Otevřené vouchery: Dostupnost pokojů ve vybraném termínu si ověřte na tel. +421 914 330 733 nejlépe ještě před zakoupením voucheru. Po zakoupení voucheru je nutná na e‑mailu rezervacie@hotelpieris.sk písemná rezervace termínu. Zároveň nahlaste kód svého voucheru, kterým se při nástupu na pobyt prokážete na recepci.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit). V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Wellness a další služby je možné využít v den nástupu až po ubytování.
Prodloužení pobytu: Dobrá zpráva! Můžete si koupit víc voucherů a pobyt si tak prodloužit.
Omezení pro wellness: do SAUNA Paradise je vstup dětem do 6 let zakázán. Děti nad 6 let do SAUNA Paradise mohou vstoupit pouze v doprovodu rodičů. Za děti jsou zodpovědní rodiče. Při dětských vstupech je nezbytné prokázat se průkazem pojištěnce dítěte.
Upozornění o uzavření wellness: Dne 24. 9. 2018 bude probíhat celodenní údržba Wellness Pieris hotelu Pieris ***.
Rezervaci můžete 6 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 6 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat, kdy bude možnost koupit voucher na příští rok
2019?
Děkuji
Hotel Pieris ***
Dobrý deň, pani Kristýna, ďakujeme veľmi pekne za záujem o služby
nášho hotela. Malo by to byť možné najneskôr do konca tohto mesiaca.
S pozdravom a prianím pekného dňa. Kolektív hotela Pieris***
Soňa Rusková
Dobrý den, je Váš hotel bezbariérový? A máte volný termín 5.10. –
7.10.2018? Měli bychom zájem o dvoulůžkový pokoj s polopenzí a nástupem
kdykoliv.
Děkuji
Rusková
Hotel Pieris ***
Dobrý deň pani Rusková,
v uvedenom termíne žiaľ nemáme k dispozícii voľné izby. V prípade
záujmu o iný termín pobytu nás neváhajte kontaktovať na adrese rezervacie@hotelpieris.sk.
Hotel nie je bezbariérový. S pozdravom a prianím pekného dňa. Kolektív
hotela Pieris***
Bara
Dobry den, bylo by mozne ubytovani od 27.9. do 29.9.? Dekuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Baro, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Simona V.
Dobrý den. Jednolůžkové pokoje s rozložitelným lůžkem nabízíte typ
Standard? Nebo Superior? A dále poprosím o informaci o velikosti pokoje.
Děkuji, krásný den
Hotel Pieris ***
Dobrý deň, pani Simona, v ponuke máme 2 jednolôžkové izby typu
Standard a 10 izieb typu Superior, Dostupnosť izieb závisí od zvoleného
termínu. Čo sa týka rozlohy, jedná sa o najmenší typ izby, fotografiu
nájdete kliknutím na odkaz: https://zlavomat.sgcdn.cz/images/t/1280/35/94/3594968-3c9c53.jpg.
V prípade rezervácie alebo ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na
rezervacie@hotelpieris.sk.
S pozdravom a prianím pekného dňa. Kolektív hotela Pieris***
Radka
Dobrý den, máte volný pokoj pro tři osoby v termínu od 28.7. na
4 dny, 3 noci ? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Radko, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí
kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi
se zobrazí volné kapacity hotelu. Pěkný den
Zuzana Veihandová
Dobrý den. V pátek 13.7 jsme na slevomatu objednali pobyt u Vás pro
2 osoby na 21–22.7, zaplaceno bylo potvrzené, ale ještě jsme nedostali
žádné potvrzení o rezervaci. Děkuji Veihandová
Hotel Pieris ***
Dobrý deň, pani Veihandová, Vašu rezerváciu evidujeme. Kvôli zaslaniu
potvrdenia, prosím, kontaktujte priamo naše rezervačné oddelenie na rezervacie@hotelpieris.sk
alebo na telefónnom čísle 00421 914 33 07 33. S pozdravom a prianím
pekného dňa. Kolektív hotela Pieris***
Erik Kotlár
Dobrý den,2 osoby,2 noci,3 dny,od 19–22.7.2018 bylo by
možné ?
Hotel Pieris ***
Dobrý deň, pán Kotlár, v uvedenom termíne máme aktuálne voľnú ešte
dvojlôžkovú izbu. Rezerváciu je možné spraviť si aj online, priamo cez
portál Slevomat. V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na
rezervacie@hotelpieris.sk
alebo na telefónnom čísle 00421 914 33 07 33. S pozdravom a prianím
pekného dňa. Kolektív hotela Pieris***
Zdeňka Čupelová
Pokoj s rozkládacím lůžkem a polopenzí na2 noci ve všední dny
v nabídce nemáte?
Hotel Pieris ***
Dobrý deň pani Čupelová, žiaľ nie.
V ponuke máme len možnosti:
1. Pokoj s rozkládacím lůžkem a snídaní (všedné dní), možnosť
doobjednania večere za 12€/osoba alebo 2. Pokoj s rozkládacím lůžkem a
polipenzí (kdykoli).
V prípade rezervácie alebo ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na
rezervacie@hotelpieris.sk.
S pozdravom a prianím pekného dňa. Kolektív hotela Pieris***
Viliam
Dobry den, ked je v nedelu check-in az od 15:00, znamena to, ze do wellnes
v 4* hoteli nemozem ist uz predtym? Hlavne pri variante na 1 noc by som
potreboval moznost prist do hotela uz okolo 12:00 a potom ist rovno na wellness,
nech z toho clovek nieco ma :) Ako to teda je u tychro jednodennych pobytov so
vstupom do wellness? Naozaj tam mozem ist az po 15:00? Dakujem za info
Hotel Pieris ***
Dobrý deň pán Viliam,
check-in je od 15:00 a služby je možné využívať až po ubytovaní sa.
Celodenný vstup do wellness v Grand hoteli Permon je možné uplatniť v deň
odchodu aj po odubytovaní sa. V prípade rezervácie alebo ďalších otázok
nás neváhajte kontaktovať na rezervacie@hotelpieris.sk.
S pozdravom a prianím pekného dňa. Kolektív hotela Pieris***
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat, kdy bude možnost koupit voucher na příští rok 2019?
Děkuji
Dobrý deň, pani Kristýna, ďakujeme veľmi pekne za záujem o služby nášho hotela. Malo by to byť možné najneskôr do konca tohto mesiaca. S pozdravom a prianím pekného dňa. Kolektív hotela Pieris***