobyt na 3dny a 2noci v termínu 17.18.19.9 jako
dárek je ještě volný termín? Nebo je vůbec nějaký volný termín
v září?
Děkuji Pospíšilová
Dobrý den, Drahomíro, vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Pěkný den. :)
Neumím přidat odpověď na vaši odpověď, píši tedy takto. Mluvíte o lednu, to ale vidím také plné. Vlastně sobota je plná vždy až do dubna. Na vašem webu máte označené takto neděle. Mám to tedy chápat jak? Že máte obsazeno sobota dopoledne až neděle dopoledne a na webu je to značené jinak než zde na Slevomatu?
Dobrý den,
vzhledem k nereagování na e-mail bych to zkusil ještě tady. Jak je to se
sobotami? Nikde nestojí, že by se poukaz nedal využít právě z pátku na
sobotu nebo ze soboty na neděli, ale z rezervačního nástroje je evidentní,
že to nejde. V čem je háček? Děkuji za odpověď.
Hezký den,
háček není v ničem jiném, než v tom, že většina víkendů je již
zákazníky objednána, proto rezervační systém hlásí obsazenost. První
volný víkend je 4–6. ledna 2019. Je mi líto, že Vám nemohu vyhovět
více, ale o apartmán je skutečně velký zájem a systémy ukazují reálný
stav. Pokud najdete nějaký termín, který Vám bude vyhovovat, neváhejte mě
kontaktovat třeba i přímo na telefonu 792317428 a dohodneme možnosti.
Děkuji a jsem s pozdravem, Marian Kopal, pension Jakub Harrachov.
Dobrý den,
kdy se v Harrachově začíná lyžovat? Na oficiálních stránkách jsem se
začátek provozu sjezdovek nikde nedočetla. Pokud bych si pobyt zarezervovala
na listopad, bude už možnost lyžování, popř. jaké aktivity v je možné
v tomto měsíci v Harrachově provozovat? Počítám, že na klasickou
turistiku už počasí moc nebude. Děkuji za odpověď.
S pozdravem
Beáta Čejková
Hezký den paní Čejková.
Pokud je sníh, začíná sezóna lyžařská začátkem prosince. V listopadu
je tu stále co dělat, vždy záleží na člověku samotném, jestli hledá
vyžití. Naplno můžete relaxovat ve vířivce, zazpívat si u nás karaoke
nebo jen tak relaxovat venku. I v domě máme aktivity na odpočinek jako jsou
šipky, kulečník a samoobslužná vinotéka..... I listopad dokáže být
hezký, když si ho člověk chce užít :-)
Mějte se zatím fajn. S pozdravem Marian, pension Jakub Harrachov
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Reaguji na opověď penzionu na otázku ohledně psů.
Proč je tedy ještě stále pobyt nabízen v kategorii „pobyt s domácím mazlíčkem“ a proč tu ještě stále máte napsáno „Domácí mazlíčci vítáni“? Proč nevyjednáte se Slevomatem změnu? A co budete dělat s lidmi, kteří si poukaz koupili předtím, než jste to sem napsali, a koupili si pobyt právě proto, že mohou přijet se psem?
Hezký večer,
děkuji za zpětnou vazbu a jistě se Slevomatem dořešíme změnu. Nebudu omlouvat své rozhodnutí ohledně domácích mazlíčků. Byl to omyl, nepřeji si tu v provozu žádná zvířata a mám plné právo na to se tak rozhodnout. Pokud má kdokoliv problém s tím, že zakoupil poukaz na základě toho, že má domácího mazlíčka, je v akci jasně uvedeno, že platí přísná pravidla a že je pobyt s mazlíčkem potřeba předem konzultovat. Pokud někdo zakoupil poukaz bez předchozí konzultace, bude ho hold muset vrátit. V našem zařízení nebudou více licitovány otázky, čí mazlíček je nejlepší ........ Děkuji za respektování tohoto rozhodnutí.